Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Άγχος μελέτης, φρόντισε να το αποβάλλεις

Αυτοφροντίδα : Άγχος μελέτης, φρόντισε να το αποβάλλεις

Αυτοφροντίδα: Άγχος μελέτης, φρόντισε να το αποβάλλεις . Συμβαίνει συχνά, μας επηρεάζει όλους σε διάφορους βαθμούς.

Μερικές φορές έρχεται με τη μορφή της αναβλητικότητας, μερικές φορές ως αποφυγή αναθέσεων. Για άλλους, είναι “παράλυση” και για αυτούς τους μαθητές είναι σημαντικό να απευθυνθείτε στους εκπαιδευτές σας για υποστήριξη. Τα σημάδια που θα μπορούσατε να υποφέρετε από το άγχος της μελέτης περιλαμβάνουν ( ευερεθιστότητα, μυϊκή ένταση, πονοκέφαλοι, αϋπνία, επαναλαμβανόμενες και ενοχλητικές σκέψεις).

Βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει προτεραιότητα στην υγεία σας. Κάντε την άσκηση μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας (θα εκπλαγείτε με το πόσο καλό σας κάνει να αισθάνεστε) και μην φτάσετε σε γρήγορες απολαύσεις της ζάχαρης – μπορεί να έχουν καλή γεύση και να σας δώσουν μια άμεση ώθηση όταν χρειάζεστε, αλλά μακροπρόθεσμα, δεν θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα. Αντ ‘αυτού, προσπαθήστε να “ταΐσετε” το σώμα σας με θρεπτικά τρόφιμα που θα το βοηθήσουν όταν βρίσκεται υπό πίεση.


Βρείτε έναν φίλο για να σπουδάσετε ή κάποιον που θα υποστηρίξει τις προσπάθειές σας για μελέτη. Όταν συνομιλείτε μαζί τους, είναι σημαντικό να προσπαθείτε να παραμείνετε θετικοί. Όταν μπλοκάρετε εστιάζοντας στις δυσκολίες της μελέτης, μπορεί να σας αποδυναμώσει το κίνητρο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφιερώσει χρόνο ακούγοντας τις σκέψεις του φίλου σας και αφιερώστε χρόνο για να γιορτάσετε τις επιτυχίες του άλλου. Δώστε στον εαυτό σας λίγες ανταμοιβές όταν τα πηγαίνετε καλά ή όταν φτάσετε στα ορόσημα της μελέτης.

Προχωρήστε μπροστά από τα προβλήματα, αφιερώνοντας λίγο χρόνο στο μυαλό πιθανές απειλές για την επιτυχή ολοκλήρωση της μελέτης σας. Αυτά μπορεί να είναι οτιδήποτε από την έλλειψη κινήτρων, την απόσπαση της προσοχής από τα παιδιά και την οικογένεια ή το άγχος.  Στη συνέχεια, επεξεργαστείτε ένα σχέδιο δράσης που θα σας βοηθήσει να ελαχιστοποιήσετε αυτές τις απειλές. Η υπερβολική εργασία μπορεί επίσης να είναι ένα μεγάλο ζήτημα όταν μελετάτε. Η προσπάθεια να “κάνουμε όλα” μπορεί να προσθέσει πίεση σε ένα ήδη αγχωμένο και ανήσυχο μυαλό.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να διαχειριστούμε τον θάνατο αγαπημένου προσώπου

Δείτε τις διάφορες διαταραχές του ύπνου

Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος στην πιο συγκινητική συνέντευξή του

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.

Συμβουλές για να μάθετε να φροντίζετε τον εαυτό σας

Χαμηλή αυτοεκτίμηση αυτοφροντίδα: Κάποιοι αντιμετωπίζουν προβλήματα χαμηλής αυτοπεποίθησης, όλη τους τη ζωή. Η κατάσταση αυτή ρίχνει την ψυχολογία μας, έχει κακό αντίκτυπο στις διαπροσωπικές μας σχέσεις και φυσικά, αναπόφευκτα, επηρεάζει την απόδοση στη δουλειά μας.

Πώς να σταματήσετε να τρώτε συναισθηματικά

Συναισθηματική διατροφή: Το πρώτο βήμα που μπορείτε να κάνετε είναι να αναγνωρίσετε τα ερεθίσματα και τις καταστάσεις που πυροδοτούν την συναισθηματική διατροφή στη ζωή σας. Η τήρηση ημερολογίου διατροφής μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό καταστάσεων όπου κάποιος είναι πιο πιθανό να φάει λόγω συναισθηματικής παρά σωματικής πείνας. Η παρακολούθηση της συμπεριφοράς σας είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να αποκτήσετε εικόνα για τις διατροφικές σας συνήθειες.

"Στιγμές" ευτυχίας με αιθέρια έλαια

Αιθέρια έλαια Ευτυχία: Yπάρχουν αιθέρια έλαια που προάγουν την ευτυχία. Αυτά τα έλαια επηρεάζουν το μεταιχμιακό σύστημα του εγκεφάλου - το μέρος του εγκεφάλου που ελέγχει τα συναισθήματα, τη συμπεριφορά, τα κίνητρα, τη μακροπρόθεσμη μνήμη και την όσφρηση. Αυτά τα αιθέρια έλαια είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης, του άγχους και της αυτοαμφισβήτησης. 

Τα 5 μυστικά των πολύ δυναμικών γυναικών

Γυναίκα δυναμισμός: Ζούμε σε έναν κόσμο άκρως ανταγωνιστικό. Έτσι, αν θέλουμε να είμαστε επιτυχημένοι, πρέπει να έχουμε ένα σύνολο συνηθειών που μας κάνουν έξυπνους και δυναμικούς, καταφέρνοντας να ξεχωρίσουμε και να αφήσουμε το σημάδι μας ανεξίτηλο στον χρόνο.

Επιστρέφοντας στην άσκηση μετά τη γέννα

Αθλητισμός: Συνήθως, καλό είναι να περιμένετε μέχρι τον μεταγεννητικό έλεγχο των 6 εβδομάδων πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε άσκηση υψηλής έντασης, όπως αερόμπικ ή τρέξιμο.