Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα συναισθήματα: Η θετική πλευρά των αρνητικών συναισθημάτων

Αυτοφροντίδα συναισθήματα: Η θετική πλευρά των αρνητικών συναισθημάτων

Αυτοφροντίδα συναισθήματα: Η θετική πλευρά των αρνητικών συναισθημάτων. Η θλίψη προσθέτει μια άλλη γεύση στη χαρά, η οργή ή ο θυμός προσθέτει μια άλλη γεύση στη συμφιλίωση και, κατ' επέκταση, στην τέχνη της ζωής. Όπως το αλάτι, είναι σε θέση να χαλάσει το πιάτο αν κυριαρχήσει.

Ο θυμός δεν είναι δυσαρέσκεια. Ίσως αυτό είναι το πρώτο σημείο που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε. Στην πραγματικότητα, εάν ο θυμός μετατραπεί σε δυσαρέσκεια, θα έχουμε υπερβεί τη θάλασσα. Πρόκειται για αυτό το συναίσθημα που μας παρακινεί να προστατευθούμε σε μια συγκεκριμένη στιγμή. Πρόκειται για τη διοχέτευση της ενέργειάς μας, αλλά για να μην την περιέχουν κατά τρόπο ακατάληπτο – το είδος που στρέφεται εναντίον μας. Αν διακρίνουμε μεταξύ θυμού και δυσαρέσκειας, είναι επίσης απαραίτητο να κάνουμε διάκριση μεταξύ θλίψης και μελαγχολίας.

Αυτός ο τελευταίος όρος αναφέρεται σε μια κατάσταση στην οποία το κυρίαρχο συναίσθημα είναι η θλίψη. Η πιο συχνή προέλευση της μελαγχολίας είναι η λαχτάρα ή η έλλειψη ελπίδας. Όντας ένα συναίσθημα, η θλίψη έχει ένα σύντομο ταξίδι ως πρωταγωνιστής. Έτσι, σε πολλές περιπτώσεις το συναίσθημα που το αντικαθιστά και προσπαθεί να το διατηρήσει είναι ενοχή. Σε αυτήν την περίπτωση, εμείς οι ίδιοι αρνούμαστε να βγούμε από τη θλίψη λόγω ενός πολύ χαρακτηριστικού τύπου δυσαρέσκειας, αλλά δεν είναι συναίσθημα. Στην πραγματικότητα, αυτό μάλλον έχει ήδη εξυπηρετήσει τον σκοπό του.

Εάν η θετική ψυχολογία ήταν πολύ επιτυχημένη, δεν ήταν εμπνευσμένη αισιοδοξία, μας κάνει να δούμε ότι μόλις εμφανιστεί ένα συναίσθημα, μπορούμε να πάρουμε αποφάσεις για να το διαχειριστούμε. Μπορούμε να κάνουμε προσαρμογές σε πολλές διαστάσεις – φυσιολογικές, συμπεριφορικές, γνωστικές – και σε πολλά επίπεδα – διαπροσωπικές, ενδοπροσωπικές – έτσι ώστε τα αρνητικά συναισθήματα να είναι μια μεγάλη συμβολή, όπως μια πρέζα αλάτι στα επιδόρπια, στην ευημερία μας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Σεξουαλικός ναρκισσισμός και συμπεριφορά

Λόγοι που αδυνατούμε να ξεπεράσουμε ένα χωρισμό

Ερωτήσεις για να μάθετε αν αγαπάτε πραγματικά τον εαυτό σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νιώθει κουρασμένη μέσα στη μέρα... Ρίξε μια ματιά εδώ

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι φυσιολογικό να έχεις μια περιστασιακά τεμπέλικη μέρα. Αλλά αν τραντάζεις στη ζωή ψάχνοντας για μια κατσαρόλα καφέ χωρίς πάτο, και λαχταράς για το κρεβάτι σου όποτε δεν είσαι μέσα σε αυτό, είναι καιρός να αξιολογήσεις τις συνήθειες σου και να αλλάξεις αυτές που αποστραγγίζουν την ενέργειά σου.

Πώς να ζητήσεις ευγενικά "Alone Time" μέσα στη σχέση

Αυτοφροντίδα Alone Time: «Οι ικανοποιημένοι, χαρούμενοι και ολόκληροι άνθρωποι κάνουν καλούς συντρόφους», λέει η Cicely Horsham-Brathwaite, Ph.D., ψυχολόγος και coach. "Και μερικές φορές, προκειμένου να αισθανθούμε έτσι, χρειαζόμαστε κάποια ευκαιρία να είμαστε μόνοι μαζί μας συναισθηματικά ή σωματικά". Μόνο που ο χρόνος σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι, ενώ για κάποιους από εσάς μια χαλαρή πεζοπορία, μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε, άλλοι μπορεί να είστε πιο χαρούμενοι όταν κάθεστε στο ίδιο δωμάτιο με τον σύντροφό σας χωρίς να μιλάτε.

Πώς να ανακάμψεις μετά από συναισθηματική κακοποίηση

Συναισθηματική κακοποίηση: Πώς να ανακάμψεις. Η ανάκαμψη από τη συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται πρωτίστως την επεξεργασία μιας τραυματικής εμπειρίας που έχει υπονομεύσει την αυτοεκτίμησή μας. Για να το κάνουμε αυτό, ας αποφύγουμε να κατηγορήσουμε τον εαυτό μας, γιατί το λάθος δεν είναι ποτέ σε ποιον εμπιστεύεται, σε ποιος δίνει τα πάντα για αυτήν τη σχέση.

Όταν κανείς δεν στηρίζει την απόφασή σου

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά.. Αυτή τη στιγμή κάνω το όλο θέμα "παραιτούμαι από τη δουλειά μου για να επιδιώξω ένα όνειρο". Εγκατέλειψα την ασφάλεια και τη σταθερότητα του να έχω μισθό μαζί με μια υποτιθέμενη καριέρα. Τότε, δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα. Δεν είχα εμπειρία συν ότι δεν είχα ακριβώς την εμπιστοσύνη να προωθήσω την αγορά και να ξεκινήσω να διευθύνω μια επιχείρηση.

Trataka Sadhana μια ιδιαίτερη άσκηση διαλογισμού

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς... Trataka Sadhana. Μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιους να κάνουν διαλογισμό και να αφήσουν τις σκέψεις τους να φύγουν. Το βλέμμα με κεριά, ή αλλιώς trataka sadhana, είναι ένας τρόπος να εστιάσεις στα μάτια σου σε κάτι ώστε να πάρεις περισσότερα από το διαλογισμό σου. Εδώ είναι το θέμα, συν το πώς να το κάνετε μόνοι σας.

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου με νερό όχι μόνο τους θερινούς μήνες

Αφυδάτωση υγρά: Ήρθε η ώρα να πιείτε νερό. Επειδή μπορεί να συσχετίσετε τον ιδρώτα με την ανάγκη για περισσότερο νερό, το χειμώνα (όταν συνήθως δεν ιδρώνετε τόσο πολύ), η επιθυμία για υγρά μπορεί να μείνει πίσω. Ωστόσο, απλά και μόνο επειδή μπορεί να μην ιδρώνεις τόσο πολύ δεν σημαίνει ότι δεν χάνεις υγρά. Η αφυδάτωση ακολουθεί διαφορετική πορεία κατά τη διάρκεια του χειμώνα. 

Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσεις την μέρα σου στη δουλειά

Προετοιμασία για την δουλειά: Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσει η μέρα σου. Δεν χρειάζεστε ιδιότητα μέλους σε κάποιο γυμναστήριο, εξοπλισμό ή ακόμα και ένα μεγάλο κομμάτι του χρόνου για να αποκομίσετε τα οφέλη της άσκησης. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να πιέσετε μερικές από τις καλύτερες κινήσεις για το σώμα σας σε μια πολυάσχολη εργάσιμη ημέρα.

Ανησυχία για την επικείμενη συνταξιοδότηση

Στα πρόθυρα της συνταξιοδότησης: Τι θα γίνει στη ζωή μου; Η συνταξιοδότηση είναι μία από αυτές τις παράδοξες στιγμές όπου συγκλίνει ένα τεράστιο επίτευγμα και μια μεγάλη απώλεια. Για αυτό ακριβώς δεν είναι ασυνήθιστο πολλοί άνθρωποι να αισθάνονται μπερδεμένοι σε εκείνο το σημείο που τελειώνει ο κύκλος εργασίας και ξεκινά ένα στάδιο σταθερότητας, αλλά και με πολλές ερωτήσεις.