Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Η ενυδάτωση είναι το κλειδί κατά τη διάρκεια της άσκησης [vid]

Αθλητισμός: Η ενυδάτωση είναι το κλειδί κατά τη διάρκεια της άσκησης [vid]

Αθλητισμός: Περίπου το 60% του σώματός σας είναι νερό. Συνεπώς το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε κάθε σωματική λειτουργία. Μπορείτε να χάσετε πολλά υγρά όταν ασκείστε - έως και ένα λίτρο ή δύο την ώρα - κυρίως μέσω της εφίδρωσης και της αναπνοής. Έτσι, θα πρέπει να πίνετε περισσότερο για να αναπληρώσετε τα επίπεδα της υγρασίας.

Η ενυδάτωση είναι το κλειδί κατά τη διάρκεια της άσκησης. Ακολουθούν μερικές συστάσεις που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε πόσο νερό πρέπει να πίνετε, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση.

Γιατί είναι σημαντικό να ενυδατώνεστε κατά τη διάρκεια της άσκησης;

Περίπου το 60% του σώματός σας είναι νερό. Συνεπώς το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε κάθε σωματική λειτουργία. Μπορείτε να χάσετε πολλά υγρά όταν ασκείστε – έως και ένα λίτρο ή δύο την ώρα – κυρίως μέσω της εφίδρωσης και της αναπνοής. Έτσι, θα πρέπει να πίνετε περισσότερο ενώ ασκείστε.

Εάν δεν αναπληρώσετε το νερό που χάνετε, μπορείτε να αφυδατωθείτε. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τόσο τη γενική υγεία σας όσο και τις αθλητικές σας αποδόσεις. Εάν είστε αφηδατωμένοι/ες, θα αισθανθείτε πιο γρήγορα την κούραση και δεν θα μπορείτε να ελέγξετε τη θερμοκρασία σας όσο συνήθως.

Το νερό βοηθά στην τροφοδότηση των μυών σας, οπότε η λήψη του πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση θα ενισχύσει τα επίπεδα ενέργειας σας και μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της κράμπας.

  • Ενυδάτωση πριν από την άσκηση

Το να βεβαιωθείτε ότι είστε καλά ενυδατωμένοι πριν ασκηθείτε είναι πολύ σημαντικό, ειδικά σε ζεστές καιρικές συνθήκες. Εάν είστε αφυδατωμένοι/ες πριν ξεκινήσετε την άσκηση:

  1. η θερμοκρασία του πυρήνα σας θα αυξηθεί γρηγορότερα
  2. η καρδιά σας θα πρέπει να εργαστεί πιο σκληρά από το συνηθισμένο

Αυτό θα επηρεάσει την απόδοσή σας και μπορεί ακόμη και να οδηγήσει σε θερμοπληξία. Ένας γρήγορος τρόπος για να ελέγξετε εάν είστε ενυδατωμένοι είναι να ελέγξετε το χρώμα των ούρων σας.

  • Ενυδάτωση κατά τη διάρκεια της άσκησης

Είναι σημαντικό να πίνετε νερό κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης – για παράδειγμα, πάρτε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό. Η αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα ενέργειας σας. Το να πίνετε λίγο και συχνά θα σας δώσει την καλύτερη πιθανότητα να πετύχετε τους στόχους άσκησής σας. Το ποσό που πρέπει να πίνετε εξαρτάται από το πόσο ιδρώνετε και για πόσο διάστημα ασκείστε.

Ένας τρόπος για να μάθετε πότε να πίνετε νερό ενώ αθλείστε είναι να ανταποκριθείτε σε αυτά που σας λέει το σώμα σας. Εάν αισθάνεστε δίψα, πρέπει πραγματικά να πιείτε νερό καθώς το σώμα σας ήδη δείχνει σημάδια αφυδάτωσης.

  • Ενυδάτωση μετά την άσκηση

Όταν ολοκληρώσετε την άσκησή σας, το νερό όχι μόνο θα σας αναζωογονήσει, αλλά θα αποκαταστήσει επίσης τα επίπεδα υγρών σας και θα βοηθήσει τους μύες σας να ανακάμψουν. Όσο πιο γρήγορα αρχίσετε να αντικαθιστάτε τα επίπεδα υγρασίας στο σώμα, τόσο πιο γρήγορα θα ανακάμψετε.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Θαλασσινό αλάτι: Θεραπεία για παθήσεις του δέρματος

Διατροφή : Τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο

Αιθέρια έλαια : Φροντίστε την υγεία των μαλλιών σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Χωρισμός : Συμβουλές για να τον ξεπεράσετε

Χωρισμός :Οι χωρισμοί και τα συναισθήματα που δημιουργούν είναι περίπλοκα. Ανακούφιση, σύγχυση, θλίψη, θλίψη - όλα αυτά είναι απόλυτα φυσιολογικές αντιδράσεις στο τέλος μιας σχέσης.

Ο διαλογισμός αυξάνει την ψυχική ανθεκτικότητα

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός σας βοηθά να αντιμετωπίσετε το άγχος και να αποκρίνεστε με μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις δύσκολες καταστάσεις της ζωής, κάτι που μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα.

Ρέικι : Ενισχύστε την ευημερία σας

Ρέικι : Στο παρόν άρθρο, ακολουθούν συμβουλές για να καταφέρετε μέσω της ενεργειακής θεραπείας να ανακτήσετε την ευημερία σας.

Γιόγκα για πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων

Αθλητισμός: "Υπάρχουν ξεχωριστές αλλά αλληλένδετες περιοχές στις οποίες η γιόγκα έχει συγκεκριμένα οφέλη, όχι μόνο για καρδιακές παθήσεις αλλά και για οποιαδήποτε ασθένεια", λέει ο ερευνητής και νευροεπιστήμονας της γιόγκα, Δρ Sat Bir Singh Khalsa, επίκουρος καθηγητής ιατρικής στη Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ.

Αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα : Θεραπεύστε με την βοήθεια μέσω της Yoga και των Pilates

Αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα : αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα ,ε'ιναι μια φλεγμονώδη κατάσταση που επηρεάζει τη σπονδυλική σας στήλη, η τακτική κίνηση και η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση του πόνου και τη βελτίωση της κινητικότητας. 

Πώς η άσκηση αυξάνει φυσικά τα επίπεδα ενέργειας στο σώμα

Αθλητισμός: Αλλαγές κυτταρικού επιπέδου συμβαίνουν στο σώμα σας όταν ασκείστε. Ειδικότερα, η άσκηση ωθεί το σώμα σας για να παράξει περισσότερα μιτοχόνδρια μέσα στα μυϊκά σας κύτταρα. Τα μιτοχόνδρια είναι γνωστά ως ενδυναμωτικά των κυττάρων, επειδή δημιουργούν καύσιμο από γλυκόζη που παίρνουν από την τροφή που τρώτε και οξυγόνο από τον αέρα που αναπνέετε. Συνεπώς, αυξάνοντας τον αριθμό τους, αυξάνετε παράλληλα και τα ενεργειακά εφόδια του σώματός σας.

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να αντιμετωπίσετε τον εαυτό σας

Αυτοφροντίδα : Ο αυτο-μίσος έρχεται συχνά σε μια στιγμή που δεν έχετε συμπόνια για τον εαυτό σας. Εάν έχετε μια περίοδο που αισθάνεστε καλά, προσπαθήστε να γράψετε μια λίστα με αυτά που αγαπάτε για τον εαυτό σας.