Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Τα οφέλη της άσκησης κατά την εμμηνόπαυση [vid]

Αθλητισμός: Τα οφέλη της άσκησης κατά την εμμηνόπαυση [vid]

Αθλητισμός: Αν και η άσκηση δεν είναι αποδεδειγμένα ο τρόπος για τη μείωση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης, όπως των εξάψεων και διαταραχών του ύπνου, η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος, να ανακουφίσετε το άγχος και να βελτιώσετε γενικά την ποιότητα ζωής σας. Με τη σειρά τους αυτές οι αλλαγές μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης.

Η εμμηνόπαυση είναι μια σημαντική μεταβατική φάση στη ζωή των γυναικών. Αξιοποιήστε την λοιπόν ως μια υπενθύμιση για να φροντίσετε καλά τον εαυτό σας. Ξεκινήστε λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις συμβουλές άσκησης κατά την εμμηνόπαυση.

Γιατί είναι σημαντική η άσκηση κατά την εμμηνόπαυση;

  • Αποτροπή αύξησης βάρους

Οι γυναίκες τείνουν να χάνουν μυϊκή μάζα και να αυξάνουν το κοιλιακό λίπος γύρω από την εμμηνόπαυση. Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να αποτρέψει την αύξηση βάρους.

  • Μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου

Η άσκηση κατά τη διάρκεια και μετά την εμμηνόπαυση μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε το επιπλέον βάρος ή να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος, το οποίο μπορεί να προσφέρει προστασία από διάφορους τύπους καρκίνου, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου του μαστού, του παχέος εντέρου και του ενδομητρίου.

  • Ενίσχυση των οστών σας

Η άσκηση μπορεί να επιβραδύνει την οστική απώλεια μετά την εμμηνόπαυση, γεγονός που μειώνει τον κίνδυνο καταγμάτων και οστεοπόρωσης.

  • Μείωση του κινδύνου άλλων ασθενειών

Η αύξηση του βάρους της εμμηνόπαυσης μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία σας. Το υπερβολικό βάρος αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2. Η τακτική άσκηση μπορεί να αντιμετωπίσει αυτούς τους κινδύνους.

  • Ενισχύει τη διάθεσή σας

Οι σωματικά ενεργοί ενήλικες έχουν μικρότερο κίνδυνο κατάθλιψης και γνωστικής απώλειας.

Πώς επηρεάζει η άσκηση τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης;

Αν και η άσκηση δεν είναι αποδεδειγμένα ο τρόπος για τη μείωση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης, όπως των εξάψεων και διαταραχών του ύπνου, η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος, να ανακουφίσετε το άγχος και να βελτιώσετε γενικά την ποιότητα ζωής σας. Με τη σειρά τους αυτές οι αλλαγές μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης.

Ποιες είναι οι καλύτερες φυσικές δραστηριότητες για να δοκιμάσετε;

Για τις περισσότερες υγιείς γυναίκες, συνίσταται μέτρια αερόβια δραστηριότητα για τουλάχιστον 150 λεπτά την εβδομάδα ή έντονη αερόβια δραστηριότητα για τουλάχιστον 75 λεπτά την εβδομάδα. Επιπλέον, οι ασκήσεις ενδυνάμωσης συνιστώνται τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Δοκιμάστε το περπάτημα, την κολύμβηση, το tai chi και την γιόγκα, μεταξύ άλλων.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι ευεργετικές ιδιότητες του θαλασσινού νερού

Ηλιακή ακτινοβολία : Tα τρόφιμα που προστατεύουν το δέρμα

Καρδιακή ανεπάρκεια Ανθεκτική υπέρβαση : Η Faran επενδύει στην ανάπτυξη πρωτοπόρου φαρμάκου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σε ποιες βιταμίνες & συμπληρώματα διατροφής στραφήκαμε το 2021 για το ανοσοποιητικό;

Βιταμίνες συμπληρώματα διατροφής: Μεγάλη αύξηση παρατηρείται το 2021 σε σκευάσματα, τα οποία στοχεύουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Εν μέσω πανδημίας, αυτή η τάση φαίνεται ότι θα συνεχιστεί.

Η εσωτερική και εξωτερική φροντίδα του εαυτού μας φέρνει ισορροπία

Η αυτοφροντίδα είναι μια πολύ σημαντική συνθήκη που βοηθάει στη διατήρηση και ενίσχυση της ψυχικής υγείας. Όταν μιλάει κανείς για την αυτοφροντίδα, αναφέρεται σε όλους εκείνους τους τρόπους που αξιοποιεί προκειμένου να ενισχύσει την ισορροπία, την ευεξία και τη καλή σωματική και ψυχική κατάσταση για τον ίδιο.