Ψυχική Υγεία

Αθλητισμός: Ενισχύστε την ψυχική σας υγεία και ανθεκτικότητα με τη δύναμη της γιόγκα [vid]

Αθλητισμός: Ενισχύστε την ψυχική σας υγεία και ανθεκτικότητα με τη δύναμη της γιόγκα [vid]

Αθλητισμός: Τα αυξανόμενα επίπεδα άγχους και ανήσυχων συναισθημάτων είναι αναμφίβολα ένα χαρακτηριστικό των καιρών μας. Μια εξαιρετική επιλογή για να μετριάσετε τα συμπτώματα του στρες ή/και της κατάθλιψης και να ενισχύσετε τον εγκέφαλό σας είναι η γιόγκα.

Πολλοί άνθρωποι που κάνουν τακτικά γιόγκα αναφέρουν ότι η πρακτική της έχει αλλάξει τον τρόπο που αισθάνονται και σκέφτονται καθημερινά. Αλλά, για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, ας δούμε πώς η γιόγκα επηρεάζει την ψυχική σας υγεία.

Ρίξτε μια ματιά σε αυτά τα πέντε οφέλη της γιόγκα για την ψυχική υγεία

  • Ανακούφιση από κατάθλιψη και άγχος

Επειδή η γιόγκα είναι ένας συνδυασμός άσκησης, διαλογισμού, χαλάρωσης, ακόμη και κοινωνικοποίησης, είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να ανακουφίσετε το άγχος και / ή την κατάθλιψη.

Ρυθμίζοντας το σύστημα απόκρισης στο άγχος, καθαρίζοντας το μυαλό σας από σκέψεις, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στο παρόν και να ηρεμήσετε το νευρικό σας σύστημα, η γιόγκα παίζει βασικό ρόλο στην επαναφορά της ισορροπίας και της “ειρήνης” στην ταραχώδη ζωή σας.

Επιπλέον, η γιόγκα έχει τη δυνατότητα να μειώσει τον καρδιακό σας ρυθμό, τον ρυθμό αναπνοής και την αρτηριακή πίεση, χαλαρώνοντας έτσι και το άγχος και τη νευρικότητά σας χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε συνταγογραφούμενα φάρμακα.

  • Μειώστε τις επιδράσεις του PTSD

Η γιόγκα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα της διαταραχής του μετατραυματικού στρες (PTSD).

Μια μελέτη από ερευνητές στο Κέντρο Εθισμού και Ψυχικής Υγείας στο Τορόντο του Καναδά και στο Brigham and Women’s Hospital στην Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ διαπίστωσε ότι οι συμμετέχοντες σε ένα πρόγραμμα kundalini γιόγκα ανέφεραν βελτίωση στον ύπνο, θετική επίδραση στα συμπτώματα του άγχους και αύξηση της ψυχικής ανθεκτικότητας, σε σύγκριση με τους συμμετέχοντες που δεν έκαναν γιόγκα.

  • Ενισχύστε τη συγκέντρωση, την εστίαση και τη μνήμη

Δυσκολεύεστε να εστιάσετε σε συγκεκριμένες καθημερινές εργασίες; Η γιόγκα θα μπορούσε να σας βοηθήσει να ανακτήσετε την ικανότητα να κάνετε τα πράγματα αποτελεσματικά χωρίς να αποσπάται η προσοχή σας.

Έρευνα έχει δείξει ότι η γιόγκα μπορεί να ενισχύσει τη συγκέντρωση και τη μνήμη, επειδή πρέπει να εστιάζετε κατά τη διάρκεια της άσκησής σας. Εκτός από την επιστροφή προς τα μέσα και την καλύτερη επαφή με το σώμα σας, στη γιόγκα χρειάζεται να βρείτε το εστιακό σημείο για την εξισορρόπηση στις στάσεις.

Στην πραγματικότητα, είναι δύσκολο να σκεφτείτε κάτι άλλο εκτός από τη διατήρηση της ισορροπίας σας όταν στέκεστε με το ένα πόδι σε στάση δέντρου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να καθαρίσετε τις σκέψεις σας, να ηρεμήσετε τις αισθήσεις σας και να βελτιώσετε την ικανότητα του εγκεφάλου σας να συγκεντρωθεί σε ένα μόνο πράγμα κάθε φορά. Και καθαρίζοντας το θόρυβο από το μυαλό σας, καθαρίζετε το “χώρο” για καλύτερη μνήμη.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

DIY ιδέες περιποίησης με βάση το θαλασσινό αλάτι

Διατροφή : Τροφές που κάνουν καλό στα μάτια σας

Εμβόλιο Κορωνοϊός : Οι εμβολιασμένοι είναι λιγότερο μολυσματικοί

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι μητέρες με διαταραχές προσωπικότητας επηρεάζουν τη συμπεριφορά των παιδιών τους

Ψυχολογία: Όταν οι μητέρες αγωνίζονται στις δικές τους διαπροσωπικές σχέσεις, φαίνεται να εμποδίζεται η μετάδοση της ασφαλούς προσκόλλησης και της υγιούς σχέσης στους εφήβους.

Γιατί οι «Kυριακές» δεν χρειάζεται να είναι τρομακτικές: Συμβουλές για να ξεπεράσετε τις εργασιακές σας ανησυχίες

Αλλά αν τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί, «ίσως η αλλαγή της απασχόλησής σας μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των περιστατικών τρόμου της Κυριακής», είπε η Burke.

Γονείς και γιατροί θρηνούν τις «καταστροφικές» συνέπειες του πανδημικού κλεισίματος των σχολείων καθώς επιδεινώνεται η κρίση ψυχικής υγείας

«Το είδαμε αυτό μέσω της COVID και οι επιπτώσεις συνεχίζονται», είπε. «Άγχος, κατάθλιψη, διατροφικές διαταραχές, αυτοτραυματισμός, όλα αυτά ξεκίνησαν κατά τη διάρκεια του lockdown για την COVID, και εξακολουθούμε να βλέπουμε αυτά τα παιδιά να προσπαθούν να αναρρώσουν».

Οι γονείς πρέπει να εγκαταλείψουν το κολέγιο για να μπορέσουν τα παιδιά να ευδοκιμήσουν, λένε οι ειδικοί

"Όταν τους αφήνεις για το κολέγιο, δεν είναι αντίο για πάντα. Είναι "αντίο προς το παρόν". «Βγείτε έξω και αναζητήστε το καλύτερο και κρατήστε τον εαυτό σας σε υψηλό επίπεδο», έγραψε η μαμά Τρίσια Κόντε σε ένα από τα παιδιά της. «Πιστέψτε με ότι αν το κάνετε, θα πάρετε όλα όσα θέλετε», συνέχισε το σημείωμά της.

1 στους 3 γονείς ανησυχεί ότι η σχολική κυκλοφορία αποτελεί κίνδυνο για τα παιδιά

Οδική ασφάλεια: Σχεδόν το ένα τρίτο των γονέων ανησυχούν για την ασφάλεια του παιδιού τους από και προς το σχολείο, με περισσότερο από το ένα τέταρτο να πιστεύει ότι είναι πιθανό ένα παιδί να τραυματιστεί κοντά στην περιοχή που άφησε το σχολείο.

Ποια είναι τα αίτια της σχιζοφρένειας;

Σχιζοφρένεια: Μια μελέτη έδειξε ότι η απώλεια εγκεφαλικού ιστού σε νεαρά άτομα που κινδυνεύουν να νοσήσουν από την ασθένεια συνδέθηκε με ψυχωτικά συμπτώματα όπως παραισθήσεις.

Πώς τα φυτά επηρεάζουν την ψυχολογία μας;

Ψυχική υγεία: Η διατήρηση των φυτών μπορεί να πυροδοτήσει περαιτέρω τη δημιουργικότητα και να φέρει μια αίσθηση ολοκλήρωσης, ειδικά για άτομα που μπορεί να χρησιμοποιούν αυτό που καλλιεργούν για μαγειρικούς σκοπούς.