Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Η σπουδαιότητα της στην καλή υγεία

Αυτοφροντίδα : Η σπουδαιότητα της στην καλή υγεία

Αυτοφροντίδα : Σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό, η αυτοεξυπηρέτηση περιλαμβάνει όλα όσα σχετίζονται με τη σωματική υγεία ,συμπεριλαμβανομένης της υγιεινής , της διατροφής και της αναζήτησης ιατρικής περίθαλψης όταν χρειάζεται.

Ας ξεκαθαρίσουμε μια κοινή λανθασμένη αντίληψη από το ξεκίνημα: Nα είσαι καλά, σημαίνει να μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου, να μπορείς να βοηθήσεις και να φροντίσεις τους άλλους και να μπορείς να κάνεις όλα όσα χρειάζεται και θέλεις να πετύχεις σε μία ημέρα.

Εάν νομίζετε ότι έχετε ακούσει περισσότερα για την αυτο-φροντίδα , έχετε δίκιο.
Προφανής η ανάγκη για αυτοφροντίδα
  • Η Paula Gill Lopez, PhD, αναπληρωτής καθηγητής και πρόεδρος του τμήματος ψυχολογικής και εκπαιδευτικής διαβούλευσης στο Πανεπιστήμιο Fairfield στο Fairfield του Κοννέκτικατ, λέει ότι η ανάγκη για αυτο-φροντίδα είναι προφανής. «Έχουμε μια επιδημία άγχους και κατάθλιψης που  Όλοι αισθάνονται.
  • Η αυτοεξυπηρέτηση είναι μέρος της απάντησης στο πώς μπορούμε όλοι να αντιμετωπίσουμε καλύτερα τους καθημερινούς στρες , είναι εργασιακό άγχος . Είναι το άγχος της προσπάθειας να συμβαδίζετε με τον ρυθμό της καθημερινής ζωής, ποια τεχνολογία έχει επιταχυνθεί περισσότερο από ποτέ (απλώς σκεφτείτε πόσα email εισέρχονται στα εισερχόμενά σας κάθε μέρα). «Οι άνθρωποι αισθάνονται πιο μοναχικοί και λιγότερο ικανοί να χαλαρώσουν και να επιβραδυνθούν, γεγονός που τους κάνει να νιώθουν πιο ανήσυχοι και συγκλονισμένοι ακόμη και από τις πιο απλές εργασίες», λέει ο Patel.
  • Στο Everyday Health, η αυτοεξυπηρέτηση λαμβάνει μέτρα για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σωματικής και συναισθηματικής υγείας σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
  • Εδώ, διερευνούμε την τάση, από πού προέρχεται ο ορισμός της αυτο-φροντίδας και τι μπορεί να κάνει για τη μακροχρόνια υγεία σας

Τι είναι η αυτοεξυπηρέτηση και γιατί είναι κρίσιμη για την ευημερία σας

  • Αρκετοί οργανισμοί και ερευνητές ακολουθούν μια προσέγγιση προσανατολισμένη στην υγεία κατά τον ορισμό της αυτο-φροντίδας. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ορίζει την αυτο-φροντίδα ως: «την ικανότητα των ατόμων, των οικογενειών και των κοινοτήτων να προωθούν την υγεία, να προλαμβάνουν ασθένειες, να διατηρούν την υγεία και να αντιμετωπίζουν ασθένειες και αναπηρίες με ή χωρίς την υποστήριξη ενός παρόχου υγειονομικής περίθαλψης».
  •  Είναι όλα τα βήματα που μπορεί να κάνει ένα άτομο για να διαχειριστεί τους στρες στη ζωή του και να φροντίσει τη δική του υγεία και ευεξία.

Ακολουθεί βίντεο για την Αυτοφροντίδα

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Κορωνοϊός κλιμάκια ΕΟΔΥ: Αποτελέσματα ελέγχων rapid test 27/05/21

Παχυσαρκία : Πως σχετίζεται με το πεπτικό σύστημα

Institute of Life Embryotools : Γέννηση παιδιού με μεταφορά μητρικής Ατράκτου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ενισχύστε την μνήμη σας μέσα από έξυπνες τεχνικές

Μνήμη οργάνωση: Ανάμεσα στους πιο βασικούς λόγους για τους οποίους ξεχνάμε ευκολότερα βρίσκονται η προχωρημένη ηλικία και οι διαταραχές άγχους που μπορεί να αντιμετωπίζουμε την δεδομένη στιγμή στη ζωή μας.

Κερδίστε πολύτιμο χρόνο για τον εαυτό σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.

Πώς να γλιτώσετε από την κακοσμία στόματος

Κακοσμία στόματος: Σίγουρα έχει τύχει σε όλους μας να μυρίσουμε την αναπνοή κάποιου και να χρειαστεί να κάνουμε ένα βήμα πίσω, λόγω της κακοσμίας. Ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί μήπως το ίδιο συμβαίνει και σε εσάς;

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.