Αυτοφροντίδα

Διαλογισμός Mindfulness: Τα οφέλη του στη σωματική υγεία και ευημερία [vid]

Διαλογισμός Mindfulness: Τα οφέλη του στη σωματική υγεία και ευημερία [vid]

Διαλογισμός Mindfulness: Ο καθηγητής Jon Kabat-Zinn, ιδρυτής και πρώην διευθυντής της Κλινικής Μείωσης του Στρες στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης, βοήθησε να μπει η πρακτική του διαλογισμού του mindfulness στην επικρατούσα ιατρική και απέδειξε ότι η άσκηση και πρακτική του μπορεί να φέρει βελτιώσεις τόσο στα σωματικά όσο και στα ψυχολογικά συμπτώματα, καθώς και θετικές αλλαγές στην υγεία, τις στάσεις και τις συμπεριφορές.

Το mindfulness ή η συνειδητότητα έχει τις ρίζες της στην παράδοση του Βουδισμού, αλλά οι περισσότερες θρησκείες περιλαμβάνουν κάποιο είδος προσευχής ή τεχνικής διαλογισμού που σας βοηθούν να απομακρύνετε τις σκέψεις σας από τις συνήθεις ανησυχίες σας και να εστιάσετε στη στιγμή.

Ο καθηγητής Jon Kabat-Zinn, ιδρυτής και πρώην διευθυντής της Κλινικής Μείωσης του Στρες στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης, βοήθησε να μπει η πρακτική του διαλογισμού του mindfulness στην επικρατούσα ιατρική και απέδειξε ότι η άσκηση και πρακτική του μπορεί να φέρει βελτιώσεις τόσο στα σωματικά όσο και στα ψυχολογικά συμπτώματα, καθώς και θετικές αλλαγές στην υγεία, τις στάσεις και τις συμπεριφορές.

Το mindfulness βελτιώνει την ευημερία.

Το να είστε συνειδητοί διευκολύνει να απολαύσετε τις στιγμές στη ζωή καθώς εμφανίζονται, να εστιάσετε πλήρως σε ό,τι κάνετε και δημιουργεί μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και ικανότητα αντιμετώπισης δυσμενών γεγονότων. Εστιάζοντας στο εδώ και τώρα, πολλοί άνθρωποι διαπιστώνουν ότι είναι λιγότερο πιθανό να παγιδευτούν σε ανησυχίες για το μέλλον ή τύψεις για το παρελθόν, είναι λιγότερο απασχολημένοι με τις ανησυχίες για την επιτυχία και νιώθουν πιο έτοιμοι να δημιουργήσουν βαθιές σχέσεις με τους άλλους.

Η συνειδητότητα βελτιώνει τη σωματική υγεία.

Εάν η μεγαλύτερη ευημερία δεν αρκεί ως κίνητρο, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι οι τεχνικές της συνειδητότητας βοηθούν στη βελτίωση της σωματικής υγείας με διάφορους τρόπους. Το mindfulness μπορεί: να βοηθήσει στην ανακούφιση από το στρες, στη θεραπεία καρδιακών παθήσεων, στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, στη μείωση του χρόνιου πόνου, στη βελτίωση του ύπνου και στην ανακούφιση των γαστρεντερικών δυσκολιών.

Το mindfulness βελτιώνει την ψυχική υγεία.

Τα τελευταία χρόνια, οι ψυχοθεραπευτές έχουν στραφεί στον διαλογισμό της προσοχής ως σημαντικό στοιχείο στη θεραπεία πολλών προκλήσεων, όπως: κατάθλιψη, κατάχρηση ουσιών, διατροφικές διαταραχές, συγκρούσεις ζευγαριών, αγχώδεις διαταραχές και ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Για καλύτερη διάθεση, συγκέντρωση και ανακούφιση από τον πόνο, κάντε διαλογισμό

Τα οφέλη του διαλογισμού στη μνήμη και την διαχείριση του πόνου

Τέσσερις τεχνικές χαλάρωσης για όταν έχετε στρες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Χρήσιμα tips από την επέμβαση στην ανάρρωση

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Η υστερεκτομή ορισμένες φορές είναι αναπόφευκτη. Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς και την πορεία της ανάρρωσης από μια τέτοια χειρουργική επέμβαση.

Πώς να κάνετε διαλογισμό

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός αφορά επίσης την καλλιέργεια μιας πιο ήπιας, πιο συμπονετικής στάσης. Λέγεται συχνά ότι η πραγματική απόδειξη της αποτελεσματικότητας του διαλογισμού είναι όταν παρατηρείτε ότι έχετε γίνει λιγότερο αντιδραστικοί σε περισπασμούς στην καθημερινή ζωή, όταν δεν κάνετε διαλογισμό.

Η δύναμη των εναλλακτικών θεραπειών στην καθημερινότητά σας

Ρέικι: Το Ρέικι είναι μια τεχνική ενεργειακής θεραπείας που προάγει τη χαλάρωση, μειώνει το στρες και το άγχος μέσω του απαλού αγγίγματος και βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν ενεργειακά ισορροπημένοι σωματικά, συναισθηματικά, διανοητικά και πνευματικά. 

Απαλλαγείτε από τους πόνους της πλάτης με μερικά tips αυτοφροντίδας

Πλάτη πόνος: Όπως καταλαβαίνουμε η αυτοφροντίδα για πόνους στην πλάτη ακόμα και χρόνιους είναι μονόδρομος. Ξεκλέψτε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας και φροντίστε τον όσο το δυνατόν καλύτερα για να αποκτήσετε μια ποιότητα ζωής που θα ζήλευαν πολλοί.