Αυτοφροντίδα

Ελαιόλαδο και χυμός πορτοκάλι για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας

Ελαιόλαδο και χυμός πορτοκάλι για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας

Δύο από τις πιο αποτελεσματικές φυσικές θεραπείες για τη δυσκοιλιότητα είναι το ελαιόλαδο και ο χυμός πορτοκαλιού.

Η δυσκοιλιότητα είναι ένα συχνό πρόβλημα που μπορεί να επηρεάσει άτομα όλων των ηλικιών. Εμφανίζεται όταν δεν αποβάλλετε τα κόπρανα με την κανονική συχνότητα ή όταν τα κόπρανα είναι σκληρά και ξηρά. Η δυσκοιλιότητα μπορεί να προκαλέσει πόνο, δυσφορία και άλλες ενοχλήσεις.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε τη δυσκοιλιότητα, συμπεριλαμβανομένων των συνταγογραφούμενων φαρμάκων, των φυτικών ινών και των φυσικών θεραπειών. Δύο από τις πιο αποτελεσματικές φυσικές θεραπείες για τη δυσκοιλιότητα είναι το ελαιόλαδο και ο χυμός πορτοκαλιού.

  • Το ελαιόλαδο είναι ένα εξαιρετικό υπακτικό επειδή περιέχει μονοακόρεστα λίπη, τα οποία μπορούν να μαλακώσουν τα κόπρανα και να διευκολύνουν την αποβολή τους. Το ελαιόλαδο είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνη Ε και αντιοξειδωτικά, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του πεπτικού συστήματος.
  • Ο χυμός πορτοκαλιού είναι ένα άλλο αποτελεσματικό υπακτικό επειδή περιέχει πηκτίνη, μια διαλυτή ίνα που μπορεί να μαλακώσει τα κόπρανα και να αυξήσει τον όγκο τους. Ο χυμός πορτοκαλιού είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης C, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

 

Για να χρησιμοποιήσετε το ελαιόλαδο και το χυμό πορτοκαλιού για να αντιμετωπίσετε τη δυσκοιλιότητα, μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:

  • Πιείτε ένα κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο με άδειο στομάχι.
  • Πιείτε ένα φλιτζάνι χυμό πορτοκαλιού με άδειο στομάχι.
  • Εναλλακτικά, μπορείτε να ανακατέψετε ένα κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο με ένα φλιτζάνι χυμό πορτοκαλιού και να το πιείτε.
  • Μπορείτε να δοκιμάσετε αυτή τη θεραπεία για τη δυσκοιλιότητα μία φορά την ημέρα, μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα. Εάν έχετε σοβαρή δυσκοιλιότητα ή αν η δυσκοιλιότητα δεν βελτιώνεται μετά από μερικές ημέρες, θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν γιατρό.

 

Συμβουλές για την πρόληψη της δυσκοιλιότητας:

  • Πίνετε άφθονο νερό.
  • Φάτε μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες.
  • Γυμναστείτε τακτικά.
  • Αποφύγετε τα γαλακτοκομικά προϊόντα.
  • Αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση κόκκινου κρέατος και ζάχαρης.

Εάν ακολουθήσετε αυτές τις συμβουλές, θα είστε σε θέση να αποφύγετε τη δυσκοιλιότητα και να διατηρήσετε ένα υγιές πεπτικό σύστημα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πρόληψη και διαχείριση κοινών πεπτικών προβλημάτων

Γιατί πρέπει να τρώμε ένα μήλο την ημέρα;

Γιατί πρέπει να εντάξετε τα καρότα στην καθημερινή σας διατροφή;

Πώς το ζεστό νερό μπορεί να βοηθήσει απέναντι στη δυσκοιλιότητα;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συνήθειες που σκοτώνουν την παραγωγικότητα και πώς να τις κόψετε

Το μεσημεριανό γεύμα ενώ εργάζεστε μπορεί να δημιουργεί την ψευδαίσθηση της παραγωγικότητας υπό το πρόσχημα της πολλαπλής εργασίας, αλλά ο εγκέφαλος δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πλήρως σε περισσότερες από μία εργασίες τη φορά. Η έρευνα δείχνει ότι όσο περισσότερες εργασίες προσπαθείτε να κάνετε ταχυδακτυλουργικά, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες για ανακρίβειες.

Το ατμόλουτρο μπορεί να βλάψει το δέρμα μας;

Σάουνα: Δεν βλάπτει το δέρμα σας αρκεί να το χρησιμοποιείτε με σύνεση. Μπορείτε να απολαύσετε πραγματικά τα χαλαρωτικά και αποτοξινωτικά οφέλη, αρκεί να ενυδατώνεστε σωστά και να ακούτε το σώμα σας.

Τι να κάνετε όταν έρθετε με ασθένεια που προκαλείται από την ζέστη;

Ζέστη ασθένειες: Το να αντιμετωπίζετε ασθένειες που προκαλούνται από τη ζέστη μπορεί να είναι ενοχλητικό, αλλά το να μάθετε πώς να τις αναγνωρίζετε και να τις αντιμετωπίζετε έγκαιρα είναι ζωτικής σημασίας για την ευημερία σας.

Απλές συμβουλές για να προστατέψετε τα μαλλιά σας καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει

Αναζητήστε ένα αντηλιακό που να προσφέρει προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία και εφαρμόστε το απευθείας στο εκτεθειμένο τριχωτό της κεφαλής κατά μήκος της χωρίστρας σας και κατά μήκος του μήκους εάν είστε έξω για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.

Η έλλειψη ύπνου αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου;

Σχεδιάζοντας ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και δημιουργώντας ένα χαλαρωτικό περιβάλλον ύπνου, μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα του ύπνου μας και πιθανώς να μειώσουμε τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων ασθενειών.