Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Ερωτευτείτε τον εαυτό σας

Αυτοφροντίδα : Ερωτευτείτε τον εαυτό σας

Αυτοφροντίδα : Είναι ευεργετικό για την ψυχική σας υγεία, οπότε δεν χρειάζεται να αισθάνεστε ένοχοι για να αφιερώσετε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας.

Είναι ευεργετικό για την ψυχική σας υγεία, οπότε δεν χρειάζεται να αισθάνεστε ένοχοι για να αφιερώσετε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας. Σχεδιάστε να δώσετε λίγο χρόνο, προσοχή και στοργή στο πιο σημαντικό άτομο στη ζωή σας. Αφεθείτε σε κάποια σοβαρή αυτο-φροντίδα και γνωρίστε τον εαυτό σας ακόμα καλύτερα. Ακολουθούν  δημιουργικές ιδέες για το πώς να ξεκινήσετε και να μάθετε να αγαπάτε τον εαυτό σας

Χτυπήστε μόνοι σας
  • Τα ατομικά ταξίδια είναι μοντέρνα τώρα για έναν καλό λόγο. Τα οφέλη του σόλο ταξιδιού είναι τεράστια. Όχι μόνο μπορείτε να κάνετε ακριβώς αυτό που θέλετε να κάνετε χωρίς να διαπραγματευτείτε με έναν φίλο ταξιδιού (γλυκιά ελευθερία!), Αλλά μπορείτε επίσης να κάνετε το ταξίδι με τον δικό σας ρυθμό.
Δείπνο υπό το φως των κεριών
  • Τραβήξτε τα ωραία πιάτα και τα αγαπημένα σας κεριά – ήρθε η ώρα να βγείτε έξω. Και είναι μόνο για εσάς. Είτε πηγαίνετε έξω είτε μένετε στο σπίτι, απολαύστε τα αγαπημένα σας φαγητά και απολαύστε κάθε μπουκιά.
Σιωπηλή υποχώρηση
  • Εάν το να είσαι μόνος με τον εαυτό σου είναι τρομακτικό, ή αν δεν μπορείς να σταματήσεις να μιλάς για το πόσο δύσκολο θα ήταν να μην μιλάς, ένα σιωπηλό καταφύγιο μπορεί να είναι για σένα. Τα περισσότερα καταφύγια σας καθοδηγούν στο διαλογισμό και σε άλλες ασκήσεις για να ξεπεράσετε το χάος στο μυαλό σας.

Ψηφιακή αποτοξίνωση
  • Μελέτες δείχνουν ότι η κύλιση στο Facebook και στο Instagram σας προκαλεί πραγματικά κατάθλιψη . Είναι πολύ συνηθισμένο να συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τις τέλειες εικόνες που βλέπουμε. Περνάμε σχεδόν 11 ώρες την ημέρα κοιτάζοντας μια οθόνη και δεν μας κάνει πιο ευτυχισμένους.

Με τι να ασχοληθείτε για να πετύχετε την ψηφιακή αποτοξίνωση

  • διάβασε ένα βιβλίο
  • καθαρίστε την ντουλάπα σας
  • πιείτε χαλαρά έναν φανταχτερό καφέ
  • βγες έξω
  • περνούν λίγο χρόνο χωρίς τεχνολογία με φίλους
 Διαλογιστείτε
  • Ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσετε τον εαυτό σας είναι να μπείτε στο μυαλό σας. Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, ο διαλογισμός δεν έχει να κάνει με τη σιωπή των σκέψεών σας, αλλά το να μαθαίνετε να τα κοσκινίζετε και να ξεπερνάτε τον θόρυβο. Ο διαλογισμός μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια νέα προοπτική, να διαχειριστείτε το άγχος και ακόμη και να βελτιώσετε τη διάθεσή σας .

Ακολουθεί βίντεο με συμβουλές Αυτοφροντίδας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Υπνική παράλυση - Μόρα : Μύθοι και πραγματικότητα

Αγγελική επεισόδιο 153: Ο Δημήτρης ναρκώνει την Κατερίνα

Εγκεφαλοαγγειακή νόσος : Παράγοντες που καθορίζουν το προσδόκιμο ζωής

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πιθανοί λόγοι που έχουμε έντονη λιγούρα για ζάχαρη και πώς να την αντιμετωπίσουμε

Συχνά, παρερμηνεύουμε το σήμα της δίψας ως σήμα πείνας. Για να καταπολεμήσουμε αυτό το αίσθημα και να ενισχύσουμε την ενυδάτωση του οργανισμού μας, πίνουμε νερό, τσάι και ροφήματα πλούσια σε ηλεκτρολύτες. Αν και πάλι πεινάμε, επιλέγουμε ένα ενυδατικό σνακ, όπως αγγούρι, κόκκινα φρούτα, καρπούζι.

Η συμβολή του διαλογισμού στην συναισθηματική υγεία και τον περιορισμό του άγχους

Διαλογισμός Οφέλη: Η δημοτικότητα του διαλογισμού αυξάνεται καθώς περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν τα πολλά οφέλη του για την υγεία του. Δια μέσου της πρακτικής του μπορείτε αυξήσετε την επίγνωσή σας για τον εαυτό σας και το περιβάλλον σας.

Σε ποιες βιταμίνες & συμπληρώματα διατροφής στραφήκαμε το 2021 για το ανοσοποιητικό;

Βιταμίνες συμπληρώματα διατροφής: Μεγάλη αύξηση παρατηρείται το 2021 σε σκευάσματα, τα οποία στοχεύουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Εν μέσω πανδημίας, αυτή η τάση φαίνεται ότι θα συνεχιστεί.

Η εσωτερική και εξωτερική φροντίδα του εαυτού μας φέρνει ισορροπία

Η αυτοφροντίδα είναι μια πολύ σημαντική συνθήκη που βοηθάει στη διατήρηση και ενίσχυση της ψυχικής υγείας. Όταν μιλάει κανείς για την αυτοφροντίδα, αναφέρεται σε όλους εκείνους τους τρόπους που αξιοποιεί προκειμένου να ενισχύσει την ισορροπία, την ευεξία και τη καλή σωματική και ψυχική κατάσταση για τον ίδιο.