Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Η ενυδάτωση είναι το κλειδί κατά τη διάρκεια της άσκησης [vid]

Αθλητισμός: Η ενυδάτωση είναι το κλειδί κατά τη διάρκεια της άσκησης [vid]

Αθλητισμός: Περίπου το 60% του σώματός σας είναι νερό. Συνεπώς το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε κάθε σωματική λειτουργία. Μπορείτε να χάσετε πολλά υγρά όταν ασκείστε - έως και ένα λίτρο ή δύο την ώρα - κυρίως μέσω της εφίδρωσης και της αναπνοής. Έτσι, θα πρέπει να πίνετε περισσότερο για να αναπληρώσετε τα επίπεδα της υγρασίας.

Η ενυδάτωση είναι το κλειδί κατά τη διάρκεια της άσκησης. Ακολουθούν μερικές συστάσεις που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε πόσο νερό πρέπει να πίνετε, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση.

Γιατί είναι σημαντικό να ενυδατώνεστε κατά τη διάρκεια της άσκησης;

Περίπου το 60% του σώματός σας είναι νερό. Συνεπώς το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε κάθε σωματική λειτουργία. Μπορείτε να χάσετε πολλά υγρά όταν ασκείστε – έως και ένα λίτρο ή δύο την ώρα – κυρίως μέσω της εφίδρωσης και της αναπνοής. Έτσι, θα πρέπει να πίνετε περισσότερο ενώ ασκείστε.

Εάν δεν αναπληρώσετε το νερό που χάνετε, μπορείτε να αφυδατωθείτε. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τόσο τη γενική υγεία σας όσο και τις αθλητικές σας αποδόσεις. Εάν είστε αφηδατωμένοι/ες, θα αισθανθείτε πιο γρήγορα την κούραση και δεν θα μπορείτε να ελέγξετε τη θερμοκρασία σας όσο συνήθως.

Το νερό βοηθά στην τροφοδότηση των μυών σας, οπότε η λήψη του πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση θα ενισχύσει τα επίπεδα ενέργειας σας και μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της κράμπας.

  • Ενυδάτωση πριν από την άσκηση

Το να βεβαιωθείτε ότι είστε καλά ενυδατωμένοι πριν ασκηθείτε είναι πολύ σημαντικό, ειδικά σε ζεστές καιρικές συνθήκες. Εάν είστε αφυδατωμένοι/ες πριν ξεκινήσετε την άσκηση:

  1. η θερμοκρασία του πυρήνα σας θα αυξηθεί γρηγορότερα
  2. η καρδιά σας θα πρέπει να εργαστεί πιο σκληρά από το συνηθισμένο

Αυτό θα επηρεάσει την απόδοσή σας και μπορεί ακόμη και να οδηγήσει σε θερμοπληξία. Ένας γρήγορος τρόπος για να ελέγξετε εάν είστε ενυδατωμένοι είναι να ελέγξετε το χρώμα των ούρων σας.

  • Ενυδάτωση κατά τη διάρκεια της άσκησης

Είναι σημαντικό να πίνετε νερό κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης – για παράδειγμα, πάρτε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό. Η αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα ενέργειας σας. Το να πίνετε λίγο και συχνά θα σας δώσει την καλύτερη πιθανότητα να πετύχετε τους στόχους άσκησής σας. Το ποσό που πρέπει να πίνετε εξαρτάται από το πόσο ιδρώνετε και για πόσο διάστημα ασκείστε.

Ένας τρόπος για να μάθετε πότε να πίνετε νερό ενώ αθλείστε είναι να ανταποκριθείτε σε αυτά που σας λέει το σώμα σας. Εάν αισθάνεστε δίψα, πρέπει πραγματικά να πιείτε νερό καθώς το σώμα σας ήδη δείχνει σημάδια αφυδάτωσης.

  • Ενυδάτωση μετά την άσκηση

Όταν ολοκληρώσετε την άσκησή σας, το νερό όχι μόνο θα σας αναζωογονήσει, αλλά θα αποκαταστήσει επίσης τα επίπεδα υγρών σας και θα βοηθήσει τους μύες σας να ανακάμψουν. Όσο πιο γρήγορα αρχίσετε να αντικαθιστάτε τα επίπεδα υγρασίας στο σώμα, τόσο πιο γρήγορα θα ανακάμψετε.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Θαλασσινό αλάτι: Θεραπεία για παθήσεις του δέρματος

Διατροφή : Τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο

Αιθέρια έλαια : Φροντίστε την υγεία των μαλλιών σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

3 μορφές σωματικής δραστηριότητας που ανακουφίζουν το άγχος

Αθλητισμός: Η γιόγκα, μια εξαιρετική άσκηση ανακούφισης από το στρες, περιλαμβάνει μια σειρά κινούμενων και στατικών στάσεων (πόζες), σε συνδυασμό με βαθιά αναπνοή. Ως άσκηση μυαλού-σώματος, η γιόγκα μπορεί να ενισχύσει τη φυσική απόκριση χαλάρωσης του σώματός σας και να σας φέρει σε μια υγιή ισορροπία.

Tips για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά το άγχος

Άγχος αυτοφροντίδα: Ως έναν βαθμό το άγχος μπορεί να σας παρακινήσει ή να σας βοηθήσει να ανταποκριθείτε στον κίνδυνο. Ωστόσο, εάν έχετε συνεχές άγχος που παρεμβαίνει στις καθημερινές σας δραστηριότητες και διαταράσσει την απόλαυση στη ζωή, τότε μπορεί να συνιστά πρόβλημα.

Τεχνικές αυτοφροντίδας για την ανακούφιση από το στρες

Άγχος Αυτοφροντίδα: Δεν υπάρχει μία τεχνική χαλάρωσης που να ενδείκνυται για όλους. Η προσωπική σας εμπειρία και το πώς αντιδράτε στο άγχος μπορεί να προσδιορίσει την τεχνική χαλάρωσης που λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

Η αυτοφροντίδα ως βασικό κλειδί στη διαχείριση του άγχους

Άγχος αυτοφροντίδα: Να θυμάστε ότι το να αφιερώνετε χρόνο για μικρές πράξεις αυτο-φροντίδας κατά τη διάρκεια της ημέρας θα κρατήσει τη διάθεσή σας πιο ισορροπημένη και θα αναπληρώσει τα αποθέματα της ενέργειάς σας.