Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Άγχος μελέτης, φρόντισε να το αποβάλλεις

Αυτοφροντίδα : Άγχος μελέτης, φρόντισε να το αποβάλλεις

Αυτοφροντίδα: Άγχος μελέτης, φρόντισε να το αποβάλλεις . Συμβαίνει συχνά, μας επηρεάζει όλους σε διάφορους βαθμούς.

Μερικές φορές έρχεται με τη μορφή της αναβλητικότητας, μερικές φορές ως αποφυγή αναθέσεων. Για άλλους, είναι “παράλυση” και για αυτούς τους μαθητές είναι σημαντικό να απευθυνθείτε στους εκπαιδευτές σας για υποστήριξη. Τα σημάδια που θα μπορούσατε να υποφέρετε από το άγχος της μελέτης περιλαμβάνουν ( ευερεθιστότητα, μυϊκή ένταση, πονοκέφαλοι, αϋπνία, επαναλαμβανόμενες και ενοχλητικές σκέψεις).

Βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει προτεραιότητα στην υγεία σας. Κάντε την άσκηση μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας (θα εκπλαγείτε με το πόσο καλό σας κάνει να αισθάνεστε) και μην φτάσετε σε γρήγορες απολαύσεις της ζάχαρης – μπορεί να έχουν καλή γεύση και να σας δώσουν μια άμεση ώθηση όταν χρειάζεστε, αλλά μακροπρόθεσμα, δεν θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα. Αντ ‘αυτού, προσπαθήστε να “ταΐσετε” το σώμα σας με θρεπτικά τρόφιμα που θα το βοηθήσουν όταν βρίσκεται υπό πίεση.


Βρείτε έναν φίλο για να σπουδάσετε ή κάποιον που θα υποστηρίξει τις προσπάθειές σας για μελέτη. Όταν συνομιλείτε μαζί τους, είναι σημαντικό να προσπαθείτε να παραμείνετε θετικοί. Όταν μπλοκάρετε εστιάζοντας στις δυσκολίες της μελέτης, μπορεί να σας αποδυναμώσει το κίνητρο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφιερώσει χρόνο ακούγοντας τις σκέψεις του φίλου σας και αφιερώστε χρόνο για να γιορτάσετε τις επιτυχίες του άλλου. Δώστε στον εαυτό σας λίγες ανταμοιβές όταν τα πηγαίνετε καλά ή όταν φτάσετε στα ορόσημα της μελέτης.

Προχωρήστε μπροστά από τα προβλήματα, αφιερώνοντας λίγο χρόνο στο μυαλό πιθανές απειλές για την επιτυχή ολοκλήρωση της μελέτης σας. Αυτά μπορεί να είναι οτιδήποτε από την έλλειψη κινήτρων, την απόσπαση της προσοχής από τα παιδιά και την οικογένεια ή το άγχος.  Στη συνέχεια, επεξεργαστείτε ένα σχέδιο δράσης που θα σας βοηθήσει να ελαχιστοποιήσετε αυτές τις απειλές. Η υπερβολική εργασία μπορεί επίσης να είναι ένα μεγάλο ζήτημα όταν μελετάτε. Η προσπάθεια να “κάνουμε όλα” μπορεί να προσθέσει πίεση σε ένα ήδη αγχωμένο και ανήσυχο μυαλό.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να διαχειριστούμε τον θάνατο αγαπημένου προσώπου

Δείτε τις διάφορες διαταραχές του ύπνου

Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος στην πιο συγκινητική συνέντευξή του

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ασκήστε φαντασία και σώμα παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι

Άθλητισμός lockdown παιδιά: Μετατρέψτε το καθιστικό ή το σαλόνι του σπιτιού σας σε φανταστικό τόπο παραμυθιού. Μπορείτε να δοκιμάστε ασκήσεις εξισορρόπησης, υποδυόμενοι τους ακροβάτες ή ζογκλέρ. Γιατί όχι, βάλτε ακόμη και το κατοικίδιο ζώο σας στη δράση, αν φυσικά απολαμβάνει να πηδά από στεφάνι σε στεφάνι ή να συνοδεύει τους μικρούς σας "μάγους" την ώρα των παραστάσεων. Εάν μάλιστα το πάρετε στα σοβαρά, μπορείτε να το κάνετε μια εβδομαδιαία δραστηριότητα ποιοτικής συνεύρεσης με την οικογένειά σας. Αφήστε τη φαντασία σας να πάρει τα ηνία της δράσης και εξασκηθείτε στα κόλπα σας κάθε φορά που έχετε λίγο χρόνο, προσκαλώντας και τα υπόλοιπα μέλη του οικογενειακού "τσίρκου" να ακονίζουν τα ταλέντα τους τακτικά.

Εναλλακτικοί τρόπου για να αντιμετωπίσετε την κακή ψυχολογία λόγω καραντίνας

Η ανάπτυξη και εγκαθίδρυση ορισμένων πρωινών συνηθειών θα δημιουργήσει σταδιακά αυξημένη ενέργεια που θα διαρκεί περισσότερο. Και είναι σημαντικό να τονιστεί ότι μιλάμε για συνήθεια• αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται αρκετή εξάσκηση και επιμονή για να εγκαθιδρυθεί και χρειάζεται να συνίσταται σε ορισμένες καθημερινές κινήσεις και ακολουθίες δραστηριοτήτων.

Τι είναι ο chakra διαλογισμός

Διαλογισμός: Μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο ποιος διαλογίστηκε πρώτος, ωστόσο ο διαλογισμός ως πρακτική χρησιμοποιείται εδώ και τουλάχιστον 3.000 χρόνια. Με δυσκολία ωστόσο θα φανταζόταν εκείνος που τον ανακάλυψε ότι όχι μόνο θα επιβίωνε, αλλά θα γνώριζε νέες δόξες, εν μέσω πανδημίας.

Πέντε πυλώνες αυτοεκτίμησης στην εφηβεία

Αυτοεκτίμηση Εφηβεία: Η υγιής αυτοεκτίμηση παίζει ρόλο σε όλα όσα κάνετε. Οι έφηβοι με υψηλή αυτοεκτίμηση έχουν καλύτερες σχέσεις με συνομηλίκους και ενήλικες, αισθάνονται πιο ευτυχισμένοι για τα επιτεύγματά τους και βρίσκουν ευκολότερο να αντιμετωπίσουν απογοητεύσεις και αποτυχίες στη ζωή.

Θεραπευτικές ιδιότητες της Θάλασσας

Η θάλασσα προσφέρει θετική ενέργεια στους ανθρώπους και συμβάλλει στην γενικότερη ευεξία . Το θαλασσινό νερό έχει πολλέςΘεραπευτικές ιδιότητες για τον οργανισμό μας .

Κατάθλιψη: Βήματα για να ισορροπήσετε τη διάθεσή σας

Κατάθλιψη Αυτοφροντίδα: Το μοίρασμα όσων αισθάνεστε και σας προβληματίζουν με ανθρώπους που εμπιστεύεστε μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα. Το να βλέπετε έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας, όπως ψυχολόγο ή κοινωνικό λειτουργό, είναι μια υπέροχη ιδέα, αφού αποτελεί ένα σημαντικό πλαίσιο υποστήριξης. Αλλά μην σταματάτε εκεί. Μιλήστε επίσης με φίλους και αγαπημένους σας ανθρώπους. Μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε σε μια ομάδα υποστήριξης για άτομα που μοιράζονται κοινούς προβληματισμούς με εσάς. Όντας κοντά σε άτομα που αντιμετωπίζουν την κατάθλιψη μπορεί να σας υπενθυμίσει ότι δεν είστε μόνοι και να σας δώσει επιπλέον νέες ιδέες για την διαχείριση θεμάτων που σας απασχολούν.

Πώς να επιτύχουμε απώλεια βάρους με ένα απλό πείραμα

Στο τέλος του πειράματος, χρειάζεται να έχετε καταγράψει τουλάχιστον εννιά γεύματα, κάθε ένα σε διαφορετική ημέρα και περίπου την ίδια ώρα. Κοιτάξτε τις τελευταίες τέσσερις στήλες: επίπεδα ενέργειας, ενεργειακή σταθερότητα, όρεξη και διάθεση.