Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Πότε μπορώ να αρχίσω να αθλούμαι μετά τη γέννα [vid]

Αθλητισμός: Πότε μπορώ να αρχίσω να αθλούμαι μετά τη γέννα [vid]

Αθλητισμός: Συνήθως, καλό είναι να περιμένετε μέχρι τον μεταγεννητικό έλεγχο των 6 εβδομάδων πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε άσκηση υψηλής έντασης, όπως αερόμπικ ή τρέξιμο.

Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να ανακάμψει μετά τον τοκετό και να συμβάλει στην πρόληψη της επιλόχειας κατάθλιψης. Εάν γεννήσατε με φυσιολογικό τοκετό, μπορείτε να ξεκινήσετε ήπια άσκηση μόλις αισθανθείτε ότι αντέχετε. Περπάτημα, ήπιες διατάσεις, ασκήσεις πυελικού εδάφους και κοιλιάς, είναι μερικές συνιστώμενες μορφές άσκησης. Συνήθως, καλό είναι να περιμένετε μέχρι τον μεταγεννητικό έλεγχο των 6 εβδομάδων πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε άσκηση υψηλής έντασης, όπως αερόμπικ ή τρέξιμο. Εάν κάνατε τακτικά άσκηση πριν γεννήσετε και νιώθετε ότι είστε σε φόρμα και καλά, ίσως μπορείτε να ξεκινήσετε νωρίτερα, αλλά σε κάθε περίπτωση συνίσταται να μιλήστε με την/τον γιατρό σας σχετικά. Εάν είχατε έναν πιο περίπλοκο τοκετό ή κάνατε καισαρική, ο χρόνος αποθεραπείας σας θα είναι μεγαλύτερος. Μιλήστε με τον γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οτιδήποτε κοπιαστικό.

 

Τι πρέπει να προσέχω πριν την άσκηση;

  • Οι κοιλιακοί μύες του κάτω μέρους της πλάτης και του πυρήνα μπορεί να είναι πιο αδύναμοι από ό,τι στο παρελθόν.
  • Οι σύνδεσμοι και οι αρθρώσεις σας είναι επίσης πιο εύκαμπτοι για μερικούς μήνες μετά τη γέννηση, επομένως υπάρχει αυξημένος κίνδυνος τραυματισμού εάν τις τεντώσετε ή στρίψετε υπερβολικά.

 

Πώς μπορώ να καταλάβω αν κάνω υπερβολική άσκηση μετά τον τοκετό μου;

Εάν η περίοδος της λοχείας σας γίνεται βαρύτερη ή αλλάζει χρώμα (γίνεται ροζ ή κόκκινη) μετά την άσκηση, μπορεί να το παρακάνατε. Είναι επίσης πιθανό να αισθάνεστε πολύ κουρασμένες. Ακούστε το σώμα σας και φροντίστε να ξεκουράζεστε πολύ.

Ιδέες ασκήσεων για νέες μανούλες

  • Σπρώξτε το καροτσάκι του μωρού σας πιο βιαστικά. Θυμηθείτε να κρατάτε τα χέρια σας λυγισμένα και την πλάτη σας ίσια. Βεβαιωθείτε ότι οι λαβές είναι στο σωστό ύψος για εσάς – οι αγκώνες σας πρέπει να είναι λυγισμένοι σε ορθή γωνία. Το περπάτημα είναι εξαιρετική άσκηση, γι’ αυτό προσπαθήστε να βγαίνετε όσο περισσότερο μπορείτε.
  • Λυγίστε τα γόνατά σας όταν σηκώνετε πράγματα από το πάτωμα, αντί να λυγίζετε τη μέση. Εάν σκύβετε με λυγισμένα γόνατα και ίσια πλάτη, αντί να σκύβετε με τη μέση (ίσια γόνατα και λυγισμένη σπονδυλική στήλη), θα δυναμώσετε τους μύες των μηρών σας και θα αποφύγετε τραυματισμούς στην πλάτη σας.
  • Δοκιμάστε να κολυμπήσετε. Είναι καλή άσκηση και επίσης χαλαρωτική, αλλά θα χρειαστεί να περιμένετε έως 7 ημέρες μετά τη διακοπή της περιόδου της λοχείας.
  • Παρακολουθήστε βίντεο ασκήσεων στο διαδίκτυο. Αυτός είναι ένας καλός τρόπος για γυμναστική στο σπίτι. Μπορείτε να ζητήσετε από έναν φίλο ή τα άλλα παιδιά σας να συμμετάσχουν.

 

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τοκετός: Τα νεογέννητα αγόρια διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο από τα κορίτσια

Μητρικός θηλασμός: Μύθοι και αλήθειες 

Μειώνονται τα συμπτώματα της επιλόχειας κατάθλιψης όσο διαρκεί ο θηλασμός

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι ακριβώς είναι η αυτοφροντίδα και γιατί τη χρειάζονται οι άντρες;

Αυτοφροντίδα για άνδρες: Η φροντίδα του εαυτού είναι μια απίστευτα προσωπική πρακτική και δεν υπάρχει εδώ μια φόρμουλα για όλους, αλλά αυτή είναι και η ομορφιά του πράγματος: Η αυτοφροντίδα μπορεί να σημαίνει οτιδήποτε θέλετε, αρκεί να σας βοηθά να παραμείνετε καλά σωματικά και ψυχικά, ακόμη και σε περιόδους απομόνωσης. Και αν χρειάζεστε λίγη βοήθεια για να βρείτε ιδέες για το πώς να προσθέσετε την αυτοφροντίδα στην καθημερινότητά σας, voila!

Tips αυτοφροντίδας για εποικοδομητικό διάβασμα

Εξετάσεις διάβασμα: Μεταξύ της εξισορρόπησης των σπουδών, των εξωσχολικών προγραμμάτων και της κοινωνικής ζωής, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι φοιτητές αισθάνονται πιο αγχωμένοι από ποτέ.

Φροντίζοντας τον εαυτό σε περιόδους πίεσης

Άγχος Αυτοφροντίδα: Εξασκηθείτε στη γείωση, ιδιαίτερα σε περιόδους έντονου στρες. Για παράδειγμα, μείνετε ακίνητοι, κοιτάξτε γύρω σας και παρατηρήστε: 5 πράγματα που βλέπετε, 4 πράγματα που νιώθετε, 3 πράγματα που ακούτε, 2 πράγματα που μυρίζετε και 1 πράγμα που γεύεστε. Αυτές οι ενέργειες σας βοηθούν να προσανατολιστείτε στην παρούσα στιγμή.

Πώς θα σταματήσετε να τρώτε για να γεμίσετε το συναισθηματικό κενό

Υπερφαγία εμμονή: Επειδή το φαγητό μας κάνει, έστω και στιγμιαία, να νιώθουμε καλά, καταλήγουμε συχνά σε αυτό σαν παρηγοριά, ασχέτως με τον αν πεινάμε ή όχι. Η κατανάλωση αυτή ονομάζεται συναισθηματικό φαγητό.

Η κατάλληλη αυτοφροντίδα μετά τη γέννα

Αυτοφροντίδα μετά τη γέννα: Σίγουρα θα σε απασχολούν πάρα πολλά πράγματα, που είναι ίσως πιο σοβαρά από το πώς θα επανέλθεις μετά τη γέννα. Όμως αν είναι και αυτό κάτι που σε αγχώνει είμαστε εδώ για να σου δώσουμε λίγες συμβουλές.

Μύθοι και αλήθειες για το hangover τώρα τις γιορτές

Hangover γιορτές αυτοφροντίδα: Επειδή οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί από εσάς θα βγείτε, μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να συνέλθετε μετά από ένα πιθανό hangover το επόμενο πρωί.

Όταν η τέχνη είναι το μέσο έκφρασης και φροντίδας του εαυτού

Τέχνη αυτοφροντίδα: Η δημιουργία αλλάζει και διευρύνει το μυαλό μας, μαθαίνοντάς μας να είμαστε σε εγρήγορση στις άπειρες λεπτομέρειες του κόσμου γύρω μας. Όταν αισθανόμαστε άρρωστοι, είναι συχνά δύσκολο να εστιάσουμε σε οτιδήποτε άλλο εκτός από τον πόνο μας. Η δημιουργία τέχνης στρέφει την προσοχή μας προς τα έξω. Οι άνθρωποι που δημιουργούν συχνά περιγράφουν τη διαδικασία σα να βρίσκονται σε μια ευχάριστη «ροή» στην οποία χάνουν την αίσθηση του χρόνου, των ανησυχιών και του σωματικού πόνου. Όταν έχουμε την εμπειρία να αξιοποιήσουμε αυτή τη ροή, αποκτούμε πρόσβαση σε ένα δημιουργικό μέρος του μυαλού μας που συνεχίζει να μας ευχαριστεί ακόμα και όταν δεν κάνουμε τέχνη.

Εξοικονομήστε χρήματα γρήγορα και αποτελεσματικά

Εξοικονόμηση χρημάτων: Η οικονομία του σπιτιού ή του πορτοφολιού μας, μπορεί μοιραία να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολη. Οι πειρασμοί γύρω μας άλλωστε, είναι πια πάρα πολλοί και τα χρήματα ολοένα και λιγοστεύουν.