ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το περπάτημα συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης μετά την εμμηνόπαυση [vid]

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το περπάτημα συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης μετά την εμμηνόπαυση [vid]

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Περπατώντας τακτικά ακόμη και με "κανονικό" ρυθμό - καλύπτοντας 2 περίπου χλμ σε μισή ώρα - πέντε ημέρες την εβδομάδα, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο εκδήλωσης υψηλής αρτηριακής πίεσης, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη ερευνητική μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο τεύχος Νοεμβρίου του περασμένου έτους στο επιστημονικό περιοδικό Hypertension, το τακτικό περπάτημα για πέντε ημέρες την εβδομάδα συνδέεται με περιορισμό του κινδύνου εκδήλωσης υψηλής αρτηριακής πίεσης σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες.

  • Η μελέτη

Ειδικότερα, οι ερευνητές βασίστηκαν σε δεδομένα που συνέλλεξαν από περισσότερες από 83.000 γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα, ηλικίας μεταξύ 50 έως 79 ετών. Καμία εκ των συμμετεχουσών δεν είχε διάγνωση για υψηλή αρτηριακή πίεση κατά την έναρξη της μελέτης. Όταν συμμετείχαν στη μελέτη, οι γυναίκες συμπλήρωσαν κάποια ερωτηματολόγια σχετικά με την ταχύτητα και τη διάρκεια του περπατήματος τους. Ακολούθησαν ετήσια ερωτηματολόγια που περιελάμβαναν τον έλεγχο των διαγνώσεων για υψηλή αρτηριακή πίεση.

  • Τα ερευνητικά ευρήματα: Το τακτικό περπάτημα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εκδήλωσης υψηλής αρτηριακής πίεσης

Μετά από μια μέση παρακολούθηση διάρκειας 11 ετών, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι οι γυναίκες που περπατούσαν για 2,5 ώρες την εβδομάδα είχαν μειωμένο κίνδυνο να διαγνωστούν με υψηλή αρτηριακή πίεση. Επιπλέον, όσες από τις συμμετέχουσες περπατούσαν με γρηγορότερες ταχύτητες, ακόμα και στην περίπτωση που δεν περπατούσαν για μεγάλη διάρκεια, είχαν επίσης μικρότερο κίνδυνο να διαγνωστούν με υψηλή αρτηριακή πίεση.

Όπως και άλλες μορφές σωματικής άσκησης, το περπάτημα προκαλεί πολλές αλλαγές που πιθανώς συμβάλλουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των επιπέδων των ορμονών του στρες και της ενίσχυσης της υγείας των αιμοφόρων αγγείων.

  • Η άσκηση δεν χρειάζεται να είναι επίπονη για να είναι ευεργετική για την υγεία σας

Στην πραγματικότητα, οι αυστραλιανές οδηγίες σωματικής δραστηριότητας συνιστούν σε άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών να κάνουν κάποια σωματική δραστηριότητα μέτριας έντασης για 30 λεπτά κάθε μέρα. Θα μπορούσατε να επιλέξετε να περπατήσετε με σταθερό ρυθμό για μεγαλύτερες περιόδους, ή μικρότερες με εντονότερους ρυθμούς, να ανεβοκατέβετε σκάλες ή να περπατήσετε σε έναν γειτονικό σας λόφο. Όλα βοηθούν.

Πριν ξεκινήσετε να περπατάτε, εάν έχετε οποιοδήποτε προβλήμα υγείας, είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε το γιατρό σας για καθοδήγηση, προκειμένου να επιλέξετε τις κατάλληλες δραστηριότητες που ταιριάζουν στις ανάγκες σας και τη φυσική σας κατάσταση.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφή : Τα λαχανικά κάνουν καλό

Aυτοφροντίδα : Θεραπευτείτε από την κατάθλιψη

Ενεργειακά τρουφάκια με λεμόνι και βρώμη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Χωρίς προηγούμενο ιατρικό ιστορικό σήψη μετά από αισθητική επέμβαση σε 29χρονη γυναίκα

Ο Quirke είπε ότι ενώ η θεραπεία δεν είναι δύσκολη, είναι σημαντικό οι αισθητικοί ασθενείς και οι επαγγελματίες υγείας να γνωρίζουν τις πιθανότητες μόλυνσης καθώς αυξάνεται το ενδιαφέρον για τα πληρωτικά.

72χρονος άντρας στην Αγγλία διαγνώστηκε με κορωνοϊό που κράτησε περίπου 300 ημέρες

"Σε ένα σημείο, ήμουν ξαπλωμένος για δύο ή τρεις μήνες", είπε στο The Guardian. "Η γυναίκα μου έπρεπε να με πλένει και να με ξυρίζει στο κρεβάτι γιατί απλώς δεν μπορούσα να σηκωθώ. Μερικές φορές ευχόμουν να με έπαιρναν στη μέση της νύχτας, γιατί απλά δεν μπορούσα να συνεχίσω πια, ήμουν στο σημείο που φοβόμουν περισσότερο να ζήσω από το να πεθάνω."

Αξιολόγηση των ανοσολογικών αντιδράσεων που δημιουργούνται από εμβόλια COVID-19 σε έγκυες και μετά τον τοκετό γυναίκες.

Οι έγκυες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο σοβαρής ασθένειας από την COVID-19 σε σύγκριση με τις μη έγκυες και σε αυξημένο κίνδυνο πρόωρου τοκετού ή άλλων κακών αποτελεσμάτων εγκυμοσύνης.

Κινέζοι ερευνητές έδωσαν οδηγίες στα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας των ΗΠΑ να διαγράψουν τις ακολουθίες γονιδίων των πρώτων περιπτώσεων COVID-19

Η δημοσίευση της εφημερίδας του Δρ. Bloom θα μπορούσε να ενισχύσει τις εκκλήσεις για μεγαλύτερη συνεργασία από την Κίνα στην παγκόσμια προσπάθεια εντοπισμού της πηγής του SARS-CoV-2.

Μπορούν τα αμυλούχα σνακ να βλάψουν την υγεία της καρδιάς;

Διατροφή Καρδιά: Σύμφωνα με νέα έρευνα, η κατανάλωση σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο μετά από οποιοδήποτε γεύμα συσχετίστηκε με αυξημένο κίνδυνο θνησιμότητας από καρδιαγγειακές παθήσεις κι άλλες αιτίες.

Παράγοντες κινδύνου για την ανάπτυξη άνοιας

Άνοια: Οι επιστήμονες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι τροποποιώντας τους παράγοντες κινδύνου - που μπορούμε να αλλάξουμε - ο κίνδυνος άνοιας θα μπορούσε να μειωθεί περίπου στο ένα τρίτο. Είναι επίσης σημαντικό να αναφερθεί ότι σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτό που κάνει καλό στην καρδιά σας κάνει επίσης καλό στον εγκέφαλό μας.

Ασκήσεις Kegel για άνδρες: Πώς να τις κάνετε

Ασκήσεις Kegel: Πριν ξεκινήσετε την εξάσκηση Kegel, μάθετε πώς να εντοπίζετε τους σωστούς μύες και δώστε λίγο χρόνο στην προπόνηση για να κατανοήσετε τη σωστή τεχνική.