Αυτοφροντίδα

Δέρμα Ψωρίαση: Τι είδους κρέμες μπορούν να βοηθήσουν στη θεραπεία της

Δέρμα Ψωρίαση: Τι είδους κρέμες μπορούν να βοηθήσουν στη θεραπεία της

Οι κρέμες ψωρίασης μπορεί να είναι η πρώτη γραμμή θεραπείας για πολλούς ανθρώπους. Εάν οι άνθρωποι έχουν ήπια ψωρίαση, μπορεί να είναι σε θέση να την αντιμετωπίσουν με over-the-counter (OTC) κρέμες.  

Η ψωρίαση είναι μια δερματική πάθηση που προκαλεί ταχεία ανάπτυξη των κυττάρων του δέρματος, με αποτέλεσμα παχιά λέπια ή πλάκες στο δέρμα. Οι τοπικές κρέμες μπορούν να επιβραδύνουν την ανάπτυξη των κυττάρων του δέρματος και να ανακουφίσουν τα συμπτώματα όπως φαγούρα, ξηρότητα και απολέπιση. Αν και προς το παρόν δεν υπάρχει θεραπεία για την ψωρίαση, οι θεραπείες μπορούν να βοηθήσουν στη διαχείριση της κατάστασης. Οι κρέμες ψωρίασης μπορεί να είναι η πρώτη γραμμή θεραπείας για πολλούς ανθρώπους. Εάν οι άνθρωποι έχουν ήπια ψωρίαση, μπορεί να είναι σε θέση να την αντιμετωπίσουν με over-the-counter (OTC) κρέμες.

Σύμφωνα με ένα άρθρο του 2017, τα μαλακτικά είναι θεραπεία πρώτης γραμμής για την ψωρίαση. Τα κοινά παραδείγματα μαλακτικών περιλαμβάνουν τη βαζελίνη και την υγρή παραφίνη. Τα μαλακτικά μπορούν: • να ενυδατώνουν το ξηρό δέρμα • να ανακουφίζουν από τον κνησμό • να μειώνουν την κλιμάκωση • να μαλακώνουν τις ρωγμές • να σχηματίζουν μια προστατευτική μεμβράνη στο δέρμα

Ένα άτομο μπορεί να αγοράσει μαλακτικά σε πολλές διαφορετικές μορφές. Ωστόσο, οι κρέμες και οι αλοιφές είναι προτιμότερες από τις λοσιόν επειδή είναι παχύτερες και, επομένως, πιο αποτελεσματικές. Ανάλογα με το προϊόν, τα μαλακτικά μπορεί να προκαλέσουν κάποιες παρενέργειες, όπως: • ερεθιστική δερματίτιδα • αλλεργική δερματίτιδα εξ επαφής • καλλυντική ακμή • τσούξιμο • αλλεργία στο άρωμα Για να μειώσει την πιθανότητα παρενεργειών, ένα άτομο μπορεί να επιλέξει ένα προϊόν χωρίς άρωμα. Τα μαλακτικά είναι ασφαλή.

Χρήση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και της γαλουχίας.

Πώς να τα χρησιμοποιήσετε Τα άτομα με ψωρίαση πρέπει να χρησιμοποιούν μαλακτικά ελεύθερα και συχνά για να αποτρέψουν το στέγνωμα του δέρματός τους. Ένα άτομο μπορεί να επιθυμεί να εφαρμόσει ένα μαλακτικό με τη μορφή αλοιφής τη νύχτα. Μπορούν να χρησιμοποιούν ελαφρύτερες φόρμες, όπως κρέμες ή λοσιόν, κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η Αμερικανική Ακαδημία Δερματολογικής Ένωσης (AAD) συνιστά να χρησιμοποιείτε μια κρέμα ενυδατική μία φορά την ημέρα ή πιο συχνά εάν το δέρμα είναι πολύ ξηρό. Συνιστά επίσης την εφαρμογή ενυδατικής κρέμας στα χέρια μέσα σε 3 λεπτά από το πλύσιμο. Η Εθνική Υπηρεσία Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου (NHS) σημειώνει ότι τα μαλακτικά μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας άλλων τοπικών αλοιφών. Ένα άτομο πρέπει να περιμένει τουλάχιστον 30 λεπτά μετά τη χρήση μαλακτικής κρέμας πριν εφαρμόσει άλλη τοπική αλοιφή.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ανακαλύψτε τα οφέλη του λουτρού με θαλασσινό αλάτι

Η κλιματοθεραπεία ως μία εναλλακτική μορφή θεραπείας της ψωρίασης

Δερματικές παθήσεις : Λύσεις για να τις θεραπεύσετε

Ο CHMP γνωμοδότησε θετικά για τη χορήγηση άδειας κυκλοφορίας για το BIMZELEX®* (bimekizumab) της UCB

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η εσωτερική και εξωτερική φροντίδα του εαυτού μας φέρνει ισορροπία

Η αυτοφροντίδα είναι μια πολύ σημαντική συνθήκη που βοηθάει στη διατήρηση και ενίσχυση της ψυχικής υγείας. Όταν μιλάει κανείς για την αυτοφροντίδα, αναφέρεται σε όλους εκείνους τους τρόπους που αξιοποιεί προκειμένου να ενισχύσει την ισορροπία, την ευεξία και τη καλή σωματική και ψυχική κατάσταση για τον ίδιο.

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του άγχους και του στρες

Αθλητισμός: Μελέτες δείχνουν ότι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους που η γιόγκα βοηθά με το άγχος σας, είναι καθώς ανεβάζει τη διάθεσή σας και σας βοηθά να αναπτύξετε σταδιακά μια περισσότερο αυτο-συμπονετική στάση προς τον εαυτό. 

Δεν παίζει ρόλο μόνο το τι τρώμε αλλά και το πότε το καταναλώνουμε

Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε αυτή την πρακτική, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να ξαναπάτε σε πάρτι ή σε δείπνο. Όταν ξεπεράσετε το πλαίσιο των 10 ωρών, την επόμενη μέρα μπορείτε να επανέλθετε. Η Manoogian αποδεικνύει πως αυτή η πρακτική μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε 5% από το βάρος μας, να βελτιώσει την αίσθηση δύναμης και να μειώσει την αρτηριακή πίεση.

Το mindfulness μας διδάσκει να είμαστε στο παρόν και να μην προσκολλόμαστε στις ανήσυχες σκέψεις

Άγχος: Η πρακτική του στοχαστικού διαλογισμού περιλαμβάνει την εστίαση στην αναπνοή σας και, στη συνέχεια, την επιστροφή του νου σας στο παρόν χωρίς να παρασύρεστε από ανησυχίες για το παρελθόν ή το μέλλον.