Αυτοφροντίδα

Διαλογισμός: Δέκα λεπτά ηρεμίας είναι πιο σημαντικά από όσο φαντάζεσαι

Διαλογισμός: Δέκα λεπτά ηρεμίας είναι πιο σημαντικά από όσο φαντάζεσαι

Διαλογισμός: Η δράση και τα οφέλη του διαλογισμού μπαίνουν συχνά στο μικροσκόπιο των επιστημόνων. Γι’ αυτό η είδηση για τους ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Waterloo στον Καναδά, οι οποίοι διαπίστωσαν ότι η μέθοδος του διαλογισμού βοηθά τους ανθρώπους που υποφέρουν από στρες, μας τράβηξε την προσοχή.

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη, ο διαλογισμός διώχνει τις ανησυχίες και τις αρνητικές σκέψεις από το μυαλό, ενώ αρκούν μόλις 10΄ διαλογισμού για να αποβάλουμε το στρες και να ηρεμήσει το μυαλό. Με ποιον τρόπο όμως μπορούμε να κάνουμε διαλογισμό;

Βήμα – βήμα

  • Καλό είναι να ξεκινήσουμε εστιάζοντας την προσοχή μας στην αναπνοή. Αυτό θα μας βοηθήσει να στραφούμε προς τον εσωτερικό μας κόσμο πιο εύκολα.
  • Καθόμαστε σε μια άνετη στάση έχοντας τη σπονδυλική στήλη ευθυγραμμισμένη. Φροντίζουμε η στάση μας να είναι τόσο άνετη ώστε να μπορέσουμε να τη διατηρήσουμε για πολλή ώρα.
  • Κλείνουμε τα μάτια απαλά και αρχίζουμε να εισπνέουμε και να εκπνέουμε βαθιά, ομοιόμορφα και ελεγχόμενα από τη μύτη. Συνεχίζουμε για 2-3΄.
  • Στη συνέχεια κλείνουμε με τα χέρια μας τα αφτιά και ακούμε τον εσωτερικό ήχο που δημιουργεί η βαθιά αναπνοή που κάνουμε. Όταν νιώσουμε ότι έχουμε απομονωθεί από το εξωτερικό περιβάλλον, αφήνουμε απαλά τα χέρια από τα αφτιά και επιστρέφουμε στη φυσική αναπνοή μας.

  • Οδηγούμε τη συνειδητότητά μας πίσω από τα κλειστά μας μάτια. Στρέφουμε το βλέμμα με κλειστά τα μάτια (εσωτερική όραση) ευθεία μπροστά, περίπου 25 εκ. μπροστά από την περιοχή ανάμεσα από τα φρύδια.
  • Μέχρι αυτό το σημείο έχουμε καταφέρει να απομονώσουμε τις πέντε αισθήσεις μας. Στο σημείο αυτό ο νους αρχίζει να επαναστατεί και μας κατακλύζει με σκέψεις. Γι’ αυτόν το λόγο, στην Ινδία συνηθίζουν να χρησιμοποιούν τα μάντρα. Τα μάντρα είναι η επανάληψη λέξεων ή ύμνοι και επικλήσεις όπως θα λέγαμε στη δική μας κουλτούρα. Αρχίζουμε, λοιπόν, να επαναλαμβάνουμε νοερά -ούτε πολύ γρήγορα ούτε πολύ αργά- το μάντρα μας (π.χ. «Om») και με αυτό πετυχαίνουμε την εστίαση του νου στο μάντρα και όχι σε εξωτερικά θέματα. Παραμένουμε σε αυτήν την κατάσταση όσο περισσότερο μπορούμε. Με τον καιρό μπορεί να παραμείνει κάποιος σε αυτήν τη στάση ακόμη και δυόμισι ώρες.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Εξημερώστε την κατάθλιψη, στρέφοντας την προσοχή σας προς τα μέσα

Ανακουφίστε τα συμπτώματα του άγχους σε 5'

Τι είναι ο chakra διαλογισμός

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα οφέλη του μασάζ για την υγεία

Ένας στους τρεις ενήλικες υποφέρει από μέτριο έως ακραίο στρες. Οι θεραπευτές μασάζ βλέπουν, σε καθημερινή βάση, τα σωματικά αποτελέσματα του στρες και των τραυματισμών που σχετίζονται με τον χώρο εργασίας.

Τι είναι η περιστοματική δερματίτιδα

Η περιστοματική δερματίτιδα είναι μια πάθηση του δέρματος που συνήθως επηρεάζει περιοχές γύρω από το στόμα, τις πτυχές από τη μύτη με το στόμα και το πηγούνι.

Εύρεση κινήτρων για τη διατήρηση της φυσικής κατάστασης στις διακοπές του Πάσχα

Είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για επαναφόρτιση και επανασύνδεση με την οικογένεια και τους φίλους σας. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να θέσετε σε κίνδυνο την ψυχική και σωματική σας ευεξία.