Αυτοφροντίδα

Ένστικτο αντίληψη: 5 απλά κλειδιά για την ανάπτυξη της διαίσθησης

Ένστικτο αντίληψη: 5 απλά κλειδιά για την ανάπτυξη της διαίσθησης

Ένστικτο αντίληψη: 5 απλά κλειδιά για την ανάπτυξη της διαίσθησης. Μερικοί άνθρωποι έχουν έμφυτη ικανότητα να αντιλαμβάνονται το περιβάλλον τους. Τείνουν να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις και η τύχη τους χαμογελά.

Είναι αυτοί που γνωρίζουν πώς να ασκούν και να αναπτύσσουν τη διαίσθηση με τέτοιο τρόπο ώστε να την έχουν ενσωματώσει ως μια ακόμη συνήθεια στη ζωή τους. Σύμφωνα με πολλές ψυχολογικές θεωρίες, η διαίσθηση είναι γνώση που δεν μπορεί να εξηγηθεί ή να λεχθεί, επειδή δεν επιτυγχάνεται ορθολογικά. Δεν αναφερόμαστε στην εσωτερική αντίληψη της διαίσθησης, αλλά μια ικανότητα να αντιλαμβάνεται και να κατανοεί την πραγματικότητα χωρίς να χρησιμοποιεί λογική. Είναι έμφυτη, όχι υπερφυσική.

Πρόκειται να δεχτείτε μια νέα εργασία. Είναι μια πολυεθνική που, χωρίς αμφιβολία, θα δώσει την ώθηση που περιμένατε στην καριέρα σας. Τώρα έχετε μια κάπως πιο μέτρια δουλειά, η οποία σας επιτρέπει να ζήσετε, αλλά με την οποία δεν καταφέρατε να ξεχωρίσετε. Σας δίνουν δύο ημέρες για να λάβετε την απόφαση. Ορθολογικά, γνωρίζετε ότι η πολυεθνική είναι μια μοναδική ευκαιρία, ένα τρένο που μπορεί να μην περάσει ξανά. Αλλά κάτι μέσα σου λέει να μην το αποδεχτείς. Μάθετε να αποδίδετε σημασία σε εκείνα τα κακία που έχετε, γιατί είναι ένα σήμα ότι το σώμα σας σας στέλνει να είστε προσεκτικοί. Δώστε τους τη θέση που τους αξίζει. Εάν αφήσετε τον εαυτό σας να καθοδηγείται από τη διαίσθησή σας, δεν θα μπορείτε να κατηγορήσετε τον εαυτό σας για κάτι στο μέλλον.

Η σχέση μεταξύ αντίληψης και διαίσθησης είναι εμφανής. Οι πιο διαισθητικοί άνθρωποι είναι πιο προσεκτικοί. Η παρατήρηση είναι περιήγηση, δίνοντας προσοχή και σημασία σε αυτό που σας περιβάλλει. Προσπαθεί να αποκτήσει δεδομένα ή να αποκτήσει γνώση για πράγματα που είναι νέα, εκπληκτικά ή αξιοσημείωτα. Αυτή η άσκηση προσοχής θα σας κάνει να βρείτε ομοιότητες, συμπτώσεις και σχέσεις μεταξύ αντικειμένων και ανθρώπων στο περιβάλλον σας, τα οποία στην αρχή φαινόταν εντελώς αποσυνδεδεμένα.  Ο διαλογισμός θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε τη διαίσθηση. Μπορεί να μην γνωρίζετε εάν είστε διαισθητικοί ή όχι, επειδή δεν έχετε αρκετή αυτογνωσία για να το πιστέψετε. Υπό αυτήν την έννοια, οι πρακτικές διαλογισμού μπορούν να σας βοηθήσουν να ξυπνήσετε αυτήν την ικανότητα και να την αναπτύξετε σιγά-σιγά. 

Οπτικοποίηση τοπίου Μια άλλη πρακτική που συνδέεται στενά με τον διαλογισμό και που συμβάλλει στην ανάπτυξη της διαίσθησης είναι η οπτικοποίηση. Πάρτε χρόνο για να είστε μόνος. Η μοναξιά φοβίζει. Είναι ένα συναίσθημα ότι, όταν το σκεφτόμαστε στο μέλλον, μας τρομάζει και μας παραλύει. Μερικές φορές πρέπει να απομονωθούμε από ό, τι συμβαίνει γύρω μας, να πάρουμε προοπτική και να μάθουμε πώς να ακούμε την καρδιά μας και το ασυνείδητό μας.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Χιλιοειπωμένες φράσεις- μύθοι για την ψυχοθεραπεία

Δεν νιώθω καλά με το σώμα μου...

Με τα μάτια μιλάμε εμείς

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.

Συμβουλές για να μάθετε να φροντίζετε τον εαυτό σας

Χαμηλή αυτοεκτίμηση αυτοφροντίδα: Κάποιοι αντιμετωπίζουν προβλήματα χαμηλής αυτοπεποίθησης, όλη τους τη ζωή. Η κατάσταση αυτή ρίχνει την ψυχολογία μας, έχει κακό αντίκτυπο στις διαπροσωπικές μας σχέσεις και φυσικά, αναπόφευκτα, επηρεάζει την απόδοση στη δουλειά μας.

Πώς να σταματήσετε να τρώτε συναισθηματικά

Συναισθηματική διατροφή: Το πρώτο βήμα που μπορείτε να κάνετε είναι να αναγνωρίσετε τα ερεθίσματα και τις καταστάσεις που πυροδοτούν την συναισθηματική διατροφή στη ζωή σας. Η τήρηση ημερολογίου διατροφής μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό καταστάσεων όπου κάποιος είναι πιο πιθανό να φάει λόγω συναισθηματικής παρά σωματικής πείνας. Η παρακολούθηση της συμπεριφοράς σας είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να αποκτήσετε εικόνα για τις διατροφικές σας συνήθειες.

"Στιγμές" ευτυχίας με αιθέρια έλαια

Αιθέρια έλαια Ευτυχία: Yπάρχουν αιθέρια έλαια που προάγουν την ευτυχία. Αυτά τα έλαια επηρεάζουν το μεταιχμιακό σύστημα του εγκεφάλου - το μέρος του εγκεφάλου που ελέγχει τα συναισθήματα, τη συμπεριφορά, τα κίνητρα, τη μακροπρόθεσμη μνήμη και την όσφρηση. Αυτά τα αιθέρια έλαια είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης, του άγχους και της αυτοαμφισβήτησης.