Αυτοφροντίδα

Άθληση: Πώς να την αξιοποιήσετε για να τονώσετε τη διάθεσή σας;

Άθληση: Πώς να την αξιοποιήσετε για να τονώσετε τη διάθεσή σας;

Άθληση: Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο μας, να μειώσει το στρες και να βελτιώσει τα επίπεδα ενέργειας που θα βοηθήσουν στη βελτίωση της διάθεσης και της συνολικής ευεξίας. 

Τι θα γινόταν αν υπήρχε κάτι που θα μπορούσατε να κάνετε, που θα είχε άμεσο θετικό αντίκτυπο στη διάθεση, την ενέργεια και το επίπεδο άγχους σας; Θα θέλατε να μάθετε τι ήταν; Αυτό είναι η δύναμη της κίνησης του σώματός μας. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο μας, να μειώσει το στρες και να βελτιώσει τα επίπεδα ενέργειας που θα βοηθήσουν στη βελτίωση της διάθεσης και της συνολικής ευεξίας. Αφού είστε ενεργοί, υπάρχει ένα άμεσο συναίσθημα «καλής αίσθησης» που προκαλείται από τη βιασύνη των ενδορφινών που συνδέονται με τους υποδοχείς στον εγκέφαλο. Υπάρχουν επίσης πολλοί άλλοι μηχανισμοί που συμβάλλουν στην καλύτερη ψυχική ευεξία όταν είμαστε ενεργοί.

Πώς θα νιώσετε καλύτερα;

Η άσκηση απελευθερώνει αμέσως ορισμένους ισχυρούς νευροδιαβιβαστές που τονώνουν τη διάθεση (όπως η σεροτονίνη, η ντοπαμίνη και η νορεπινεφρίνη) που μαζί διεγείρουν τον εγκέφαλο. Αυτό αυξάνει τη συγκέντρωση και την εστίαση, ενώ μειώνει το στρες και την ομίχλη του εγκεφάλου

Πώς θα κοιμηθείτε καλύτερα;

Η συμμετοχή σε μέτριας έως έντονης σωματικής δραστηριότητας έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου:

  • βοηθώντας μας να κοιμηθούμε πιο γρήγορα
  • αυξάνοντας το χρόνο που αφιερώνετε σε βαθύ ύπνο. Αυτό μπορεί να ανακουφίσει την υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας, κάνοντάς μας να νιώθουμε περισσότερη ενέργεια όλη την ημέρα.

Πώς θα νιώθετε ενδυναμωμένοι;

Το πώς νιώθουμε για τον εαυτό μας και το πώς αντιλαμβανόμαστε την αυτοεκτίμησή μας μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση και την αυτοπεποίθησή μας. Η συμμετοχή σε σωματική δραστηριότητα μπορεί να μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα, πιο δυνατοί και πιο γεμάτοι ενέργεια. μπορούμε να αποκτήσουμε μια αίσθηση επιτευγμάτων, να αυξήσουμε τη συναισθηματική μας αντοχή, να αρχίσουμε να βλέπουμε αλλαγές στη διάθεσή μας και να παρατηρήσουμε σωματικές αλλαγές, που όλα βοηθούν στη βελτίωση της εμπιστοσύνης μας στον εαυτό μας και στις ικανότητές μας.

Πώς θα αποκτήσετε περισσότερη ενέργεια;

Ως αποτέλεσμα της σωματικής δραστηριότητας, το αίμα και το οξυγόνο κυκλοφορούν πιο αποτελεσματικά μέσα στο σώμα, γεγονός που υποστηρίζει την παραγωγή ενέργειας στα κύτταρά μας. όταν το σώμα μας λειτουργεί καλύτερα και χρησιμοποιεί την ενέργεια πιο αποτελεσματικά, ενισχύει τα επίπεδα ενέργειάς μας και μας επιτρέπει να είμαστε ακόμα πιο δραστήριοι!

Πώς μπορείτε να κινηθείτε περισσότερο μέσα στη μέρα σας;

Η καθημερινή δραστηριότητα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να την κάνετε δική σας! Κινηθείτε με όποιον τρόπο αισθάνεστε καλά για εσάς. Μερικά από τα αγαπημένα είναι:

  • Περπάτημα έξω
  • Προπόνηση στο σπίτι
  • Γιόγκα
  • Ποδηλασία
  • Τάε κβον ντο
  • Χορός
  • Κολύμπι

Μπορείτε επίσης να ασχοληθείτε με ένα άθλημα και πολλά άλλα! Το κλειδί είναι να βρείτε αυτό που απολαμβάνετε, να μείνετε σε αυτό και να καρπωθείτε τις συνεχείς ανταμοιβές μιας τακτικής ρουτίνας προπόνησης!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η αλήθεια για τα ελλειπτικά κάτω από το γραφείο

Πώς να αποτρέψετε τραυματισμούς από υπερβολική άθληση;

Η άθληση μειώνει την πίεση κάτω από τα μάτια

Αισθάνεστε κουρασμένοι μετά την άθλησή σας;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συμβουλές αυτοφροντίδας μετά τον χωρισμό

Χωρισμός: Η εξάσκηση της αυτοφροντίδας μετά από έναν χωρισμό είναι απαραίτητη για τη θεραπεία, την ανακάλυψη του εαυτού και, τελικά, για να προχωρήσουμε με ανανεωμένη δύναμη και ανθεκτικότητα.

Tips για την αντιμετώπιση του hangover

Hangover: Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να φροντίσετε αποτελεσματικά τον εαυτό σας μετά από ένα hangover και να υποστηρίξετε τις φυσικές διαδικασίες επούλωσης του σώματός σας.

Προφυλάξεις για τον πόνο του νεύρου ισχιαλγίας στην εγκυμοσύνη

Εγκυμοσύνη ισχιαλγία: Το κλασικό ενδεικτικό σύμπτωμα της ισχιαλγίας είναι ο ακτινοβολούμενος πόνος που ξεκινά από το κάτω μέρος της πλάτης, τους γοφούς ή τους γλουτούς και πέφτει στους μηρούς, φτάνοντας μέχρι τα πόδια και τα δάχτυλα των ποδιών. 

Ποια είναι η ιδανική διάρκεια προπόνησης;

Άσκηση: Μην ψάχνεις για την τέλεια διάρκεια αλλά βρες το δικό σου ρυθμό, προσαρμόσου το πρόγραμμα στα μέτρα σου και κάνε τη γυμναστική ευχάριστο κομμάτι της καθημερινότητάς σου. Καλή προπόνηση!