Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: 9 βραδινές συνήθειες που θα βοηθήσουν να βελτιώσεις την προσωπική σου ανάπτυξη

Αυτοφροντίδα: 9 βραδινές συνήθειες που θα βοηθήσουν να βελτιώσεις την προσωπική σου ανάπτυξη

Αυτοφροντίδα: 9 βραδινές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την προσωπική σου ανάπτυξη, προσφέροντάς σου λύσεις οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου.

Πιστεύεις ότι προσπαθείς καθημερινά να πετύχεις τους στόχους σου, αλλά πάντα κάτι μένει πίσω κι απογοητεύεσαι; Μην αγχώνεσαι! Τα πάντα είναι θέμα καλής διαχείρισης! Ο καλύτερος τρόπος για να οργανωθείς είναι να αποκτήσεις μία βραδινή ρουτίνα, η οποία θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να οργανώσεις καλύτερα την επόμενη μέρα σου! Εδώ θα βρεις 9 βραδινές συνήθειες που θα σου αλλάξουν τη ζωή.

Βραδινές συνήθειες για μια όμορφη ημέρα

  • Αξιολόγησε τη μέρα σου: Σίγουρα θα έχεις νιώσει, κάποια στιγμή στη ζωή σου, ότι κάνεις πάρα πολλά πράγματα μέσα στη μέρα σου, αλλά δεν είσαι παραγωγικός/-ή. Τι μπορείς να κάνεις
    γι’ αυτό; Μπορείς να σημειώνεις κάθε βράδυ τι κατάφερες να κάνεις μέσα στη μέρα. Αυτό θα σου δίνει κίνητρο να προσπαθήσεις την επόμενη μέρα αυτά που δεν πρόλαβες να κάνεις σήμερα. Με αυτό τον τρόπο, θα είσαι πάντα εν δράσει.
  • Προγραμμάτισε την επόμενη μέρα: Σημείωσε τους στόχους που έχεις για την επόμενη μέρα, καθώς επίσης και τις υποχρεώσεις που πρέπει να κλείσεις (π.χ. σουπερμάρκετ, εξόφληση λογαριασμών).
  • Βελτίωσε τις κοινωνικές σου δεξιότητες: Μπορεί να είσαι πιεσμένος/-η με τη δουλειά, κι έτσι ο ελεύθερός σου χρόνος να είναι περιορισμένος. Όμως, μην κλείνεσαι στον εαυτό σου! Λίγος χρόνος με φίλους είναι το καλύτερο γιατρικό για να ανέβεις ψυχολογικά.
  • Αποσυνδέσου από όλες τις κοινωνικές εφαρμογές: Τα social media μπορούν εύκολα να σου αποσπάσουν την προσοχή και να σε κάνουν να εξαντλήσεις όλο τον ελεύθερό σου χρόνο σε αυτά. Μην πέσεις στην παγίδα τους.
  • Κάνε μία χαλαρωτική γυμναστική: Φρόντισε πριν κοιμηθείς να κάνεις μία χαλαρωτική Yoga ή ακόμα και ασκήσεις ευλυγισίας. Με αυτόν τον τρόπο, το σώμα σου θα ξεπιαστεί, το άγχος θα μειωθεί και ο ύπνος σου θα είναι πιο βαθύς.
  • Φρόντισε την διατροφή και το δέρμα σου: Μην ξεχνάς κάθε βράδυ να τρως ελαφριά για να είναι και ο ύπνος σου ξεκούραστος. Επίσης, πριν τον ύπνο να αφαιρείς το make up σου, να κάνεις ένα χαλαρωτικό μπάνιο και να ενυδατώνεις το πρόσωπο και το σώμα σου.
  • Ετοίμασε τα ρούχα σου για την επόμενη μέρα: Η εμφάνισή σου μπορεί να σταματήσει να αποτελεί άγχος, αν την προετοιμάζεις από την προηγούμενη μέρα.
  • Δημιούργησε μία χαλαρωτική ατμόσφαιρα στο σπίτι: Σβήσε τα φώτα, έτσι ώστε ο εγκέφαλος να αρχίζει να προετοιμάζεται για ύπνο. Άναψε κεράκια ή ένα μικρό φωτάκι και διάβασε ένα βιβλίο ή δες μια ταινία.
  • Άσε το ξυπνητήρι σε άλλο δωμάτιο: Τέλος, είναι δύσκολο το επόμενο πρωί να σηκωθείς από το κρεβάτι. Γι’ αυτό, βάλε το ξυπνητήρι σε άλλο δωμάτιο. Με αυτό τον τρόπο, δύσκολα θα πατήσεις το snooze κι έτσι, θα ξεκινήσεις νωρίς τη μέρα σου.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Συμβουλές για να νιώθεις όμορφη και να απολαμβάνεις μια πιο χαρούμενη ζωή 

Ημερολόγιο: Μια καθημερινή πράξη αυτοφροντίδας που μας χαλαρώνει δημιουργικά

Ο διαλογισμός είναι το τέλειο εργαλείο φροντίδας του εαυτού

Πώς ένα κουτί ελπίδας μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση του άγχους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αντιμετωπίσετε το πρήξιμο στην κοιλιά

Πρήξιμο κοιλιά: Οι ασκήσεις, τα συμπληρώματα και τα μασάζ μπορούν να βοηθήσουν στη γρήγορη μείωση του φουσκώματος και οι απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να αποτρέψουν την επανεμφάνισή του.

7 Tips για τη φροντίδα του εαυτού σας

Ηρεμία και χαλάρωση: Προσθέστε στο πρόγραμμά σας τη φροντίδα του εαυτού σας και γίνετε εσείς η προτεραιότητά σας. Μάθετε εδώ πώς θα το καταφέρετε αυτό.

Το πρώτο lockdown αύξησε τη δημιουργικότητά μας

Κορωνοϊός ψυχική υγεία: Τα lockdown για τον COVID-19 μπορεί να έχουν περιορίσει πολλούς ανθρώπους στα σπίτια τους, αλλά νέα έρευνα δείχνει ότι αυτά τα όρια δεν εμπόδισαν τους ανθρώπους να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους. Θα μπορούσε αυτή η δημιουργικότητα να έχει τροφοδοτηθεί από άγνωστα συναισθήματα ή, ίσως, περισσότερο ελεύθερο χρόνο; 

Πρόγραμμα άσκησης βοηθά τους ηλικιωμένους να αυτοεξυπηρετούνται

Αθλητισμός: Ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσετε την άσκηση -- και οι σωστές δραστηριότητες μπορεί να σας βοηθήσουν να παραμείνετε ανεξάρτητοι και να αυτοεξυπηρετείστε ακόμη και σε μεγάλη ηλικία.

Γνωρίστε τα μυστικά για ένα ανώδυνο και χαλαρωτικό ξύρισμα

Ξύρισμα ποδιών: Μπορεί το ξύρισμα να αποτελεί τον πιο ανώδυνο τρόπο για την απομάκρυνση των τριχών, αλλά συχνά προκαλούνται μολύνσεις και ξηροδερμία. Ας αποφύγουμε τους τραυματισμούς κι ας μάθουμε τους τρόπους που θα μας κάνουν να έχουμε ένα τέλειο και λείο αποτέλεσμα.

Η αγχολυτική άσκηση που αγαπούν μικροί και μεγάλοι

Κολύμβηση: Η τακτική κολύμβηση μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας, να αυξήσει την αυτοεκτίμησή σας, να μειώσει τον κίνδυνο κατάθλιψης, να επιβραδύνει την γεροντική άνοια, να βελτιώσει τον ύπνο σας και να μειώσει αποτελεσματικά το στρες.