Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Εκπληκτικά οφέλη για την υγεία το θαλασσινού νερού

Εκπληκτικά οφέλη για την υγεία το θαλασσινού νερού

Εκπληκτικά οφέλη για την υγεία το θαλασσινού νερού. Όλοι έχουμε ακούσει για τα οφέλη των βιταμινών A, B και C, αλλά υπάρχει και μια άλλη βιταμίνη που πιθανόν έχετε ήδη αποκομίσει τα οφέλη - χωρίς καν να το γνωρίζετε.

Τα οφέλη για την υγεία από το θαλάσσιο νερό τεκμηριώθηκαν ευρέως τον 18ο και 19ο αιώνα όταν οι Άγγλοι γιατροί άρχισαν να συνταγογραφούν ωκεάνια λουτρά για να βοηθήσουν στη θεραπεία των συνθηκών που χαρακτηρίζονταν ως “μελαγχολία” και “χολή” οι οποίες, σύμφωνα με την Washington Post, θεωρήθηκαν ως “υπερβολική μαύρη χολή που έκανε τους ανθρώπους εσωστρεφείς, καταθλιπτικούς, επιφυλακτικούς. Αυτές τις μέρες, πολλοί Αυστραλοί περνούν τις περισσότερες καλοκαιρινές διακοπές στον ωκεανό – τα κορμιά μας καλυμμένα με λεπτή επίστρωση λευκής άμμου και τα μαλλιά μας δυσνόητα από το αλάτι. Αλλά, αν και γνωρίζουμε ότι οι διακοπές στην παραλία είναι καλές για την ψυχή, ποια είναι τα αποδεδειγμένα οφέλη υγείας που προέρχονται από τη θάλασσα;

  • Να βρεθείς κλεισμένος άνοιξη από πυρετό; Ίσως είναι ώρα να κατευθυνθούμε προς τον ωκεανό. Μελέτες έχουν δείξει ότι η ρινική πλύση(όταν ξεπλύνετε τη μύτη σας με ένα αλμυρό διάλυμα όπως το νερό των ωκεανών) μπορεί να βοηθήσει τόσο στη φλεγμονή όσο και στη λοίμωξη των ιγμορείων.
  • Αναπνευστικό σύστημα. Δεν χρειάζεται καν να βυθιστείτε στο νερό του ωκεανού για να αποκομίσετε τα οφέλη του. Μια αυστραλιανή μελέτη, η οποία εξέτασε τα οφέλη του αλατώδους αέρα στους επιφανείς που πάσχουν από κυστική ίνωση, διαπίστωσε ότι ο αλατώδης αέρας βοήθησε στην κάθαρση των πνευμόνων των ασθενών, με ορισμένους από τους συμμετέχοντες στη μελέτη να μειώνουν ακόμη και την εξάρτησή τους από ορισμένα αντιβιοτικά.

Δέρμα. Το μεγαλύτερο όργανο του σώματός μας που επίσης μπορεί να ωφεληθεί από το αλατόνερου είναι και το δέρμα.  Το Τμήμα Δερματολογίας του Πανεπιστημίου του Kiel μελέτησε τα οφέλη του μαγνησίου, το οποίο είναι ένα κοινό ορυκτό στο θαλάσσιο νερό, και διαπίστωσε ότι όχι μόνο βελτιώνει την τραχύτητα του δέρματος και τη φλεγμονή, αλλά ενυδατώνει και υγραίνει το δέρμα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μπορούν τα αρνητικά ιόντα να λειτουργήσουν ως αντικαταθληπτικά

Ασκήσεις στην παραλία

Ψυχικά και σωματικά οφέλη της θαλάσσιας κολύμβησης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Λιγότερο προφανείς λόγοι για τους οποίους δεν μπορείτε να χάσετε βάρος

Απώλεια βάρους: Οι ανεπάρκειες της βιταμίνης D, του σιδήρου και των βιταμινών Β, η αντίσταση στην ινσουλίνη και τέλος το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) μπορούν να οδηγήσουν σε ευαισθησία στην ινσουλίνη και να συμβάλουν στην αύξηση βάρους.

Πώς να κάθεστε λιγότερο και να κινείστε περισσότερο

Κίνηση: Η καθιστική συμπεριφορά σχετίζεται με μια σειρά κινδύνων για την υγεία, από αυξημένες πιθανότητες για χρόνιες ασθένειες όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2 και καρκίνο έως δυνητικά μικρότερη διάρκεια ζωής, λέει κάθε μελέτη.

Χρειάζεστε περισσότερο αντηλιακό όταν κάνει ζέστη έξω;

Αντηλιακό θερμοκρασία: Όταν κάνει ζέστη, γίνεται προφανές ότι χρειάζεστε αντηλιακό γιατί νιώθετε ζεστασιά και αισθάνεστε ότι ο ήλιος καίει πάνω στο δέρμα σας. Αλλά η θερμότητα δεν είναι το ίδιο πράγμα με την υπεριώδη ακτινοβολία.

Συμβουλές για την αποφυγή τραυματισμών κατά την ποδηλασία

«Υπάρχουν απλά προληπτικά μέτρα που μπορείτε να λάβετε», λέει ο Δρ Κάκαρ. "Το να έχετε πιο χοντρές λαβές ώστε να μην πιέζεστε τόσο δυνατά μπορεί επίσης να βοηθήσει. Τα γάντια ποδηλάτου βοηθούν επίσης και μερικές φορές βάζουν τον καρπό σας σε καλύτερη θέση από το να ασκείτε πίεση στην παλάμη σας." Δεν μπορείτε πάντα να αποφύγετε ένα ατύχημα, αλλά μπορείτε να κάνετε τη βόλτα σας ασφαλέστερη φορώντας πάντα κράνος ποδηλάτου.

Close Icon