Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Tips για να αυξήσετε τα θετικά οφέλη της άσκησης [vid]

Αθλητισμός: Tips για να αυξήσετε τα θετικά οφέλη της άσκησης [vid]

Αθλητισμός: Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει την ψυχική σας υγεία αυξάνοντας τα επίπεδα κινήτρων σας, αποσπώντας σας την προσοχή από ανησυχητικές σκέψεις και βελτιώνοντας την αυτοπεποίθησή σας. Μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα.

Η άσκηση όχι μόνο παρέχει μερικά εκπληκτικά οφέλη για τη σωματική σας υγεία, αλλά μπορεί επίσης να δώσει μεγάλη ώθηση στην ψυχoλογία σας. Η σωματική δραστηριότητα παράγει χημικές ουσίες, όπως ενδορφίνες και σεροτονίνη και μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στη διάθεσή σας, στις σχέσεις σας με τους φίλους και την οικογένειά σας, στον ύπνο σας, ακόμα και στις σπουδές σας!

Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει την ψυχική σας υγεία αυξάνοντας τα επίπεδα κινήτρων σας, αποσπώντας σας την προσοχή από ανησυχητικές σκέψεις και βελτιώνοντας την αυτοπεποίθησή σας. Μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα.

Δείτε τις παρακάτω συμβουλές μας για να μάθετε πώς μπορείτε να αυξήσετε τα θετικά οφέλη της άσκησης.

  • Συμβουλή 1

Απολαύστε αυτό που κάνετε. Το να κάνετε την άσκηση μέρος της ζωής σας δεν σημαίνει ότι πρέπει να είστε οι καλύτεροι – είναι περισσότερο να κάνετε αυτό που αισθάνεστε άνετα. Θυμηθείτε, πρόκειται για διασκέδαση – μερικές διασκεδαστικές δραστηριότητες που μπορείτε να δοκιμάσετε περιλαμβάνουν ιππασία, χορό, κηπουρική, άλμα σε τραμπολίνο, χούλα-χουπ, αναρρίχηση, σκέιτμπορντ και αθλήματα roller, κολύμπι ή γρήγορο περπάτημα.

  • Συμβουλή 2

Παρατηρήστε τα συναισθήματά σας. Όταν ολοκληρώσετε μια δραστηριότητα, δώστε προσοχή στο πώς αισθάνεστε στο σώμα και το μυαλό σας. Τι παρατηρείτε; Σκεφτείτε τα οφέλη – αυτό μπορεί να σας παρακινήσει να συνεχίσετε.

  • Συμβουλή 3

Άσκηση έξω. Η άσκηση έξω σε χώρους πρασίνου έχει συσχετιστεί με μείωση των επιπέδων άγχους και το καλύτερο από όλα: είναι δωρεάν!

  • Συμβουλή 4

Άσκηση με έναν φίλο. Μπορείτε να αυξήσετε τα θετικά οφέλη της άσκησης κάνοντας γυμναστική με έναν φίλο ή σε μια ομάδα. Κάνοντας σχέσεις με άτομα που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα με εσάς, μπορείτε να αναπτύξετε την αίσθηση του ανήκειν που βοηθά στη βελτίωση της ψυχικής υγείας.

  • Συμβουλή 5

Θέστε στόχους. Ο καθορισμός στόχων θα σας βοηθήσει να παραμείνετε παρακινημένοι κατά την άσκηση, κάτι που μπορεί να σας ενθαρρύνει να συνεχίσετε. Σκεφτείτε να κρατάτε αρχείο της δραστηριότητάς σας – αυτό θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να δείτε πόσο μακριά έχετε φτάσει. Μοιραστείτε τα επιτεύγματά σας με άλλους για να ενισχύσετε την αυτοπεποίθησή σας!

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να ξεκινήσετε άσκηση cardio & τα οφέλη της

Η άσκηση βοηθά τα άτομα με ψωρίαση

Η τακτική άσκηση προλαμβάνει την κατάθλιψη - Μελέτη

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για άσκηση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αντιμετωπίσετε το πρήξιμο στην κοιλιά

Πρήξιμο κοιλιά: Οι ασκήσεις, τα συμπληρώματα και τα μασάζ μπορούν να βοηθήσουν στη γρήγορη μείωση του φουσκώματος και οι απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να αποτρέψουν την επανεμφάνισή του.

7 Tips για τη φροντίδα του εαυτού σας

Ηρεμία και χαλάρωση: Προσθέστε στο πρόγραμμά σας τη φροντίδα του εαυτού σας και γίνετε εσείς η προτεραιότητά σας. Μάθετε εδώ πώς θα το καταφέρετε αυτό.

Το πρώτο lockdown αύξησε τη δημιουργικότητά μας

Κορωνοϊός ψυχική υγεία: Τα lockdown για τον COVID-19 μπορεί να έχουν περιορίσει πολλούς ανθρώπους στα σπίτια τους, αλλά νέα έρευνα δείχνει ότι αυτά τα όρια δεν εμπόδισαν τους ανθρώπους να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους. Θα μπορούσε αυτή η δημιουργικότητα να έχει τροφοδοτηθεί από άγνωστα συναισθήματα ή, ίσως, περισσότερο ελεύθερο χρόνο; 

Πρόγραμμα άσκησης βοηθά τους ηλικιωμένους να αυτοεξυπηρετούνται

Αθλητισμός: Ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσετε την άσκηση -- και οι σωστές δραστηριότητες μπορεί να σας βοηθήσουν να παραμείνετε ανεξάρτητοι και να αυτοεξυπηρετείστε ακόμη και σε μεγάλη ηλικία.

Γνωρίστε τα μυστικά για ένα ανώδυνο και χαλαρωτικό ξύρισμα

Ξύρισμα ποδιών: Μπορεί το ξύρισμα να αποτελεί τον πιο ανώδυνο τρόπο για την απομάκρυνση των τριχών, αλλά συχνά προκαλούνται μολύνσεις και ξηροδερμία. Ας αποφύγουμε τους τραυματισμούς κι ας μάθουμε τους τρόπους που θα μας κάνουν να έχουμε ένα τέλειο και λείο αποτέλεσμα.

Η αγχολυτική άσκηση που αγαπούν μικροί και μεγάλοι

Κολύμβηση: Η τακτική κολύμβηση μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας, να αυξήσει την αυτοεκτίμησή σας, να μειώσει τον κίνδυνο κατάθλιψης, να επιβραδύνει την γεροντική άνοια, να βελτιώσει τον ύπνο σας και να μειώσει αποτελεσματικά το στρες.