Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Η σημασία της σε δύσκολους καιρούς [vid]

Αυτοφροντίδα: Η σημασία της σε δύσκολους καιρούς [vid]

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Η φροντίδα του εαυτού μας είναι συχνά το πρώτο πράγμα που θυσιάζουμε όταν η ζωή μας είναι πολυάσχολη και αγχωτική. Πολλοί είναι οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι το να αφιερώνουν χρόνο για τον εαυτό τους είναι εγωιστικό. Αλλά, στην πραγματικότητα, η φροντίδα της δικής σας ευημερίας θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε πιο ομαλά τις προκλήσης μιας δύσκολης περιόδου και θα σας βοηθήσει να φροντίζετε καλύτερα τους άλλους, επίσης.

Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

«Φορέστε πρώτα τη δική σας μάσκα οξυγόνου πριν βοηθήσετε τους άλλους!», αυτή είναι μία βασική αρχή ασφαλείας, που ακούμε κάθε φορά όταν πρόκειται να πετάξουμε με ένα αεροπλάνο. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μία πολύ χρήσιμη φράση με ευρεία εφαρμογή στην καθημερινή μας ζωή που μας υπενθυμίζει τη σημασία της αυτοφροντίδας. Εάν δεν φροντίσετε πρώτα τον εαυτό σας, δεν θα μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας ή τους άλλους, σωστά;

Τι είναι όμως η αυτοφροντίδα;

Η αυτοφροντίδα αναφέρεται στις δραστηριότητες και τις πρακτικές που επιλέγουμε σκόπιμα να εμπλακούμε σε τακτική βάση προκειμένου να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε την υγεία και την ευημερία μας.

Η αυτοφροντίδα βοηθά στην πρόληψη του στρες και του άγχους

Ενσωματώνοντας δραστηριότητες αυτοφροντίδας στην καθημερινή σας ρουτίνα, όπως το να πηγαίνετε μια βόλτα ή να συναναστρέφεστε με φίλους, δίνετε χρόνο στο σώμα και στο μυαλό σας για ξεκούραση, επαναφορά και αναζωογόνηση, με αποτέλεσμα να συμβάλλετε σημαντικά στον περιορισμό ή και την πρόληψη των συμπτωμάτων του στρες και του άγχους.

Η αυτοφροντίδα σας κάνει πιο αποτελεσματικούς

Όταν αφιερώνετε χρόνο για τον εαυτό σας και δίνετε στο σώμα σας την τροφή, την ξεκούραση και τη δραστηριότητα που χρειάζεται, θα έχετε στην πραγματικότητα περισσότερη ενέργεια για να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις της καθημερινής ζωής – όσο ασυνήθιστες κι αν είναι αυτές. Το να φέρετε περισσότερη ισορροπία στην καθημερινή σας ρουτίνα θα σας βοηθήσει να είστε πιο παραγωγικοί και πιο ανθεκτικοί σε στρεσογόνους παράγοντες.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η αυτοφροντίδα μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών επιπλοκών στις γυναίκες

Κάντε ένα διάλειμμα από την πολυάσχολη καθημερινότητα με διαλογισμό

Πρακτικές αυτοφροντίδας για κάθε τομέα της ζωής σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η αγχολυτική άσκηση που αγαπούν μικροί και μεγάλοι

Κολύμβηση: Η τακτική κολύμβηση μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας, να αυξήσει την αυτοεκτίμησή σας, να μειώσει τον κίνδυνο κατάθλιψης, να επιβραδύνει την γεροντική άνοια, να βελτιώσει τον ύπνο σας και να μειώσει αποτελεσματικά το στρες.

Πώς να ακούτε το σώμα σας όσον αφορά τη διατροφή και την άσκηση

Αθλητισμός: Με την πολυάσχολη ζωή μας μπορεί να νιώθουμε ότι είμαστε μακριά από τις επιθυμίες και τις ανάγκες του σώματός μας. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το διαισθητικό φαγητό και την άσκηση, εδώ θα βρείτε όσα χρειάζεστε για να ξεκινήσετε. 

Κάντε τη βόλτα στη παραλία ακόμα καλύτερη

Περπάτημα στην άμμο: Το περπάτημα στην παραλία δεν είναι τόσο απλό όσο το περπάτημα στο πεζοδρόμιο της γειτονιάς σας. Χρησιμοποιήστε αυτές τις οδηγίες για να παραμείνετε ασφαλείς και να αξιοποιήσετε στο έπακρο την προπόνησή σας στη θάλασσα.

Γιατί το πρωί δεν μπορούμε εύκολα να σηκωθούμε από το κρεβάτι

Πρωϊνό ξύπνημα: Τις περισσότερες φορές το πρωινό ξύπνημα είναι δύσκολο. Αν προσπαθείτε να το αλλάξετε αυτό, προσπαθήστε πρώτα να εντοπίσετε τους παράγοντες που σας επηρεάζουν και αλλάξτε τις συνήθειές σας.

Πώς να κάνετε εντύπωση στο καλωσόρισμα των νέων σας γειτόνων;

Γείτονες: Δείξτε στους καινούργιους σας γείτονες πόσο καλοί είστε και κάντε τους να σας συμπαθήσουν! Η συμπάθεια κερδίζεται με πολλούς τρόπους. Διαβάστε σε μας πώς θα κάνετε καλή εντύπωση στους γείτονές σας.