Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: 11 τρόποι για να νιώθεις όμορφη κάθε μέρα!

Αυτοφροντίδα: 11 τρόποι για να νιώθεις όμορφη κάθε μέρα!

Αυτοφροντίδα: Θέλετε να αισθάνεστε πάντα όμορφη και υγιής, απολαμβάνοντας μια γεμάτη ζωή; Ορίστε 11 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν.

Είναι δύσκολο να δείχνεις όμορφη κάθε μέρα, ειδικά όταν έχεις πολλές υποχρεώσεις μέσα στην καθημερινότητά σου. Ωστόσο, είναι σίγουρο πως η διάθεσή σου θα αλλάξει όταν θα αρχίσεις να σκέφτεσαι περισσότερο τον εαυτό σου. Όταν μάθεις να φροντίζεις τον εαυτό σου και την εμφάνισή σου, θα είσαι πιο ευδιάθετη! Αυτό μπορείς να το πετύχεις με απλές κινήσεις, τις οποίες μπορείς να τις κάνεις σπίτι κάθε μέρα!

Συμβουλές για μια πιο χαρούμενη ζωή

1. Ξύπνα νωρίς το πρωί: Ακόμα και μισή ώρα νωρίτερα να ξυπνήσεις από την ώρα που συνηθίζεις, θα
προλάβεις να κάνεις πράγματα που δεν θα έχεις φανταστεί!
2. Ενυδατώσου: Με το που ξυπνήσεις, ξεκίνα να πίνεις νερό. Το νερό αποτελεί πηγή ζωής! Όσο πιο
πολύ πίνεις, τόσο πιο πολύ θα ενυδατώνεις τον οργανισμό σου και το δέρμα σου!
3. Κάνε ένα γρήγορο πρωινό καθάρισμα ή μία απαραίτητη δουλειά για το σπίτι: Το ξέρω πως ακούγεται βαρετό, αλλά αν βάλεις ένα πλυντήριο νωρίς το πρωί, την επόμενη μέρα θα έχεις έτοιμα καθαρά ρούχα!
4. Γυμνάσου: Ακόμα κι αν δεν προλαβαίνεις να πας στο γυμναστήριο, κάνε 15 λεπτά την ημέρα μία χαλαρωτική yoga ή ένα cardio. Μόνο έτσι θα βάλεις τον οργανισμό σου σε κίνηση και θα ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου.
5. Περιποιήσου το σώμα σου και το πρόσωπό σου: Κάνε ένα γρήγορο ντουζ κι έπειτα ενυδατώσου με κρέμες σώματος και κρέμες προσώπου. Με αυτό τον τρόπο, το δέρμα σου δεν θα χάσει την ελαστικότητά του και θα πάψει να είναι ξηρό και ερυθρό.
6. Φτιάξε τα μαλλιά σου: Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι εξιδανικευμένο! Μπορείς, όμως να τα χτενίσεις και να τα φτιάξεις λίγο διαφορετικά από τις προηγούμενες μέρες.
7. Περιποιήσου τα άκρα σου: Δεν χρειάζεται να το κάνεις κάθε μέρα! Απλώς, φρόντιζε να έχουν ένα
συγκεκριμένο σχήμα για να φαίνονται υγιή.
8. Ντύσου με άνετα ρούχα: Τα άνετα ρούχα για σένα μπορεί να είναι ένα φαρδύ φούτερ με ένα κολάν ή ένα κολλητό τζιν παντελόνι με ένα όμορφο πουκάμισο. Ό,τι ρούχο και να βάλεις, φρόντισε να νιώθεις εσύ καλά μέσα σε αυτό!
9. Φάε υγιεινά: Πρόσθεσε στην διατροφή σου λαχανικά και φρούτα για να παίρνεις όλα τα
απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σου.
10. Κοιμήσου νωρίς για να ξεκουραστείς: Φρόντιζε να κλείνεις 8 ώρες ύπνου! Μόνο έτσι το σώμα σου και ο οργανισμός σου θα αποβάλλει την ένταση της προηγούμενης ημέρας.
11. Χαμογέλα πιο πολύ: Το χαμόγελο βοηθάει στα πάντα! Μάθε να χαμογελάς ακόμα κι όταν όλα σου πάνε στραβά!

Ξεκίνα να εφαρμόζεις αυτές τις συνήθειες στην καθημερινότητά σου και θα αρχίσεις να νιώθεις πιο όμορφη και υγιής σύντομα!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ο διαλογισμός είναι το τέλειο εργαλείο φροντίδας του εαυτού

Πώς ένα κουτί ελπίδας μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση του άγχους

Πώς να νιώσετε καλύτερα με 2 απλές συμβουλές

Tips για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά το άγχος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι ακριβώς είναι η αυτοφροντίδα και γιατί τη χρειάζονται οι άντρες;

Αυτοφροντίδα για άνδρες: Η φροντίδα του εαυτού είναι μια απίστευτα προσωπική πρακτική και δεν υπάρχει εδώ μια φόρμουλα για όλους, αλλά αυτή είναι και η ομορφιά του πράγματος: Η αυτοφροντίδα μπορεί να σημαίνει οτιδήποτε θέλετε, αρκεί να σας βοηθά να παραμείνετε καλά σωματικά και ψυχικά, ακόμη και σε περιόδους απομόνωσης. Και αν χρειάζεστε λίγη βοήθεια για να βρείτε ιδέες για το πώς να προσθέσετε την αυτοφροντίδα στην καθημερινότητά σας, voila!

Tips αυτοφροντίδας για εποικοδομητικό διάβασμα

Εξετάσεις διάβασμα: Μεταξύ της εξισορρόπησης των σπουδών, των εξωσχολικών προγραμμάτων και της κοινωνικής ζωής, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι φοιτητές αισθάνονται πιο αγχωμένοι από ποτέ.

Φροντίζοντας τον εαυτό σε περιόδους πίεσης

Άγχος Αυτοφροντίδα: Εξασκηθείτε στη γείωση, ιδιαίτερα σε περιόδους έντονου στρες. Για παράδειγμα, μείνετε ακίνητοι, κοιτάξτε γύρω σας και παρατηρήστε: 5 πράγματα που βλέπετε, 4 πράγματα που νιώθετε, 3 πράγματα που ακούτε, 2 πράγματα που μυρίζετε και 1 πράγμα που γεύεστε. Αυτές οι ενέργειες σας βοηθούν να προσανατολιστείτε στην παρούσα στιγμή.

Πώς θα σταματήσετε να τρώτε για να γεμίσετε το συναισθηματικό κενό

Υπερφαγία εμμονή: Επειδή το φαγητό μας κάνει, έστω και στιγμιαία, να νιώθουμε καλά, καταλήγουμε συχνά σε αυτό σαν παρηγοριά, ασχέτως με τον αν πεινάμε ή όχι. Η κατανάλωση αυτή ονομάζεται συναισθηματικό φαγητό.

Η κατάλληλη αυτοφροντίδα μετά τη γέννα

Αυτοφροντίδα μετά τη γέννα: Σίγουρα θα σε απασχολούν πάρα πολλά πράγματα, που είναι ίσως πιο σοβαρά από το πώς θα επανέλθεις μετά τη γέννα. Όμως αν είναι και αυτό κάτι που σε αγχώνει είμαστε εδώ για να σου δώσουμε λίγες συμβουλές.

Μύθοι και αλήθειες για το hangover τώρα τις γιορτές

Hangover γιορτές αυτοφροντίδα: Επειδή οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί από εσάς θα βγείτε, μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να συνέλθετε μετά από ένα πιθανό hangover το επόμενο πρωί.

Όταν η τέχνη είναι το μέσο έκφρασης και φροντίδας του εαυτού

Τέχνη αυτοφροντίδα: Η δημιουργία αλλάζει και διευρύνει το μυαλό μας, μαθαίνοντάς μας να είμαστε σε εγρήγορση στις άπειρες λεπτομέρειες του κόσμου γύρω μας. Όταν αισθανόμαστε άρρωστοι, είναι συχνά δύσκολο να εστιάσουμε σε οτιδήποτε άλλο εκτός από τον πόνο μας. Η δημιουργία τέχνης στρέφει την προσοχή μας προς τα έξω. Οι άνθρωποι που δημιουργούν συχνά περιγράφουν τη διαδικασία σα να βρίσκονται σε μια ευχάριστη «ροή» στην οποία χάνουν την αίσθηση του χρόνου, των ανησυχιών και του σωματικού πόνου. Όταν έχουμε την εμπειρία να αξιοποιήσουμε αυτή τη ροή, αποκτούμε πρόσβαση σε ένα δημιουργικό μέρος του μυαλού μας που συνεχίζει να μας ευχαριστεί ακόμα και όταν δεν κάνουμε τέχνη.

Εξοικονομήστε χρήματα γρήγορα και αποτελεσματικά

Εξοικονόμηση χρημάτων: Η οικονομία του σπιτιού ή του πορτοφολιού μας, μπορεί μοιραία να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολη. Οι πειρασμοί γύρω μας άλλωστε, είναι πια πάρα πολλοί και τα χρήματα ολοένα και λιγοστεύουν.