Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός Περπάτημα: Πώς να συδυάσετε το περπάτημα με την πρακτική της ευγνωμοσύνης [vid]

Αθλητισμός Περπάτημα: Πώς να συδυάσετε το περπάτημα με την πρακτική της ευγνωμοσύνης [vid]

Αθλητισμός Περπάτημα: Μάθετε μια τεχνική που θα σας βοηθήσει να εντάξετε την πρακτική της ευγνωμοσύνης στη ρουτίνα άσκησή σας και επωφεληθείτε διπλά.

Χρειάζεστε λίγη έμπνευση; Την επόμενη φορά που θα κάνετε μια βόλτα έξω ή θα πάτε για περπάτημα, προσπαθείστε να σημειώσετε πράγματα που σας προκαλούν μια αίσθηση θαυμασμού ή δέους. Αυτός ήταν ο στόχος 50 ηλικιωμένων ανθρώπων που συμμετείχαν σε μια μικρή μελέτη που δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο στις 21 Σεπτεμβρίου 2020 από το επιστημονικό περιοδικό Emotion.

Ειδικότερα, από τα 50 άτομα που έλαβαν μέρος στην μελέτη, οι μισοί έκαναν 15 λεπτά βόλτες εβδομαδιαίως σε εξωτερικούς χώρους για μια διάρκεια οκτώ εβδομάδων και έπαιρναν “selfies” στο δρόμο. Οι υπόλοιποι έκαναν τους ίδιους περιπάτους και επίσης τραβούσαν selfies με το κινητό, αλλά επισκέπτοντας επίσης ένα νέο μέρος κάθε φορά. Οι ερευνητές ζήτησαν από τους συμμετέχοντες σε κάθε τους βόλτα να σημειώνουν πράγματα που τους ενέπνευσαν μια αίσθηση δέους – όπως για παράδειγμα τα χρώματα των δέντρων ή τα φύλλα κάτω από τα πόδια τους που είχε προηγουμένως μαλακώσει το νερό της βροχής. Οι συμμετέχοντες απάντησαν επίσης σε έρευνες σχετικά με τα συναισθήματα που ένιωθαν στις ημέρες του περιπάτου και τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας, όταν δεν περπατούσαν.

Μετά την ανάλυση των απαντήσεων και των φωτογραφιών, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που έκαναν τους «περιπάτους δέους» ανέφεραν λιγότερο άγχος και αυξημένα επίπεδα δέους, χαράς, συμπόνιας και ευγνωμοσύνης, σε σύγκριση με τους ανθρώπους που περπατούσαν τακτικά. Οι περιπατητές με δέος χαμογελούσαν επίσης περισσότερο και εμφανίζονταν “μικρότεροι” στις φωτογραφίες τους, καθότι εστιάζαν περισσότερο στα τοπία. Αυτό είναι σύμφωνα με τους ερευνητές ένας ενδείκτης μεγαλύτερης εκτίμησης του κόσμου γύρω τους και ευγνωμοσύνης.

Δοκιμάστε το μόνοι σας: Στην επόμενη βόλτα σας ή όταν πάτε για το τακτικό σας περπάτημα, φανταστείτε ότι βλέπετε πράγματα για πρώτη φορά. Αφεθείτε και δείτε τι θα σας εμπνεύσει; Μπορεί να είναι κάτι τόσο απλό όσο ένα μονοπάτι με δέντρα, η θέα της παραλίας, ακόμη κι ένα καλοφτιαγμένο μπαλκόνι στα σοκάκια της γειτονιάς. Καταγράψτε τις παρατηρήσεις σας και δείτε εάν αισθάνεστε θαυμασμό, δέος ή χαρά. Χαρούμενο περπάτημα!

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Που οφείλει η θάλασσα τις καταπραϋντικές της δράσεις

Κατάθλιψη : Έτσι θα την αναγνωρίσετε

Αυτοφροντίδα : 6 + 1 πυλώνες οργάνωσης της

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να παρεμείνετε ενυδατωμένοι/ες ενώ αθλείστε

Αθλητισμός: Περίπου το 60% του σώματός σας είναι νερό. Συνεπώς το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε κάθε σωματική λειτουργία. Μπορείτε να χάσετε πολλά υγρά όταν ασκείστε - έως και ένα λίτρο ή δύο την ώρα - κυρίως μέσω της εφίδρωσης και της αναπνοής. Έτσι, θα πρέπει να πίνετε περισσότερο για να αναπληρώσετε τα επίπεδα της υγρασίας.

Jade Stone : Τα ενεργειακά οφέλη της στην ψυχική υγεία

Jade Stone :  Ορισμένοι πιστεύουν ότι κρύσταλλοι και πέτρες μεταφέρουν ισχυρές ενέργειες που βοηθούν στη σωματική και συναισθηματική θεραπεία. Χρησιμοποιούνται για αυτούς τους σκοπούς για αιώνες. Διαφορετικοί κρύσταλλοι και πέτρες πιστεύεται ότι αξιοποιούν τις δικές τους ενέργειες και παρέχουν μοναδικά οφέλη.

Tips για να είστε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Αθλητισμός: Να θυμάστε πως η άσκηση δεν είναι επικίνδυνη για το μωρό σας. Αντ΄αυτού, υπάρχουν ενδείξεις ότι οι γυναίκες που ασκούνται είναι λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσουν προβλήματα στην εγκυμοσύνη και τον τοκετό.

Σπυράκια στο λαιμό : Τρόποι να το αντιμετωπίσετε

Σπυράκια στο λαιμό :Παρόλο που τα μικρά χτυπήματα στο πίσω μέρος του λαιμού δεν είναι απαραίτητα σημάδι σημαντικού προβλήματος υγείας, είναι καλύτερο να ζητήσετε από τον γιατρό σας να ρίξει μια ματιά για να προσδιορίσει την υποκείμενη αιτία.

Αυτό το καλοκαίρι το να χάσετε κιλά δεν είναι ο τρόπος να αιθανθείτε καλύτερα

Σώμα Καλοκαίρι: Το να μην αισθάνεστε καλά για το σώμα σας είναι σίγουρα ένας παράγοντας που μπορεί να πλήξει τη "χαρά του καλοκαιριού". Αυτό το καλοκαίρι ωστόσο αντί να εστιάσετε την προσοχή σας στην ταχεία απώλεια βάρους, δοκιμάστε να καλλιεργήσετε το κατάλληλο mindset ώστε να νιώσετε μεγαλύτερη αυτοπέποιθηση για τον εαυτό σας.

Για ευέλικτο σώμα και νου δοκιμάστε γιόγκα

Γιόγκα Οφέλη: Η γιόγκα έχει πολλά στυλ, μορφές και εντάσεις. Μπορείτε να επωφεληθείτε από οποιοδήποτε στυλ γιόγκα - οπότε η επιλογή είναι κυρίως θέμα προσωπικής σας προτιμήσης.