Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα γιόγκα : Οι στάσεις που βοηθούν στην ημικρανία

Αυτοφροντίδα γιόγκα : Οι στάσεις που βοηθούν στην ημικρανία

Αυτοφροντίδα γιόγκα : Η γιόγκα δεν είναι μια ολιστική προσέγγιση για την καταπολέμηση των ημικρανιών καθώς συμβαίνουν, αλλά και μια προληπτική προσέγγιση για τη μείωση του πόνου.

Οι συγκεκριμένες στάσεις γιόγκα μπορούν να στοχεύουν την ένταση και το άγχος, που μπορεί να συμβάλλουν στις ημικρανίες σας. Ορισμένες πόζες μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση της κυκλοφορίας και στη βελτίωση της ροής του αίματος στον εγκέφαλό σας. Αυτό μπορεί να μειώσει κάθε πόνο ή αίσθημα παλμών που έχετε.

Εδώ είναι τέσσερις πόζες που μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων σας και στην εξισορρόπηση της σωματικής, διανοητικής και συναισθηματικής κατάστασής σας.

Παιδική στάση

Η στάση του παιδιού μπορεί να ηρεμήσει το νευρικό σύστημα και να μειώσει τον πόνο.

  1. Γονατίστε στο πάτωμα. Πρέπει να κρατάτε τα δάχτυλά σας μαζί και να απλώνετε τα γόνατά σας όσο το δυνατόν ευρύτερα.
  2. Χαμηλώστε τους γλουτούς σας στα τακούνια σας.
  3. Καθίστε ευθεία και αφήστε το σώμα σας να προσαρμοστεί σε αυτήν τη θέση.
  4. Αφού εκπνεύσετε, κλίνει προς τα εμπρός έτσι ώστε το κεφάλι και το στήθος σας να ακουμπά μεταξύ ή πάνω από τους μηρούς σας. Αφήστε το μέτωπό σας να ακουμπήσει στο πάτωμα.
  5. Τα χέρια σας πρέπει να παραμείνουν εκτεταμένα, οι παλάμες στραμμένες προς τα κάτω.
  6. Κρατήστε για ένα λεπτό ή περισσότερο, επιτρέποντας στον λαιμό και τους ώμους σας να απελευθερώσει οποιαδήποτε ένταση.

Για να βγείτε από αυτήν τη στάση, χρησιμοποιήστε τα χέρια σας για να σπρώξετε τον εαυτό σας προς τα πάνω και να καθίσετε πίσω στα τακούνια σας.

Γέφυρα πόζα

Αυτή η στάση ανοίγει το στήθος, την καρδιά και τους ώμους και μπορεί να μειώσει κάθε άγχος που μπορεί να έχετε.

  1. Ξαπλώστε ανάσκελα στο πάτωμα. Τα γόνατά σας πρέπει να λυγίσουν και τα πόδια σας να είναι στο πάτωμα.
  2. Επεκτείνετε τα χέρια σας. Οι παλάμες σας πρέπει να είναι επίπεδες στο πάτωμα.
  3. Σηκώστε την πυελική περιοχή σας προς τα πάνω. Ο κορμός σας πρέπει να ακολουθήσει. Οι ώμοι και το κεφάλι σας πρέπει να παραμείνουν στο πάτωμα.
  4. Βεβαιωθείτε ότι οι μηροί και τα πόδια σας παραμένουν παράλληλα. Το βάρος σας πρέπει να κατανέμεται ομοιόμορφα.
  5. Κρατήστε αυτήν τη θέση για έως ένα λεπτό.

Για να απελευθερώσετε αυτήν τη στάση, θα πρέπει να ρίξετε αργά τον κορμό και την πυελική περιοχή σας στο πάτωμα. Αφήστε τα γόνατά σας να βυθιστούν προς τα κάτω μέχρι να ξαπλώσετε στο πάτωμα. Από εκεί, θα πρέπει αργά να ανεβείτε σε όρθια θέση.

Σκυλί που βλέπει προς τα κάτω

Ο σκύλος προς τα κάτω μπορεί να αυξήσει την κυκλοφορία στον εγκέφαλο.

  1. Ξεκινήστε με τα χέρια και τα γόνατά σας. Ευθυγραμμίστε τους καρπούς σας κάτω από τους ώμους σας και τα γόνατά σας κάτω από τους γοφούς σας.
  2. Τεντώστε τους αγκώνες σας και χαλαρώστε το πάνω μέρος της πλάτης σας.
  3. Απλώστε τα δάχτυλά σας και πιέστε προς τα κάτω. Το βάρος σας πρέπει να κατανέμεται ομοιόμορφα μεταξύ των χεριών σας.
  4. Σηκώστε απαλά τα γόνατά σας από το πάτωμα.
  5. Πρέπει να ισιώσετε τα πόδια σας, αλλά προσέξτε να μην κλειδώσετε τα γόνατά σας.
  6. Σηκώστε τη λεκάνη σας και επιμηκύνστε τη σπονδυλική σας στήλη.
  7. Κρατήστε το για έως και δύο λεπτά.

Για να βγείτε από αυτήν τη στάση, λυγίστε απαλά τα γόνατά σας και επιστρέψτε στα χέρια και τα γόνατά σας στο πάτωμα.

Ακολουθεί βίντεο για τα οφέλη της γιόγκας

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Μιχάλης Σαράντης: O θάνατος που τον στιγμάτισε

07/05: Ο χάρτης της διασποράς των κρουσμάτων του κορωνοϊού

Η Lilly και η Incyte ανακοινώνουν τα αποτελέσματα της κλινικής δοκιμής Φάσης 3 COV-BARRIER

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να παρεμείνετε ενυδατωμένοι/ες ενώ αθλείστε

Αθλητισμός: Περίπου το 60% του σώματός σας είναι νερό. Συνεπώς το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε κάθε σωματική λειτουργία. Μπορείτε να χάσετε πολλά υγρά όταν ασκείστε - έως και ένα λίτρο ή δύο την ώρα - κυρίως μέσω της εφίδρωσης και της αναπνοής. Έτσι, θα πρέπει να πίνετε περισσότερο για να αναπληρώσετε τα επίπεδα της υγρασίας.

Jade Stone : Τα ενεργειακά οφέλη της στην ψυχική υγεία

Jade Stone :  Ορισμένοι πιστεύουν ότι κρύσταλλοι και πέτρες μεταφέρουν ισχυρές ενέργειες που βοηθούν στη σωματική και συναισθηματική θεραπεία. Χρησιμοποιούνται για αυτούς τους σκοπούς για αιώνες. Διαφορετικοί κρύσταλλοι και πέτρες πιστεύεται ότι αξιοποιούν τις δικές τους ενέργειες και παρέχουν μοναδικά οφέλη.

Tips για να είστε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Αθλητισμός: Να θυμάστε πως η άσκηση δεν είναι επικίνδυνη για το μωρό σας. Αντ΄αυτού, υπάρχουν ενδείξεις ότι οι γυναίκες που ασκούνται είναι λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσουν προβλήματα στην εγκυμοσύνη και τον τοκετό.

Σπυράκια στο λαιμό : Τρόποι να το αντιμετωπίσετε

Σπυράκια στο λαιμό :Παρόλο που τα μικρά χτυπήματα στο πίσω μέρος του λαιμού δεν είναι απαραίτητα σημάδι σημαντικού προβλήματος υγείας, είναι καλύτερο να ζητήσετε από τον γιατρό σας να ρίξει μια ματιά για να προσδιορίσει την υποκείμενη αιτία.

Αυτό το καλοκαίρι το να χάσετε κιλά δεν είναι ο τρόπος να αιθανθείτε καλύτερα

Σώμα Καλοκαίρι: Το να μην αισθάνεστε καλά για το σώμα σας είναι σίγουρα ένας παράγοντας που μπορεί να πλήξει τη "χαρά του καλοκαιριού". Αυτό το καλοκαίρι ωστόσο αντί να εστιάσετε την προσοχή σας στην ταχεία απώλεια βάρους, δοκιμάστε να καλλιεργήσετε το κατάλληλο mindset ώστε να νιώσετε μεγαλύτερη αυτοπέποιθηση για τον εαυτό σας.

Για ευέλικτο σώμα και νου δοκιμάστε γιόγκα

Γιόγκα Οφέλη: Η γιόγκα έχει πολλά στυλ, μορφές και εντάσεις. Μπορείτε να επωφεληθείτε από οποιοδήποτε στυλ γιόγκα - οπότε η επιλογή είναι κυρίως θέμα προσωπικής σας προτιμήσης.