Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: 6 Aσκήσεις που θα δυναμώσουν τη μέση σας

Αυτοφροντίδα: 6 Aσκήσεις που θα δυναμώσουν τη μέση σας

Αυτοφροντίδα: Όλοι υπερκτιμούμε τις δυνάμεις της μέσης μας. Κουβαλάμε βαριά αντικείμενα καθημερινά, δεν καθόμαστε σωστά στο γραφείο και κάποια στιγμή κάνουμε ζημιά στη μέση μας. Μάθετε εδώ ποιες ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε τον πόνο.

Για πολλούς ανθρώπους, η μέση τους είναι η προβληματική τους περιοχή και παρόλο που δεν υπάρχει μια ρουτίνα που να λειτουργεί για όλους, υπάρχουν σημαντικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε για να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος και να τονώσετε τη μέση σας. Συνεχίστε να διαβάζετε για μια ανάλυση του τι συνεπάγεται καθένα από αυτά.

Ασκήσεις για τόνωση της μέσης

  • Ψηλά γόνατα. Τα ψηλά γόνατα είναι φανταστικά για την καύση θερμίδων, την ενδυνάμωση των κοιλιακών μυών και τη βελτίωση της καρδιαγγειακής σας αντοχής. Για να κάνετε αυτές τις ασκήσεις, πρέπει να στέκεστε με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των γοφών και να φέρνετε τα γόνατά σας στο στήθος, ένα πόδι τη φορά. Συνεχίστε εναλλάξ μεταξύ των ποδιών.
  • Χαμηλή σανίδα σε ψηλή σανίδα. Η προπόνηση χαμηλής σανίδας σε ψηλή σανίδα είναι μια άσκηση που είναι βέβαιο ότι θα κάνει όλους τους μύες του σώματός σας να λειτουργήσουν. Οι σανίδες δουλεύουν τον πυρήνα σας, αλλά μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην ενίσχυση των κοιλιακών μυών και της σπονδυλικής σας στήλης, κάτι που με τη σειρά του ωφελεί τη στάση του σώματος. Ξεκινήστε στα τέσσερα και μετακινηθείτε σε μια χαμηλή θέση σανίδας, εναλλάσσοντας μεταξύ χαμηλού και ψηλού για μια αποτελεσματική προπόνηση.
  • Squat άλματα. Τα άλματα squat είναι μια σημαντική προπόνηση που απαιτεί πολλή δύναμη. Αυτές οι εκρηκτικές κινήσεις βοηθούν στη βελτίωση της δύναμης και στην καύση θερμίδων. Μπορούν επίσης να σας κάνουν να κινηθείτε πιο γρήγορα και να διευκολύνουν την ταχύτητα απογείωσης και την κίνησή σας όταν παίζετε αθλήματα.
  • Πλαϊνή σανίδα. Οι πλαϊνές σανίδες είναι μια φανταστική βασική άσκηση, που βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών σας και τονώνοντας τους ώμους, τα πόδια και τους λοξούς σας. Εκτός από το ότι σας βοηθά να κάψετε θερμίδες και να συρρικνώσετε την περίμετρο της μέσης σας, μπορεί επίσης να σας βοηθήσει με τον πόνο στη μέση.
  • Πηδηματάκια. Τα jumping jacks είναι πλειομετρικές ασκήσεις και εξαιρετικά δημοφιλείς επειδή μπορούν να γίνουν οπουδήποτε και δεν απαιτούν εξοπλισμό. Λειτουργούν με το τέντωμα και στη συνέχεια να κοντύνουν τους μύες σας με γρήγορες κινήσεις, δίνοντάς σας μια προπόνηση για ολόκληρο το σώμα. Η δράση απαιτεί από εσάς να σταθείτε σε μια θέση με τα πόδια σας ανοιχτά και τα χέρια σας πάνω. στη συνέχεια επιστρέψτε στη θέση με τα χέρια σας και στις δύο πλευρές του σώματός σας. Μπορείτε να ρυθμίσετε την ταχύτητα και την ισχύ. Μάθετε πώς να κάνετε ένα σωστό στο παρακάτω βίντεο.

  • Ώθηση ισχίων. Η ώθηση του ισχίου είναι μια απλή άσκηση που εστιάζει στην ενδυνάμωση των γλουτών και των μυών του ισχίου και του τετρακέφαλου. Μπορεί να βοηθήσει τις αρθρώσεις των γονάτων, να προάγει την καλύτερη ισορροπία και να βελτιώσει την κίνηση. Είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος να δουλέψετε τον πυρήνα.

 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

4 λόγοι που έχετε πόνο στην πλάτη

8 tips για μια υγιή σπονδυλική στήλη

Γιατί να βάλετε το Pilates στη ζωή σας

Πόνος στη μέση: Ποια είναι η καλύτερη θεραπεία;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η αγχολυτική άσκηση που αγαπούν μικροί και μεγάλοι

Κολύμβηση: Η τακτική κολύμβηση μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας, να αυξήσει την αυτοεκτίμησή σας, να μειώσει τον κίνδυνο κατάθλιψης, να επιβραδύνει την γεροντική άνοια, να βελτιώσει τον ύπνο σας και να μειώσει αποτελεσματικά το στρες.

Πώς να ακούτε το σώμα σας όσον αφορά τη διατροφή και την άσκηση

Αθλητισμός: Με την πολυάσχολη ζωή μας μπορεί να νιώθουμε ότι είμαστε μακριά από τις επιθυμίες και τις ανάγκες του σώματός μας. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το διαισθητικό φαγητό και την άσκηση, εδώ θα βρείτε όσα χρειάζεστε για να ξεκινήσετε. 

Κάντε τη βόλτα στη παραλία ακόμα καλύτερη

Περπάτημα στην άμμο: Το περπάτημα στην παραλία δεν είναι τόσο απλό όσο το περπάτημα στο πεζοδρόμιο της γειτονιάς σας. Χρησιμοποιήστε αυτές τις οδηγίες για να παραμείνετε ασφαλείς και να αξιοποιήσετε στο έπακρο την προπόνησή σας στη θάλασσα.

Γιατί το πρωί δεν μπορούμε εύκολα να σηκωθούμε από το κρεβάτι

Πρωϊνό ξύπνημα: Τις περισσότερες φορές το πρωινό ξύπνημα είναι δύσκολο. Αν προσπαθείτε να το αλλάξετε αυτό, προσπαθήστε πρώτα να εντοπίσετε τους παράγοντες που σας επηρεάζουν και αλλάξτε τις συνήθειές σας.

Πώς να κάνετε εντύπωση στο καλωσόρισμα των νέων σας γειτόνων;

Γείτονες: Δείξτε στους καινούργιους σας γείτονες πόσο καλοί είστε και κάντε τους να σας συμπαθήσουν! Η συμπάθεια κερδίζεται με πολλούς τρόπους. Διαβάστε σε μας πώς θα κάνετε καλή εντύπωση στους γείτονές σας.