Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός ψυχική υγεία: Οι χαλαρωτικές επιδράσεις της γιόγκα μειώνουν το άγχος και το στρες [vid]

Αθλητισμός ψυχική υγεία: Οι χαλαρωτικές επιδράσεις της γιόγκα μειώνουν το άγχος και το στρες [vid]

Αθλητισμός ψυχική υγεία: Πολλά επιστημονικά στοιχεία υποστηρίζουν τα οφέλη της γιόγκα για την ανακούφιση από το άγχος.

Η γιόγκα ενθαρρύνει τη συναισθηματική και σωματική χαλάρωση, που βοηθά στη μείωση του στρες και του άγχους. Οι σωματικές στάσεις της γιόγκα προάγουν την ευλυγισία, ανακουφίζουν από την ένταση και τον πόνο. Ειδικότερα, οι στάσεις της γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσουν να απελευθερώσετε σωματικά μπλοκαρίσματα όπως μυϊκούς κόμπους, βοηθώντας στην απελευθέρωση των συναισθημάτων και της έντασης. Προωθούν επίσης την απελευθέρωση ενδορφινών που τονώνουν τη διάθεση. Γνωστές ως ορμόνες της καλής αίσθησης, οι ενδορφίνες μπορούν να επηρεάσουν θετικά τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεστε το στρες. Επιπλέον, η εστίαση στην παρούσα στιγμή κατά τη διάρκεια της πρακτικής γιόγκα ενισχύει την επίγνωσή σας και τη συγκέντρωσή σας και συγκεντρώνει το μυαλό σας. Καθώς συνειδητοποιείτε την παροδική φύση των σωματικών σας αισθήσεων, σκέψεων και συναισθημάτων, μπορεί να είναι πιο εύκολο να αφήσετε τις προσκολλήσεις σε θετικές, αρνητικές και ουδέτερες εμπειρίες. Μπορεί επίσης να μάθετε να καλλιεργείτε συναισθήματα όπως αγάπη, χαρά και γαλήνη.

Τι λέει η έρευνα για τη γιόγκα και το άγχος;

Πολλά επιστημονικά στοιχεία υποστηρίζουν τα οφέλη της γιόγκα για την ανακούφιση από το άγχος. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2018, η γιόγκα είχε θετικό αποτέλεσμα σε γυναίκες που έκαναν Hatha yoga 3 φορές την εβδομάδα για 4 εβδομάδες. Μετά από 12 συνεδρίες, παρουσίασαν σημαντικές μειώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Αυτά τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να είναι ένα συμπληρωματικό “φάρμακο” που ενδεχομένως να μειώσει την ανάγκη για συνταγογραφούμενα φάρμακα. Απαιτούνται περισσότερες σε βάθος μελέτες για τη διερεύνηση του μακροπρόθεσμου ρόλου της γιόγκα στη θεραπεία του στρες, της κατάθλιψης και του άγχους.

Ερευνητές σε μια μελέτη του 2020 διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που έκαναν διαλογισμό γιόγκα νίντρα διάρκειας 11 λεπτών για 30 ημέρες μείωσαν τα επίπεδα άγχους τους, ενίσχυσαν τη συνολική τους ευεξία και βελτίωσαν την ποιότητα του ύπνου τους. Η εξάσκηση της γιόγκα νίντρα ενίσχυσε επίσης την ενσυνειδητότητα και μείωσε τα αρνητικά συναισθήματα. Αυτά τα οφέλη παρέμειναν τα ίδια σε μια παρακολούθηση 6 εβδομάδες αργότερα.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η τακτική σωματική δραστηριότητα σχετίζεται με μεγαλύτερα επίπεδα ευεξίας

Αντιμετωπίστε την ψυχική και συναισθηματική κόπωση με Pilates

Όταν η άσκηση γίνεται μέσο διαχείρισης της κατάθλιψης και του άγχους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κάντε την οικονομική ευεξία μέρος του σχεδίου αυτοφροντίδας σας

Budgeting: Το οικονομικό άγχος μπορεί να μετατραπεί σε σωματικές παθήσεις, όπως καρδιακές παθήσεις και κακή έκβαση για άλλες ασθένειες. Τα χρήματα είναι επίσης μια από τις κύριες αιτίες διαζυγίων.

Πώς να αντιμετωπίσετε το πρήξιμο στην κοιλιά

Πρήξιμο κοιλιά: Οι ασκήσεις, τα συμπληρώματα και τα μασάζ μπορούν να βοηθήσουν στη γρήγορη μείωση του φουσκώματος και οι απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να αποτρέψουν την επανεμφάνισή του.

7 Tips για τη φροντίδα του εαυτού σας

Ηρεμία και χαλάρωση: Προσθέστε στο πρόγραμμά σας τη φροντίδα του εαυτού σας και γίνετε εσείς η προτεραιότητά σας. Μάθετε εδώ πώς θα το καταφέρετε αυτό.