Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Η πρακτική της γιόγκα μπορεί να ανακουφίσει σημαντικά την κατάθλιψη και το άγχος [vid]

Αθλητισμός: Η πρακτική της γιόγκα μπορεί να ανακουφίσει σημαντικά την κατάθλιψη και το άγχος [vid]

Αθλητισμός: Εάν θέλετε να βελτιώσετε την ψυχική σας υγεία και τη συνολική αίσθηση ευεξίας, η εστίαση στη βαθιά αναπνοή και το απαλό stretching μέσω της πρακτικής της γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η γιόγκα θεωρείται μια από τις παλαιότερες μορφές άσκησης και παρόλο που υπάρχουν πολλά διαφορετικά στυλ, από ήπια έως αρκετά εντατικά και απαιτητικά, η πρακτική της γιόγκα περιλαμβάνει γενικά stretching, ασκήσεις αναπνοής και μια περίοδο βαθιάς χαλάρωσης.

Ένας αυξανόμενος αριθμός μελετών από τη δεκαετία του 1970 έως και σήμερα, υποδηλώνει ότι η γιόγκα μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο σε όσους βιώνουν συμπτώματα κατάθλιψης και μεταξύ άλλων.

Στην πραγματικότητα, η Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ πιστεύει ότι υπάρχουν ολοένα και αυξανόμενες ενδείξεις ότι η πρακτική της γιόγκα είναι μια σχετικά χαμηλού κινδύνου και υψηλής ωφέλειας προσέγγιση για τη βελτίωση της συνολικής υγείας.

Η γιόγκα είναι μια μορφή σωματικής άσκησης που περιλαμβάνει διαφορετικές στάσεις σώματος, τεχνικές αναπνοής και διαλογισμό.

Η τακτική άσκηση γιόγκα μπορεί να βοηθήσει:

  • στην ανακούφιση του άγχους
  • μείωση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης
  • βελτίωση της ποιότητας του ύπνου
  • βελτίωση της ποιότητας ζωής

 

Πώς η γιόγκα μας βοηθά να αισθανθούμε καλύτερα:

  • Ως άσκηση, η γιόγκα παράγει φυσικά σεροτονίνη, που μερικές φορές ονομάζεται η ορμόνη της ευτυχίας, επειδή συμβάλλει σημαντικά στο αίσθημα ευεξίας και ευτυχίας. Η σεροτονίνη στον εγκέφαλο είναι ένας φυσικός σταθεροποιητής της διάθεσης και έχει συσχετιστεί με τη ρύθμιση του άγχους και του στρες.
  • Η τακτική πρακτική της γιόγκα διδάσκει βαθιά εστίαση και προσεκτική αναπνοή, δύο σημαντικά στοιχεία που βοηθούν στην ανακούφιση της κατάθλιψης. Οι συμμετέχοντες μπορούν να εστιάσουν καλύτερα στο παρόν, να καθαρίσουν το μυαλό τους και να ενισχύσουν τη σύνδεση νου-σώματος.
  • Η ψυχική αντοχή και η φυσική αντοχή δοκιμάζονται μέσω της διατήρησης στάσεων διαμέσου εκτεταμένων αναπνοών. Αυτό αυξάνει την αντοχή, τη δύναμη και την ευελιξία σας.
  • Βοηθά στη ρύθμιση της απόκρισης στο στρες, στη μείωση του καρδιακού ρυθμού, στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.
  • Η εστίαση στην αναπνοή μπορεί επίσης να βοηθήσει στη διαχείριση του πόνου.

 

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Όταν επιστρέφουμε στη θάλασσα επιστρέφουμε εκεί από όπου ήρθαμε

Αντίδραση του οργανισμού μας αν παραλείψουμε τον πρωινό καφέ

Χυμός πορτοκάλι : Τα οφέλη του στην υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο διαλογισμός αποδεδειγμένα βελτιώνει την ποιότητα και επάρκεια του ύπνου

Διαλογισμός για ύπνο: Η στέρηση ύπνου μπορεί να προκαλέσει διαταραχές στη βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη μνήμη, τη λήψη αποφάσεων, την συγκέντρωση και τον χρόνο αντίδρασης.

Πιθανοί λόγοι που έχουμε έντονη λιγούρα για ζάχαρη και πώς να την αντιμετωπίσουμε

Συχνά, παρερμηνεύουμε το σήμα της δίψας ως σήμα πείνας. Για να καταπολεμήσουμε αυτό το αίσθημα και να ενισχύσουμε την ενυδάτωση του οργανισμού μας, πίνουμε νερό, τσάι και ροφήματα πλούσια σε ηλεκτρολύτες. Αν και πάλι πεινάμε, επιλέγουμε ένα ενυδατικό σνακ, όπως αγγούρι, κόκκινα φρούτα, καρπούζι.

Η συμβολή του διαλογισμού στην συναισθηματική υγεία και τον περιορισμό του άγχους

Διαλογισμός Οφέλη: Η δημοτικότητα του διαλογισμού αυξάνεται καθώς περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν τα πολλά οφέλη του για την υγεία του. Δια μέσου της πρακτικής του μπορείτε αυξήσετε την επίγνωσή σας για τον εαυτό σας και το περιβάλλον σας.

Σε ποιες βιταμίνες & συμπληρώματα διατροφής στραφήκαμε το 2021 για το ανοσοποιητικό;

Βιταμίνες συμπληρώματα διατροφής: Μεγάλη αύξηση παρατηρείται το 2021 σε σκευάσματα, τα οποία στοχεύουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Εν μέσω πανδημίας, αυτή η τάση φαίνεται ότι θα συνεχιστεί.