ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το περπάτημα συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης μετά την εμμηνόπαυση [vid]

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το περπάτημα συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης μετά την εμμηνόπαυση [vid]

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Περπατώντας τακτικά ακόμη και με "κανονικό" ρυθμό - καλύπτοντας 2 περίπου χλμ σε μισή ώρα - πέντε ημέρες την εβδομάδα, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο εκδήλωσης υψηλής αρτηριακής πίεσης, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη ερευνητική μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο τεύχος Νοεμβρίου του περασμένου έτους στο επιστημονικό περιοδικό Hypertension, το τακτικό περπάτημα για πέντε ημέρες την εβδομάδα συνδέεται με περιορισμό του κινδύνου εκδήλωσης υψηλής αρτηριακής πίεσης σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες.

  • Η μελέτη

Ειδικότερα, οι ερευνητές βασίστηκαν σε δεδομένα που συνέλλεξαν από περισσότερες από 83.000 γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα, ηλικίας μεταξύ 50 έως 79 ετών. Καμία εκ των συμμετεχουσών δεν είχε διάγνωση για υψηλή αρτηριακή πίεση κατά την έναρξη της μελέτης. Όταν συμμετείχαν στη μελέτη, οι γυναίκες συμπλήρωσαν κάποια ερωτηματολόγια σχετικά με την ταχύτητα και τη διάρκεια του περπατήματος τους. Ακολούθησαν ετήσια ερωτηματολόγια που περιελάμβαναν τον έλεγχο των διαγνώσεων για υψηλή αρτηριακή πίεση.

  • Τα ερευνητικά ευρήματα: Το τακτικό περπάτημα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εκδήλωσης υψηλής αρτηριακής πίεσης

Μετά από μια μέση παρακολούθηση διάρκειας 11 ετών, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι οι γυναίκες που περπατούσαν για 2,5 ώρες την εβδομάδα είχαν μειωμένο κίνδυνο να διαγνωστούν με υψηλή αρτηριακή πίεση. Επιπλέον, όσες από τις συμμετέχουσες περπατούσαν με γρηγορότερες ταχύτητες, ακόμα και στην περίπτωση που δεν περπατούσαν για μεγάλη διάρκεια, είχαν επίσης μικρότερο κίνδυνο να διαγνωστούν με υψηλή αρτηριακή πίεση.

Όπως και άλλες μορφές σωματικής άσκησης, το περπάτημα προκαλεί πολλές αλλαγές που πιθανώς συμβάλλουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των επιπέδων των ορμονών του στρες και της ενίσχυσης της υγείας των αιμοφόρων αγγείων.

  • Η άσκηση δεν χρειάζεται να είναι επίπονη για να είναι ευεργετική για την υγεία σας

Στην πραγματικότητα, οι αυστραλιανές οδηγίες σωματικής δραστηριότητας συνιστούν σε άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών να κάνουν κάποια σωματική δραστηριότητα μέτριας έντασης για 30 λεπτά κάθε μέρα. Θα μπορούσατε να επιλέξετε να περπατήσετε με σταθερό ρυθμό για μεγαλύτερες περιόδους, ή μικρότερες με εντονότερους ρυθμούς, να ανεβοκατέβετε σκάλες ή να περπατήσετε σε έναν γειτονικό σας λόφο. Όλα βοηθούν.

Πριν ξεκινήσετε να περπατάτε, εάν έχετε οποιοδήποτε προβλήμα υγείας, είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε το γιατρό σας για καθοδήγηση, προκειμένου να επιλέξετε τις κατάλληλες δραστηριότητες που ταιριάζουν στις ανάγκες σας και τη φυσική σας κατάσταση.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφή : Τα λαχανικά κάνουν καλό

Aυτοφροντίδα : Θεραπευτείτε από την κατάθλιψη

Ενεργειακά τρουφάκια με λεμόνι και βρώμη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η κλιματική αλλαγή είναι πιθανό να μειώσει την ποσότητα του ύπνου ετησίως

Ποιότητα ύπνου: Στην τρέχουσα μελέτη, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι υπό κανονικές συνήθειες διαβίωσης, οι άνθρωποι φαίνονται πολύ καλύτεροι στο να προσαρμόζονται σε ψυχρότερες εξωτερικές θερμοκρασίες από ό,τι πιο ζεστές συνθήκες.

8 παράξενα αίτια που μπορούν να ανεβάσουν την αρτηριακή σας πίεση

Υπέρταση: Η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι ένα από τα πιο ανησυχητικά ζητήματα υγείας σε όλο τον κόσμο και μπορεί να προκληθεί από διάφορους λόγους, όπως η παχυσαρκία, το στρες και ο διαβήτης μεταξύ άλλων.

Νέα θεραπεία για το σύνδρομο Allan Herndon Dudley

Σύνδρομο Allan Herndon Dudley: Οι γονιδιακές θεραπείες είναι ένας πολλά υποσχόμενος νέος τρόπος για τη θεραπεία αναπτυξιακών νευρολογικών διαταραχών, όπως το AHDS, παράγοντας την πρωτεΐνη MCT8.

Καιρός να εμπιστευτείτε τις αισθήσεις σας και να μαγειρέψετε!

Διαισθητική μαγειρική: Μην δεσμεύεστε από την αλληλουχία βημάτων μιας συνταγής, ούτε από την στείρα αναπαραγωγή υλικών. Προσαρμόστε κάθε πιάτο στα γούστα σας, έχοντας εμπιστοσύνη στις αισθήσεις σας!

Νόστιμο σάντουιτς για τη δουλειά

Σνακ: Φτιάξτε ένα νόστιμο, υγιεινό και vegan σνακ για την εργασία σας ή τη βόλτα σας. Γνωρίστε πώς να τρώτε υγιεινά, χωρίς να στερείστε τις λαχταριστές γεύσεις.

Νέα στοιχεία για την καταπολέμηση των θανατηφόρων βακτηρίων

Βακτηριακές λοιμώξεις: Η ομάδα ανακάλυψε ότι το Clostridium septicum μπορεί να σκοτώσει γρήγορα τα κύτταρα απελευθερώνοντας μια τοξίνη που δρα σαν σφυρί ανοίγοντας τρύπες στην επιφάνεια του κυττάρου.

6 Tips για να κάνετε σεξ μετά τον τοκετό

Σεξ και τοκετός: Οι περισσότερες γυναίκες φοβούνται να έρθουν σε επαφή με τον σύζυγό τους μετά τον τοκετό. Διαβάστε τα tips που σας δίνουμε και απολαύστε τη σεξουαλική σας δραστηριότητα.