Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Η πρακτική της γιόγκα μπορεί να ανακουφίσει σημαντικά την κατάθλιψη και το άγχος [vid]

Αθλητισμός: Η πρακτική της γιόγκα μπορεί να ανακουφίσει σημαντικά την κατάθλιψη και το άγχος [vid]

Αθλητισμός: Εάν θέλετε να βελτιώσετε την ψυχική σας υγεία και τη συνολική αίσθηση ευεξίας, η εστίαση στη βαθιά αναπνοή και το απαλό stretching μέσω της πρακτικής της γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η γιόγκα θεωρείται μια από τις παλαιότερες μορφές άσκησης και παρόλο που υπάρχουν πολλά διαφορετικά στυλ, από ήπια έως αρκετά εντατικά και απαιτητικά, η πρακτική της γιόγκα περιλαμβάνει γενικά stretching, ασκήσεις αναπνοής και μια περίοδο βαθιάς χαλάρωσης.

Ένας αυξανόμενος αριθμός μελετών από τη δεκαετία του 1970 έως και σήμερα, υποδηλώνει ότι η γιόγκα μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο σε όσους βιώνουν συμπτώματα κατάθλιψης και μεταξύ άλλων.

Στην πραγματικότητα, η Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ πιστεύει ότι υπάρχουν ολοένα και αυξανόμενες ενδείξεις ότι η πρακτική της γιόγκα είναι μια σχετικά χαμηλού κινδύνου και υψηλής ωφέλειας προσέγγιση για τη βελτίωση της συνολικής υγείας.

Η γιόγκα είναι μια μορφή σωματικής άσκησης που περιλαμβάνει διαφορετικές στάσεις σώματος, τεχνικές αναπνοής και διαλογισμό.

Η τακτική άσκηση γιόγκα μπορεί να βοηθήσει:

  • στην ανακούφιση του άγχους
  • μείωση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης
  • βελτίωση της ποιότητας του ύπνου
  • βελτίωση της ποιότητας ζωής

 

Πώς η γιόγκα μας βοηθά να αισθανθούμε καλύτερα:

  • Ως άσκηση, η γιόγκα παράγει φυσικά σεροτονίνη, που μερικές φορές ονομάζεται η ορμόνη της ευτυχίας, επειδή συμβάλλει σημαντικά στο αίσθημα ευεξίας και ευτυχίας. Η σεροτονίνη στον εγκέφαλο είναι ένας φυσικός σταθεροποιητής της διάθεσης και έχει συσχετιστεί με τη ρύθμιση του άγχους και του στρες.
  • Η τακτική πρακτική της γιόγκα διδάσκει βαθιά εστίαση και προσεκτική αναπνοή, δύο σημαντικά στοιχεία που βοηθούν στην ανακούφιση της κατάθλιψης. Οι συμμετέχοντες μπορούν να εστιάσουν καλύτερα στο παρόν, να καθαρίσουν το μυαλό τους και να ενισχύσουν τη σύνδεση νου-σώματος.
  • Η ψυχική αντοχή και η φυσική αντοχή δοκιμάζονται μέσω της διατήρησης στάσεων διαμέσου εκτεταμένων αναπνοών. Αυτό αυξάνει την αντοχή, τη δύναμη και την ευελιξία σας.
  • Βοηθά στη ρύθμιση της απόκρισης στο στρες, στη μείωση του καρδιακού ρυθμού, στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.
  • Η εστίαση στην αναπνοή μπορεί επίσης να βοηθήσει στη διαχείριση του πόνου.

 

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Όταν επιστρέφουμε στη θάλασσα επιστρέφουμε εκεί από όπου ήρθαμε

Αντίδραση του οργανισμού μας αν παραλείψουμε τον πρωινό καφέ

Χυμός πορτοκάλι : Τα οφέλη του στην υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.

H άσκηση είναι ελιξίριο υγείας & μακροζωίας

Αθλητισμός: Το σώμα μας παράγει καρκινικά κύτταρα όλη την ώρα και είναι δουλειά του ανοσοποιητικού να τα σκοτώσει. Όταν οι μύες κινούνται, ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα, που στέλνει τα Τ κύτταρα για να καταστρέψει τυχόν καρκινικά κύτταρα.

Η γιόγκα μειώνει την «κακή» χοληστερόλη σε έναν μήνα-έρευνα

Αθλητισμός: Η χοληστερόλη είναι απαραίτητη από τον οργανισμό για τη διατήρηση της συνολικής υγείας. Ωστόσο, η υπερβολική «κακή» χοληστερόλη μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ευτυχώς, υπάρχει λύση για όσους αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο να μειώσουν τη χοληστερόλη τους.

Το φως στον ύπνο βλάπτει την υγεία σας

Νυχτερινό φως στον ύπνο: Η διατήρηση της κρεβατοκάμαράς σας σκοτεινής όχι μόνο σας βοηθά να έχετε έναν καλό ύπνο, αλλά μπορεί να μειώσει σημαντικά τις πιθανότητές σας να αναπτύξετε τρία σημαντικά προβλήματα υγείας, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.