Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Συμβουλές άσκησης για τη διάρκεια της εγκυμοσύνης [vid]

Αθλητισμός: Συμβουλές άσκησης για τη διάρκεια της εγκυμοσύνης [vid]

Αθλητισμός: Να θυμάστε πως η άσκηση δεν είναι επικίνδυνη για το μωρό σας. Αντ΄αυτού, υπάρχουν ενδείξεις ότι οι γυναίκες που ασκούνται είναι λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσουν προβλήματα στην εγκυμοσύνη και τον τοκετό.

Όσο πιο δραστήριες είστε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, τόσο πιο εύκολο θα είναι να προσαρμοστείτε στο μεταβαλλόμενο σχήμα και την αύξηση βάρους. Η άσκηση θα σας βοηθήσει επίσης να προετοιμαστείτε για τον τοκετό και να επιστρέψετε στη δική σας φόρμα μετά τη γέννηση.

Συνεχίστε την κανονική σας καθημερινή σωματική δραστηριότητα ή άσκηση (αθλητισμός, τρέξιμο, γιόγκα, χορός ή περπάτημα) για όσο διάστημα νιώθετε άνετα. Να θυμάστε πως η άσκηση δεν είναι επικίνδυνη για το μωρό σας. Αντ΄αυτού, υπάρχουν ενδείξεις ότι οι γυναίκες που ασκούνται είναι λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσουν προβλήματα στην εγκυμοσύνη και τον τοκετό.

Συμβουλές άσκησης για τη περίοδο της εγκυμοσύνης

  • Μην εξαντληθείτε! Ίσως χρειαστεί να επιβραδύνετε καθώς προχωρά η εγκυμοσύνη σας. Πάντα λαμβάνετε την σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας. Πώς θα αναγνωρίσετε εάν ασκείστε βαριά; Κατά γενικό κανόνα, θα πρέπει να μπορείτε να συνομιλείτε καθώς ασκείστε, όταν είστε έγκυος. Εάν έχετε δύσπνοια καθώς μιλάτε, τότε πιθανότατα ασκείστε πολύ έντονα.
  • Εάν δεν κάνατε κάποιας μορφής άσκηση πριν μείνετε έγκυος, μην αρχίσετε να ασκείστε έντονα ξαφνικά. Εάν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα αερόβιας άσκησης (όπως μαθήματα τρεξίματος, κολύμβησης, ποδηλασίας ή αερόμπικ), ενημερώστε τον εκπαιδευτή ότι είστε έγκυος και ξεκινήστε με όχι περισσότερο από 15 λεπτά συνεχούς άσκησης, 3 φορές την εβδομάδα. Αυξήστε αυτό σταδιακά σε καθημερινές συνεδρίες των 30 λεπτών. Να θυμάστε ότι η άσκηση δεν πρέπει να είναι επίπονη για να είναι ευεργετική!

 

  • Πάντα να κάνετε ζέσταμα πριν από την άσκηση.
  • Προσπαθήστε να κινήστε κατά τη διάρκεια της ημέρας και σε καθημερινή βάση – 30 λεπτά με τα πόδια κάθε μέρα μπορεί να είναι αρκετά.
  • Αποφύγετε οποιαδήποτε επίπονη άσκηση σε ζεστό καιρό και πάντα έχετε μαζί σας νερό, φοράτε καπέλο και αντηλιακό.
  • Πίνετε άφθονο νερό και άλλα υγρά για να παραμείνετε ενυδατωμένες εσείς και το μωρό σας.
  • Εάν πηγαίνετε σε μαθήματα ή προπονήσεις με δάσκαλο, βεβαιωθείτε ότι ο δάσκαλός ή η δασκάλα σας είναι κατάλληλοι και γνωρίζουν ότι είστε έγκυος, καθώς και πόσες εβδομάδες έγκυος είστε.

 

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Υπάρχει κάτι θεραπευτικό στη θάλασσα

Καφείνη : Αντιμετωπίζει τα ξηρά μάτια

Έξυπνα μυστικά για να χάσετε τα κιλά της καραντίνας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

6 Συμβουλές για όμορφη επιδερμίδα

Επιδερμίδα: Εάν θέλετε να εξομαλύνετε τον τόνο του δέρματός σας, υπάρχουν διάφορες θεραπείες που μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένων αλλαγών συμπεριφοράς και φυσικών συστατικών.

7 εκπληκτικά οφέλη για την ψυχική υγεία από τα παιχνίδια με χαρτιά

Επιτραπέζια: Τα παιχνίδια με κάρτες μπορεί να προσφέρουν πολλά εκπαιδευτικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά οφέλη, που κυμαίνονται από βελτιωμένες μαθηματικές δεξιότητες έως αυξημένη αίσθηση αυτοεκτίμησης.

Πώς να κοιμηθείτε καλύτερα ενώ έχει ζέστη;

Ύπνος: Η θερμοκρασία του σώματός μας πέφτει φυσιολογικά λίγο κατά τη διάρκεια του ύπνου και ένα δροσερό περιβάλλον ύπνου είναι ιδανικό για έναν καλό ύπνο.

Ξέρατε ότι το Feng Shui μπορεί να διατηρηθεί και στις διακοπές σας;

Feng Shui: Το Φενγκ Σούι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για να κάνετε αυτό το ονειρεμένο ταξίδι αλλά και κατά τη διάρκεια και μετά το ίδιο το ταξίδι. Σας εξηγούμε πώς χρησιμοποιείτε το Φενγκ Σούι στο ταξίδι.