Αυτοφροντίδα

Διακοπή καπνίσματος: Συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Έχετε προσπαθήσει να κόψετε το κάπνισμα ξανά και ξανά αλλά σας φαίνεται αδύνατον; Δοκιμάσατε patches αλλά μαζί με αυτό ανάβατε κι ένα τσιγάρο για να μπορέσετε να αντέξετε και μετά άλλο ένα επειδή αποτύχατε; Μήπως μια μέρα πετάξατε το πακέτο με τα τσιγάρα σας στα σκουπίδια, αποφασισμένοι να το κόψετε μαχαίρι και μετά από ώρες καταλήξατε να ψάχνετε στον κάδο για μια πολυπόθητη τζούρα; Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Ας δούμε λοιπόν μερικούς τρόπους, που μαζί με την δική σας θέληση θα βοηθήσουν στην διακοπή του καπνίσματος.

  • Φρούτα και λαχανικά: Οι έρευνες που έγιναν έδειξαν άμεση σχέση ανάμεσα στην κατανάλωση φρούτων και λαχανικών και την μείωση των τσιγάρων που καπνίζουν οι καπνιστές. Ήτοι, όσο περισσότερα φρούτα και λαχανικά κατανάλωναν οι άνθρωποι που συμμετείχαν στην έρευνα, τόσο πιο αργά άναβαν το πρώτο τους τσιγάρο και καθυστερούσαν αρκετά και τα επόμενα, έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα ήταν να μειωθεί το συνολικό ποσό τσιγάρων που καπνίστηκαν.
  • Σωματική άσκηση: Έρευνα έδειξε ότι το τρέξιμο η ποδηλασία και η άρση βαρών, βοήθησε σε μεγάλο βαθμό τους καπνιστές να διώξουν την κακή του συνήθεια. Συγκεκριμένα, την ώρα που σας έρχεται η όρεξη για τσιγάρο, ανεβείτε, για παράδειγμα, στον διάδρομο και αρχίστε το τρέξιμο! Η επιθυμία σας θα εξαφανιστεί πολύ γρήγορα.
  • Υποστήριξη: Μια ακόμα μελέτη που έγινε σχετικά με την διακοπή του καπνίσματος έδειξε ότι όσοι είχαν την υποστήριξη του κοινωνικού τους περίγυρου, τα κατάφερναν δύο φορές καλύτερα. Συγκεκριμένα, ο κοινωνικός περίγυρος τους τηλεφωνούσε, τους έστελνε μηνύματα και συζητούσε συχνά μαζί τους, υποστηρίζοντας την προσπάθεια τους, με εκπληκτικά αποτελέσματα.
  • Βελονισμός: Ο βελονισμός είναι γνωστό ότι σε πολλούς ανθρώπους δίνει λύση σε αρκετά προβλήματα, στα οποία δεν βρίσκουν λύση με άλλον, πιο συμβατικό τρόπο. Ακόμα λοιπόν και αν είστε σκεπτικοί με την συγκεκριμένη μέθοδο, καλό θα είναι να της δώσετε μια ευκαιρία, αν δείτε ότι όλα τα άλλα αποτυγχάνουν.

Αν λοιπόν, θέλετε κι εσείς να απαλλαγείτε από την κακή συνήθεια του καπνίσματος, δοκιμάστε τις παραπάνω μεθόδους και είμαστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρετε πολύ πιο εύκολα. Καλή σας επιτυχία!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Χαμηλότερη ποιότητα υγείας οστών για τους χρήστες ηλεκτρονικού τσιγάρου

Η πιθανότητα καρδιακών παθήσεων στους μεσήλικες αυξάνεται με το κάπνισμα

5% μείωση πωλήσεων στα τσιγάρα μετά την απαγόρευση της μενθόλης στον Καναδά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αναγνωρίστε τα σημάδια του έρπητα και φροντίστε τον εαυτό σας

Έρπης αυτοφροντίδα: Ο έρπης αποτελεί σίγουρα μια ενοχλητική κατάσταση, καθώς ο ιός υπάρχει στον οργανισμό μας εφ' όρου ζωής. Με την αναγνώριση των συμπτωμάτων και την έγκαιρη θεραπεία όμως όλα γίνονται πιο εύκολα.

Βότανα που μειώνουν το άγχος

Άγχος αντιμετώπιση: Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι ορισμένα βότανα μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του άγχους.

Πώς βοηθούν τον ύπνο μας οι ζεστές κάλτσες λίγο πριν ξαπλώσουμε;

Tips για καλό ύπνο: Το σώμα σας λειτουργεί φυσικά για να μειώσει τη θερμοκρασία του πυρήνα σας τη νύχτα για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Ζεσταίνοντας τα πόδια σας, ανοίγετε τα αιμοφόρα αγγεία για να βοηθήσετε να δροσιστεί το υπόλοιπο σώμα.

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.