Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: 9 βραδινές συνήθειες που θα βοηθήσουν να βελτιώσεις την προσωπική σου ανάπτυξη

Αυτοφροντίδα: 9 βραδινές συνήθειες που θα βοηθήσουν να βελτιώσεις την προσωπική σου ανάπτυξη

Αυτοφροντίδα: 9 βραδινές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την προσωπική σου ανάπτυξη, προσφέροντάς σου λύσεις οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου.

Πιστεύεις ότι προσπαθείς καθημερινά να πετύχεις τους στόχους σου, αλλά πάντα κάτι μένει πίσω κι απογοητεύεσαι; Μην αγχώνεσαι! Τα πάντα είναι θέμα καλής διαχείρισης! Ο καλύτερος τρόπος για να οργανωθείς είναι να αποκτήσεις μία βραδινή ρουτίνα, η οποία θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να οργανώσεις καλύτερα την επόμενη μέρα σου! Εδώ θα βρεις 9 βραδινές συνήθειες που θα σου αλλάξουν τη ζωή.

Βραδινές συνήθειες για μια όμορφη ημέρα

  • Αξιολόγησε τη μέρα σου: Σίγουρα θα έχεις νιώσει, κάποια στιγμή στη ζωή σου, ότι κάνεις πάρα πολλά πράγματα μέσα στη μέρα σου, αλλά δεν είσαι παραγωγικός/-ή. Τι μπορείς να κάνεις
    γι’ αυτό; Μπορείς να σημειώνεις κάθε βράδυ τι κατάφερες να κάνεις μέσα στη μέρα. Αυτό θα σου δίνει κίνητρο να προσπαθήσεις την επόμενη μέρα αυτά που δεν πρόλαβες να κάνεις σήμερα. Με αυτό τον τρόπο, θα είσαι πάντα εν δράσει.
  • Προγραμμάτισε την επόμενη μέρα: Σημείωσε τους στόχους που έχεις για την επόμενη μέρα, καθώς επίσης και τις υποχρεώσεις που πρέπει να κλείσεις (π.χ. σουπερμάρκετ, εξόφληση λογαριασμών).
  • Βελτίωσε τις κοινωνικές σου δεξιότητες: Μπορεί να είσαι πιεσμένος/-η με τη δουλειά, κι έτσι ο ελεύθερός σου χρόνος να είναι περιορισμένος. Όμως, μην κλείνεσαι στον εαυτό σου! Λίγος χρόνος με φίλους είναι το καλύτερο γιατρικό για να ανέβεις ψυχολογικά.
  • Αποσυνδέσου από όλες τις κοινωνικές εφαρμογές: Τα social media μπορούν εύκολα να σου αποσπάσουν την προσοχή και να σε κάνουν να εξαντλήσεις όλο τον ελεύθερό σου χρόνο σε αυτά. Μην πέσεις στην παγίδα τους.
  • Κάνε μία χαλαρωτική γυμναστική: Φρόντισε πριν κοιμηθείς να κάνεις μία χαλαρωτική Yoga ή ακόμα και ασκήσεις ευλυγισίας. Με αυτόν τον τρόπο, το σώμα σου θα ξεπιαστεί, το άγχος θα μειωθεί και ο ύπνος σου θα είναι πιο βαθύς.
  • Φρόντισε την διατροφή και το δέρμα σου: Μην ξεχνάς κάθε βράδυ να τρως ελαφριά για να είναι και ο ύπνος σου ξεκούραστος. Επίσης, πριν τον ύπνο να αφαιρείς το make up σου, να κάνεις ένα χαλαρωτικό μπάνιο και να ενυδατώνεις το πρόσωπο και το σώμα σου.
  • Ετοίμασε τα ρούχα σου για την επόμενη μέρα: Η εμφάνισή σου μπορεί να σταματήσει να αποτελεί άγχος, αν την προετοιμάζεις από την προηγούμενη μέρα.
  • Δημιούργησε μία χαλαρωτική ατμόσφαιρα στο σπίτι: Σβήσε τα φώτα, έτσι ώστε ο εγκέφαλος να αρχίζει να προετοιμάζεται για ύπνο. Άναψε κεράκια ή ένα μικρό φωτάκι και διάβασε ένα βιβλίο ή δες μια ταινία.
  • Άσε το ξυπνητήρι σε άλλο δωμάτιο: Τέλος, είναι δύσκολο το επόμενο πρωί να σηκωθείς από το κρεβάτι. Γι’ αυτό, βάλε το ξυπνητήρι σε άλλο δωμάτιο. Με αυτό τον τρόπο, δύσκολα θα πατήσεις το snooze κι έτσι, θα ξεκινήσεις νωρίς τη μέρα σου.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Συμβουλές για να νιώθεις όμορφη και να απολαμβάνεις μια πιο χαρούμενη ζωή 

Ημερολόγιο: Μια καθημερινή πράξη αυτοφροντίδας που μας χαλαρώνει δημιουργικά

Ο διαλογισμός είναι το τέλειο εργαλείο φροντίδας του εαυτού

Πώς ένα κουτί ελπίδας μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση του άγχους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι ακριβώς είναι η αυτοφροντίδα και γιατί τη χρειάζονται οι άντρες;

Αυτοφροντίδα για άνδρες: Η φροντίδα του εαυτού είναι μια απίστευτα προσωπική πρακτική και δεν υπάρχει εδώ μια φόρμουλα για όλους, αλλά αυτή είναι και η ομορφιά του πράγματος: Η αυτοφροντίδα μπορεί να σημαίνει οτιδήποτε θέλετε, αρκεί να σας βοηθά να παραμείνετε καλά σωματικά και ψυχικά, ακόμη και σε περιόδους απομόνωσης. Και αν χρειάζεστε λίγη βοήθεια για να βρείτε ιδέες για το πώς να προσθέσετε την αυτοφροντίδα στην καθημερινότητά σας, voila!

Tips αυτοφροντίδας για εποικοδομητικό διάβασμα

Εξετάσεις διάβασμα: Μεταξύ της εξισορρόπησης των σπουδών, των εξωσχολικών προγραμμάτων και της κοινωνικής ζωής, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι φοιτητές αισθάνονται πιο αγχωμένοι από ποτέ.

Φροντίζοντας τον εαυτό σε περιόδους πίεσης

Άγχος Αυτοφροντίδα: Εξασκηθείτε στη γείωση, ιδιαίτερα σε περιόδους έντονου στρες. Για παράδειγμα, μείνετε ακίνητοι, κοιτάξτε γύρω σας και παρατηρήστε: 5 πράγματα που βλέπετε, 4 πράγματα που νιώθετε, 3 πράγματα που ακούτε, 2 πράγματα που μυρίζετε και 1 πράγμα που γεύεστε. Αυτές οι ενέργειες σας βοηθούν να προσανατολιστείτε στην παρούσα στιγμή.

Πώς θα σταματήσετε να τρώτε για να γεμίσετε το συναισθηματικό κενό

Υπερφαγία εμμονή: Επειδή το φαγητό μας κάνει, έστω και στιγμιαία, να νιώθουμε καλά, καταλήγουμε συχνά σε αυτό σαν παρηγοριά, ασχέτως με τον αν πεινάμε ή όχι. Η κατανάλωση αυτή ονομάζεται συναισθηματικό φαγητό.

Η κατάλληλη αυτοφροντίδα μετά τη γέννα

Αυτοφροντίδα μετά τη γέννα: Σίγουρα θα σε απασχολούν πάρα πολλά πράγματα, που είναι ίσως πιο σοβαρά από το πώς θα επανέλθεις μετά τη γέννα. Όμως αν είναι και αυτό κάτι που σε αγχώνει είμαστε εδώ για να σου δώσουμε λίγες συμβουλές.

Μύθοι και αλήθειες για το hangover τώρα τις γιορτές

Hangover γιορτές αυτοφροντίδα: Επειδή οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί από εσάς θα βγείτε, μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να συνέλθετε μετά από ένα πιθανό hangover το επόμενο πρωί.

Όταν η τέχνη είναι το μέσο έκφρασης και φροντίδας του εαυτού

Τέχνη αυτοφροντίδα: Η δημιουργία αλλάζει και διευρύνει το μυαλό μας, μαθαίνοντάς μας να είμαστε σε εγρήγορση στις άπειρες λεπτομέρειες του κόσμου γύρω μας. Όταν αισθανόμαστε άρρωστοι, είναι συχνά δύσκολο να εστιάσουμε σε οτιδήποτε άλλο εκτός από τον πόνο μας. Η δημιουργία τέχνης στρέφει την προσοχή μας προς τα έξω. Οι άνθρωποι που δημιουργούν συχνά περιγράφουν τη διαδικασία σα να βρίσκονται σε μια ευχάριστη «ροή» στην οποία χάνουν την αίσθηση του χρόνου, των ανησυχιών και του σωματικού πόνου. Όταν έχουμε την εμπειρία να αξιοποιήσουμε αυτή τη ροή, αποκτούμε πρόσβαση σε ένα δημιουργικό μέρος του μυαλού μας που συνεχίζει να μας ευχαριστεί ακόμα και όταν δεν κάνουμε τέχνη.

Εξοικονομήστε χρήματα γρήγορα και αποτελεσματικά

Εξοικονόμηση χρημάτων: Η οικονομία του σπιτιού ή του πορτοφολιού μας, μπορεί μοιραία να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολη. Οι πειρασμοί γύρω μας άλλωστε, είναι πια πάρα πολλοί και τα χρήματα ολοένα και λιγοστεύουν.