Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Πώς μπορεί να προκαλέσει άγχος μία ρουτίνα self – care

Αυτοφροντίδα: Πώς μπορεί να προκαλέσει άγχος μία ρουτίνα self – care

Αυτοφροντίδα: Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να βεβαιωθείτε ότι η αυτοφροντίδα σας βοηθάει πράγματι.

Ενώ η έννοια της αυτοφροντίδας μπορεί από μόνη της να είναι προβληματική για κάποιους, ας ξεκινήσουμε με την υπόθεση ότι η φροντίδα του εαυτού είναι γενικά ένα καλό πράγμα. Το πρόβλημα συμβαίνει όταν οι υπερ-κινητοποιημένοι εγκέφαλοί μας βάζουν την αυτοφροντίδα στον ίδιο κουβά μαζί με όλα τα υπόλοιπα πράγματα της ζωής.

Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να βεβαιωθείτε ότι η αυτοφροντίδα σας βοηθάει πράγματι:

 

Μην κοιτάτε τι κάνουν άλλοι άνθρωποι

Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν τη φροντίδα του εαυτού τους με έναν συγκεκριμένο τρόπο: λουτρά με αλάτι, καθημερινό διαλογισμό, μασάζ, προτροπές περιοδικών κ.λπ. Αυτό είναι υπέροχο, αλλά μπορεί να μην είναι αυτό που θέλετε ή χρειάζεστε. Πέρα από οτιδήποτε άλλο, αναρωτηθείτε ποια είναι τα πράγματα που σας κάνουν να νιώθετε πιο χαλαροί, ευχαριστημένοι ή ζωντανοί; Θα μπορούσε να είναι ένα μάθημα hot yoga, αλλά θα μπορούσε επίσης να είναι η παρακολούθηση μιας ειδικής κωμωδίας στο Netflix. Θα μπορούσε να είναι μια βόλτα σε ένα πάρκο, ή μια βαθιά βουτιά σε μια βιογραφία. Η καλή σας νεράιδα θα σας παροτρύνει να βρείτε τις δραστηριότητες που θα σας κάνουν να νιώσετε ολόκληροι και χαλαροί μετά, ανεξάρτητα από το τι κάνει κάποιος άλλος.

 

Αναρωτηθείτε τι θα θέλατε να κάνετε περισσότερο

Μια άλλη πτυχή που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι αυτό που θα θέλατε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο. Κάποιος μπορεί να σας πει ότι πρέπει να κάνετε συγκεκριμένες δραστηριότητες αυτοφροντίδας για να λάβετε κάτι σε αντάλλαγμα (π.χ. διαλογισμό, επειδή η έρευνα δείχνει ότι μειώνει το άγχος). Αλλά η αυτοφροντίδα πρέπει να είναι μια ευχάριστη στιγμή. Τι θα σας έκανε να νιώσετε πιο ενθουσιασμένοι για τη ζωή σας; Ίσως θα θέλατε να ενσωματώσετε περισσότερη δημιουργικότητα δουλεύοντας πάνω σε ένα διήγημα, ακόμα κι αν δεν έχετε γράψει ποτέ μια σελίδα μυθοπλασίας στη ζωή σας. Ίσως θα θέλατε να μάθετε πώς να κάνετε κάτι εντελώς έξω από τη σφαίρα της εμπειρίας σας, όπως να δημιουργήσετε ένα ραδιόφωνο ή να μάθετε γαλλικά. Αυτές οι επιθυμίες που προέρχονται από βαθιά μέσα μας, ανεξάρτητα από το πόσο τυχαίες ή «όχι-εγώ» ακούγονται, πρέπει να ακούγονται προσεκτικά.

 

Μην αναγκάζεστε να το κάνετε κάθε μέρα

Ένα σημαντικό εμπόδιο που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι είναι ότι προσπαθούν να ενσταλάξουν καθημερινές συνήθειες και τελετές αυτοφροντίδας. Αυτό είναι υπέροχο, αλλά αν πρόκειται να αισθάνεστε ένοχοι επειδή δεν το καταφέρνετε καθημερινά (κάτι που πιθανότατα δε θα το κάνετε) χαλαρώστε αυτόν τον κανόνα. Ο εσωτερικός σας κριτής μπορεί να είναι άκαμπτος και μπορεί να σας πει ότι εάν δε φτάσετε στην αυτοφροντίδα σας, τότε θα πρέπει να αισθάνεστε ένοχοι. Αλλά ακόμη και να κάνετε κάτι μία φορά την εβδομάδα – ή μία φορά το μήνα – θα είναι επωφελές. Φανταστείτε τη νεραϊδονονά σας να σας δίνει την άδεια να πάτε εύκολα σε αυτόν τον κόσμο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τι να κάνω όταν δεν είμαι σίγουρος ποιος άνθρωπος είμαι κάθε στιγμή

Η αυτοφροντίδα έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα, αλλά θα διαρκέσει;

Αυτοθυσία: 15 σημάδια που δείχνουν ότι θυσιάζετε τον εαυτό σας για τους άλλους

Πως μπορείτε να μειώσετε το άγχος σας με φυσικούς τρόπους

Άγχος Αντιμετώπιση: Είναι δυνατόν να μειώσετε ή να περιορίσετε τους παράγοντες στρες στη ζωή σας. Εδώ είναι μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διαχειριστείτε τις επιπτώσεις διαφορετικών μορφών άγχους.

Σνακ που βοηθούν το διατροφικό σας πλάνο σε σχέση με τον διαβήτη,

Το ελληνικό κλασικό γιαούρτι περιέχει μεγάλα ποσοστά πρωτεΐνης και αποτελεί ένα πλήρως χορταστικό σνακ, ειδικά όταν συνοδεύεται από κόκκινα φρούτα ή ξηρούς καρπούς. Εκτός από πρωτεΐνες, παρέχει μια υγιεινή δόση ασβεστίου.

Η θεραπευτική επίδραση του θαλασσινού νερού

Θαλασσινό νερό: Η θεραπευτική επίδραση του. Μια γεμάτη ζωή, χωρίς προβλήματα με υπερβολικό βάρος, μια υγιεινή διατροφή, ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σου... πολλοί εύχονται για αυτά τα πράγματα. Αλλά στο μονοπάτι της προσωπικής αλλαγής σταματάμε συχνά επειδή το πρώτο μας βήμα είναι ήδη λάθος. Πρέπει να αποτοξινώσουμε το σώμα και να αναγεννήσουμε τα κύτταρα του για να "ξυπνήσουμε εκ νέου" και να αρχίσουμε να χτίζουμε νέα θεμέλια.

Θέλεις να γίνεις αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος;

Αυτοδημιούργητοι εκατομμυριούχοι: Ποια είναι τα μυστικά επιτυχίας τους. Θέλεις να γίνεις αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος; Ναι, εσύ και σχεδόν όλοι οι άλλοι άνθρωποι στον κόσμο θέλουν το ίδιο πράγμα. Ωστόσο, μόνο ένα μικρό ποσοστό των ανθρώπων είναι πραγματικά σε θέση να επιτύχουν αυτό το επίτευγμα.