Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Tips για να γίνεται ευτυχισμένοι

Αυτοφροντίδα : Tips για να γίνεται ευτυχισμένοι

Αυτοφροντίδα : Μπορεί να ανησυχείτε ότι το να πείτε σε κάποιον «όχι» ή να απορρίψετε ένα αίτημα για βοήθεια θα τον κάνει να σκεφτεί ότι δεν σας ενδιαφέρει .

Οι ευχάριστοι άνθρωποι μπορεί να μην ακούγονται τόσο άσχημα. Σε τελική ανάλυση, τι συμβαίνει με το να είσαι καλός με τους ανθρώπους και να προσπαθείς να τους βοηθήσεις ή να τους κάνεις ευτυχισμένους. Αλλά οι άνθρωποι που ευχαριστούν γενικά ξεπερνούν την απλή καλοσύνη. Περιλαμβάνει «επεξεργασία ή αλλαγή λέξεων και συμπεριφορών για τα συναισθήματα ή τις αντιδράσεις ενός άλλου ατόμου.

Μπορεί να καταβάλλετε κάθε προσπάθεια για να κάνετε τα πράγματα για τους ανθρώπους στη ζωή σας, με βάση αυτό που υποθέτετε ότι θέλουν ή χρειάζονται. Δίνεις το χρόνο και την ενέργειά σου για να τους αρέσουν

Αναγνωρίζοντας τα σημάδια
  • Ακόμα δεν είστε σίγουροι εάν είστε ευχάριστοι άνθρωποι ή απλώς πολύ ευγενικοί με τους άλλους; Ακολουθεί μια ματιά σε ενδεικτικά σημάδια ευχάριστων ανθρώπων.

Έχετε χαμηλή γνώμη για τον εαυτό σας

  • Οι ευχαριστημένοι άνθρωποι συχνά αντιμετωπίζουν χαμηλή αυτοεκτίμηση και αντλούν την αυτοεκτίμησή τους από την έγκριση άλλων.
  • Μπορεί να πιστεύετε ότι οι άνθρωποι νοιάζονται μόνο για εσάς όταν είστε χρήσιμοι και χρειάζονται τον έπαινο και την εκτίμησή τους για να αισθάνονται καλά για τον εαυτό σας.

Χρειάζεστε άλλους να σας αρέσουν

  • Οι άνθρωποι που ευχαριστούν συχνά περνούν πολύ χρόνο ανησυχώντας για απόρριψη. Αυτές οι ανησυχίες συχνά οδηγούν σε συγκεκριμένες ενέργειες που έχουν σχεδιαστεί για να κρατούν τους ανθρώπους ευχαριστημένους μαζί σας, ώστε να μην σας απορρίπτουν.
  • Μπορεί επίσης να έχετε μια ισχυρή επιθυμία να χρειαστείτε, πιστεύοντας ότι έχετε περισσότερες πιθανότητες να λάβετε στοργή από άτομα που σας χρειάζονται.

Είναι δύσκολο να πεις όχι

  • Μπορεί να ανησυχείτε ότι το να πείτε σε κάποιον «όχι» ή να απορρίψετε ένα αίτημα για βοήθεια θα τον κάνει να σκεφτεί ότι δεν σας ενδιαφέρει Το να συμφωνήσεις να κάνεις ό, τι θέλουν μπορεί να φαίνεται σαν μια ασφαλέστερη επιλογή, ακόμα κι αν δεν έχεις τον χρόνο ή την τάση να βοηθήσεις.
  • Πολλοί άνθρωποι συμφωνούν να κάνουν κάτι όταν δεν προτιμούν, σαν να βοηθούν κάποιον να κινηθεί. Αλλά ένα μοτίβο αυτού μπορεί να προκαλέσει προβλήματα, καθώς λέει στους ανθρώπους ότι οι ανάγκες τους έρχονται πριν από τις δικές σας.
  • Κάποιοι μπορεί να το κάνουν κατάχρηση, αγνοώντας τα όριά σας, επειδή ξέρουν ότι θα κάνετε ό, τι θέλουν ούτως ή άλλως.

Ζητάτε συγνώμη ή αποδέχεστε το σφάλμα όταν δεν φταίτε

  • Είστε πάντα έτοιμοι με ένα «συγγνώμη!» όταν κάτι πάει στραβά;
  • Η ευχαρίστηση των ανθρώπων περιλαμβάνει την ετοιμότητα να κατηγορήσουμε, ακόμη και όταν αυτό που συνέβη δεν έχει καμία σχέση με εσάς.
  • Ας πούμε ότι το αφεντικό σας ζήτησε να πάρετε πίτσα για μεσημεριανό γεύμα, αλλά το εστιατόριο αναμίχθηκε η παραγγελία. Δεν πήρατε τις δύο πίτσες χωρίς γλουτένη που παραγγείλατε, έτσι τρεις από τους συναδέλφους σας δεν μπορούσαν να φάνε μεσημεριανό.

Ακολουθεί βίντεο με πρακτικές αυτοφροντίδας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να πετύχετε την αυτοεξυπηρέτηση σας

Αυτοφροντίδα : Φτιάξτε την δική σας λίστα ελέγχου

Αυτοφροντίδα : Ερωτευτείτε τον εαυτό σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κοιμηθείτε καλύτερα με τη βοήθεια της γίογκα

Αθλητισμός: Η αναπνοή σας είναι το κλειδί για να μπορείτε να χαλαρώσετε στις πόζες. Η αναπνοή στη γιόγκα είναι εξίσου σημαντική - αν όχι πιο σημαντική - με τη φυσική στάση του σώματος.

Εσωτερικός διάλογος : Τεχνικές να τον επιτύχετε

Εσωτερικός διάλογος : Η αυτο-συζήτηση είναι ο εσωτερικός σας διάλογος. Επηρεάζεται από το υποσυνείδητο μυαλό σας και αποκαλύπτει τις σκέψεις, τις πεποιθήσεις, τις ερωτήσεις και τις ιδέες σας.

Πώς να ενισχύσετε την ανθεκτικότητα σας στο άγχος

Άγχος Στρες: Μπορεί να μην μπορούμε πάντα να αλλάξουμε τους λόγους που μας προκαλούν δυσφορία, άγχος και στρες, αλλά μπορούμε σίγουρα να αλλάξουμε τον τρόπο που κοιτάμε τα πράγματα, υιοθετώντας πιο βιώσιμες οπτικές και πρακτικές.

Εκκρεμές : Τρόποι να τα καθαρίσετε

Εκκρεμές : Ο τακτικός καθαρισμός και επαναφόρτιση των λίθων σας είναι ο μόνος τρόπος για να επαναφέρετε τον κρύσταλλο σας στη φυσική του κατάσταση. Αυτή η πράξη φροντίδας μπορεί επίσης να αναζωογονήσει τη δική σας αίσθηση του σκοπού.