Αυτοφροντίδα

Αυτοσυμπόνια: Η ευημερία ξεκινά από τον τρόπο που φερόμαστε στον εαυτό μας

Αυτοσυμπόνια: Η ευημερία ξεκινά από τον τρόπο που φερόμαστε στον εαυτό μας

Αυτοσυμπόνια: Φερθείτε στον εαυτό σας με κατανόηση και αγάπη, έτσι ώστε να εξασφαλίσετε μια ζωή γεμάτη χαρά και μακριά από την κατάθλιψη.

Tο ψυγείο είναι μια κοινή τακτική αντιμετώπισης για πολλές μεσήλικες γυναίκες, που εμφανίζουν εξάψεις κατά την διάρκεια της εμμηνόπαυσης. Οι εξάψεις μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην καθημερινή μας ζωή, ειδικά στον ύπνο, την εργασία αλλά και στη διάθεση. Το ψυγείο όμως δεν είναι η μόνη λύση, αν αρνείστε να λάβετε φαρμακευτική αγωγή. Είτε το πιστεύετε είτε όχι το να μάθουμε πώς να είμαστε ευγενικοί με τον εαυτό μας μπορεί επίσης να κάνει μεγάλη διαφορά κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης. Η ευημερία και η ευτυχία θεωρείται συχνά δεδομένη. Ωστόσο, η ευημερία μας δεν είναι ένα σταθερό χαρακτηριστικό, αλλά μια ικανότητα που μαθαίνεται και κατακτιέται.

Ενισχύοντας την αυτοσυμπόνια μας

Η ενίσχυση της ψυχολογικής μας ανθεκτικότητας μέσω διάφορων στρατηγικών όπως για παράδειγμα η αυτοσυμπόνια μπορεί να μας βοηθήσει να διαχειριστούμε καλύτερα τις αναπόφευκτες αλλαγές της ζωής μας, όπως οι εξάψεις. Ενώ η θεραπεία ορμονικής υποκατάστασης μπορεί να βοηθήσει ορισμένες γυναίκες να αντιμετωπίσουν τις εξάψεις, για πολλές δεν είναι αποτελεσματική ή δεν είναι ασφαλής. Οι ψυχολογικές στρατηγικές αντιμετώπισης μπορούν να είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν τις γυναίκες να επιβιώσουν στη μετάβαση προς την εμμηνόπαυση. Αυτό που περιλαμβάνει η αυτοσυμπόνια είναι ουσιαστικά να συμπεριφέρεσαι στον εαυτό σου με την ίδια ευγένεια και κατανόηση που θα έδινες σε έναν φίλο που σε έχει ανάγκη.

Ενώ πολλές γυναίκες έχουν ένα φυσικό χάρισμα για ενσυναίσθηση, γνωρίζοντας συχνά ποιο είναι η σωστή κίνηση για να κάνουν τους άλλους να αισθάνονται καλύτερα, η έρευνα δείχνει ότι δεν είμαστε τόσο ευγενικοί με τον εαυτό μας. Η αυτοσυμπόνια δεν έρχεται πάντα φυσικά. Αντίθετα, οι γυναίκες συχνά πέφτουν στην παγίδα να προσφέρουν ατελείωτα στους άλλους, ενώ δεν αφήνουν χρόνο ή ενέργεια για να φροντίσουν τον εαυτό τους. Αυτή είναι σίγουρα μια συνταγή για εξάντληση και ειδικά στη μέση ηλικία, όταν οι δεσμεύσεις είναι συχνά πιο έντονες.

Πότε αυξάνεται ο κίνδυνος κατάθλιψης στις γυναίκες; Ποιος ο ρόλος της αυτοσυμπόνιας τότε;

Το πρώτο σημάδι της μετάβασης στην εμμηνόπαυση είναι συνήθως οι αλλαγές στον εμμηνορροϊκό κύκλο, που προκαλούνται από αλλαγές στα επίπεδα των οιστρογόνων. Σύμφωνα με έρευνες, οι αλλαγές των οιστρογόνων κατά την εμμηνόπαυση μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο κατάθλιψης για ορισμένες γυναίκες. Αλλά δεν έχουν όλες οι γυναίκες κατάθλιψη στη μέση ηλικία και η έρευνά μας δείχνει ότι η αυτοσυμπόνια είναι ένας σημαντικός προστατευτικός παράγοντας που τις βοηθά να αντεπεξέλθουν. Μια ενδιαφέρουσα μελέτη που έγινε δείχνει ότι οι γυναίκες με υψηλή αυτοσυμπόνια βρήκαν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης λιγότερο ανησυχητικά. Η αλήθεια είναι ότι η εμμηνόπαυση δεν είναι πάντα ομαλή, αλλά η αυτοσυμπόνια έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει τις γυναίκες να διαχειριστούν τη μετάβαση χωρίς να αισθάνονται καταπονημένες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τεχνικές αυτοβοήθειας για την διαχείριση του άγχους

Η γιόγκα ως φυσικό ανακουφιστικό του άγχους και του στρες

Εξασκηθείτε στην συναισθηματική αποφόρτιση

Ξεπεράστε την αναβλητικότητα με 3 self-care tips

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.

Συμβουλές για να μάθετε να φροντίζετε τον εαυτό σας

Χαμηλή αυτοεκτίμηση αυτοφροντίδα: Κάποιοι αντιμετωπίζουν προβλήματα χαμηλής αυτοπεποίθησης, όλη τους τη ζωή. Η κατάσταση αυτή ρίχνει την ψυχολογία μας, έχει κακό αντίκτυπο στις διαπροσωπικές μας σχέσεις και φυσικά, αναπόφευκτα, επηρεάζει την απόδοση στη δουλειά μας.

Πώς να σταματήσετε να τρώτε συναισθηματικά

Συναισθηματική διατροφή: Το πρώτο βήμα που μπορείτε να κάνετε είναι να αναγνωρίσετε τα ερεθίσματα και τις καταστάσεις που πυροδοτούν την συναισθηματική διατροφή στη ζωή σας. Η τήρηση ημερολογίου διατροφής μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό καταστάσεων όπου κάποιος είναι πιο πιθανό να φάει λόγω συναισθηματικής παρά σωματικής πείνας. Η παρακολούθηση της συμπεριφοράς σας είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να αποκτήσετε εικόνα για τις διατροφικές σας συνήθειες.

"Στιγμές" ευτυχίας με αιθέρια έλαια

Αιθέρια έλαια Ευτυχία: Yπάρχουν αιθέρια έλαια που προάγουν την ευτυχία. Αυτά τα έλαια επηρεάζουν το μεταιχμιακό σύστημα του εγκεφάλου - το μέρος του εγκεφάλου που ελέγχει τα συναισθήματα, τη συμπεριφορά, τα κίνητρα, τη μακροπρόθεσμη μνήμη και την όσφρηση. Αυτά τα αιθέρια έλαια είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης, του άγχους και της αυτοαμφισβήτησης.