Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός Ψυχική Υγεία: Βελτιώστε τη διάθεσή σας με λίγα λεπτά άσκησης την ημέρα [vid]

Αθλητισμός Ψυχική Υγεία: Βελτιώστε τη διάθεσή σας με λίγα λεπτά άσκησης την ημέρα [vid]

Αθλητισμός Ψυχική Υγεία: Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η άσκηση μπορεί να κάνει θαύματα στην υγεία σας, σωματική και ψυχική. Για να γίνει ωστόσο αυτό και προκειμένου να διατηρήσετε τα οφέλη από την άσκηση μακροπρόθεσμα ,συνίσταται να είστε πιστοί/ες στην προπόνησή σας.

Η άσκηση 30 λεπτών ή και περισσότερο την ημέρα για τρεις έως πέντε φορές την εβδομάδα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τα συμπτώματα της κατάθλιψης ή του άγχους. Τα νέα ωστόσο είναι ότι ακόμη και μικρότερες δόσεις σωματικής άσκησης – όπως για παράδειγμα μόλις 10 έως 15 λεπτά κάθε φορά – μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη διάθεσή σας και τη συνολική σας ψυχική και σωματική υγεία.

Μάλιστα, τα καλά νέα δε σταματούν εδώ, καθώς είναι γνωστό ότι ακόμη και λιγότερος χρόνος άσκησης όταν πρόκειται για έντονες δραστηριότητες, όπως για παράδειγμα το τρέξιμο και η ποδηλασία, μπορεί να είναι αρκετός για να βιώσετε μια αισθητή αλλαγή στη διάθεσή σας.

Αυτό που αξίζει να επισημανθεί είναι ότι τα οφέλη της άσκησης για την ψυχική υγεία, αλλά και την υγεία μας σωματικά, μπορεί να διαρκέσουν μόνο εφόσον διατηρήσουμε την “καλή” συνήθεια να ασκούμαστε μακροπρόθεσμα. Για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό να εστιάσετε εξαρχής στην εύρεση εκείνων των δραστηριοτήτων που απολαμβάνετε να κάνετε.

Ένα επίσης καλό tip για να παραμείνετε πιστοί/ες στη ρουτίνα άσκησής σας είναι να ξεκινήσετε αργά και θέτοντας ξεκάθαρους και μετρήσιμους στόχους. Αυτό σας βοηθά διπλά, καθώς σωματικά θα είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στις ανάγκες της προπόνησης, εφόσον ξεκινάτε με μικρά βήματα και την ίδια στιγμή ψυχικά θα λαμβάνετε την επιβεβαίωση και επιβράβευση ότι μπορείτε να τα καταφέρετε κάθε φορά που θα πετυχένετε έναν στόχο που έχετε θέσει.

Εντωμεταξύ, όσο παραμένετε πιστοί/ες στους στόχους σας και αισθάνεστε την επιτυχία στο πρόγραμμα της προπόνησης, τόσο περισσότερες πιθανότητες θα έχετε να αυξήσετε σταδιακά τις απαιτήσεις σας από το σώμα σας και την αντοχή σας.

Από τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι η άσκηση όταν γίνεται αντιληπτή και εφαρμόζεται μέσα από μια περισσότερο ρεαλιστική και αισιόδοξη προοπτική, σας βοηθά να ενδυναμώσετε την αυτοπεποίθησή σας. Τούτο διότι, η επίτευξη των στόχων ή των προκλήσεων, ακόμη και των μικρών, μπορεί να ενισχύσει την πίστη σας σε εσάς.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφή : Τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά

Στυπτικό : O σύμμαχος στο λιπαρό δέρμα

Προστάτης : Πως επηρεάζει την σεξουαλική ζωή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί δεν είναι καλή ιδεά να τρώμε πριν τον ύπνο

Ύπνος φαγητό: Το να κοιμάστε έχοντας το αίσθημα της πείνας, μπορεί σίγουρα να σας κάνει να αισθανθείτε δυσαρέσκεια ή και ενόχληση που δεν έχετε ικανοποιήσει την όρεξή σας. Αλλά μπορεί να είναι πιο υγιεινό να πηγαίνετε στο κρεβάτι πεινασμένοι ή πεινασμένες, από το να τρώτε αργά το βράδυ πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου.

Φέρτε τη μαγεία του ωκεανού στο σπίτι σας

Θάλασσα Οφέλη: Τα ψυχολογικά οφέλη της θάλασσας και του θαλασσινού νερού στην ανθρώπινη υγεία μελετώνται ευρέως από επιστήμονες διαφόρων κλάδων. Σύμφωνα με τους ειδικούς, και μόνο η παραμονή μας δίπλα στο νερό έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική μας υγεία.

Θυλακίτιδα : Τρόποι για να την αντιμετωπίσετε

Θυλακίτιδα : Είναι μια σχετικά κοινή πάθηση, αλλά πολλοί άνθρωποι τη θεραπεύουν στο σπίτι και δεν βλέπουν γιατρό, επομένως είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πόσο συχνή είναι.

Το ψάρεμα στη θάλασσα προσφέρει ηρεμία και χαλάρωση

Ψάρεμα: Το πρώτο βιβλίο για το ψάρεμα εκδόθηκε το 17ο αιώνα και οι πρώτοι αγώνες ψαρέματος πραγματοποιήθηκαν το 1930 στην Αγγλία. Εικόνες με ψαράδες, που χρησιμοποιούν καλάμι, υπάρχουν στην Αίγυπτο και χρονολογούνται στο 2000 π.Χ.

Διατάσεις: Είναι πολύ σημαντικές ως κομμάτι της εκγύμνασής μας

Διατάσεις: Το stretching (ή αλλιώς, οι διατάσεις) είναι απαραίτητο σε κάθε μορφή άσκησης και κυρίως είναι υγεία. Ειδικοί του Harvard Health τονίζουν πως το stretching διατηρεί την ελαστικότητα, τη δύναμη και την υγεία των μυών και πως αυτή η ελαστικότητα μας είναι απαραίτητη προκειμένου να διατηρήσουμε το εύρος των κινήσεων των συνδέσμων.

Ινομυαλγία : Τρόποι να την αντιμετωπίσετε

Ινομυαλγία : Η ινομυαλγία είναι μια πολύπλοκη διαταραχή που προκαλεί πόνο, ευαισθησία και κόπωση στους μύες συγκεκριμένων τμημάτων του σώματος, συμπεριλαμβανομένου του λαιμού, των ώμων, της πλάτης, των γοφών, των βραχιόνων και των ποδιών.

Πώς να διατηρήσω ζωντανό το κίνητρό μου να αθλούμαι;

Αθλητισμός: Είναι σύνηθες να ξεκινά κανείς με μεγάλη θέρμη τις προπονήσεις, αλλά μόλις περνά ο πρώτος καιρός, το κίνητρο μπορεί να δοκιμαστεί. Λίγο οι καθημερινές υποχρεώσεις, λίγο η διάθεσή μας που αλλάζει με το χρόνο, μπορεί να μας κάνουν να παρατήσουμε την άσκηση. Δείτε πώς μπορείτε να παραμείνετε πιστοί στην απόφασή σας να αθλείστε.