Αυτοφροντίδα

Άσκηση: Πόσο χρόνο θα σου πάρει για να εντάξεις τη γυμναστική στη self care ρουτίνα σου

Άσκηση: Πόσο χρόνο θα σου πάρει για να εντάξεις τη γυμναστική στη self care ρουτίνα σου

Άσκηση: Η έντονη και όχι η ήπια σωματική άσκηση έχει θετικά αποτελέσματα, σύμφωνα με ορισμένους επιστήμονες.

Μέλη του Αμερικανικού Κολεγίου Αθλιατρικής ανησυχούν ότι μάλλον παρερμηνεύονται οι επίσημες συστάσεις περί ήπιας άσκησης διάρκειας 30 λεπτών την ημέρα. Οι επιστήμονες, κατά γενικό κανόνα, συνιστούν τουλάχιστον 30 λεπτά ήπιας άσκησης πέντε φορές την εβδομάδα ή εναλλακτικά 20 λεπτά έντονης άσκησης, όπως είναι το τρέξιμο, τρεις φορές την εβδομάδα.

Ωστόσο, επικρατεί σύγχυση σχετικά με το ποια είναι η ιδανική ένταση και συχνότητα σωματικής άσκησης προκειμένου να βελτιωθεί η υγεία και η φυσική μας κατάσταση.

Όλοι συμφωνούν ότι η συστηματική άσκηση είναι καθοριστικής σημασίας

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, 30 λεπτά ήπιας άσκησης την ημέρα αρκούν για να διατηρούμαστε στοιχειωδώς σε φόρμα.

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Queen’ s του Μπέλφαστ διαπίστωσαν ότι το περπάτημα διάρκειας μισής ώρας τρεις φορές την εβδομάδα συνέβαλε στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και της αρτηριακής πίεσης ακριβώς όπως και το περπάτημα μισής ώρας πέντε φορές την εβδομάδα.

Πάντως, οι ειδικοί αθλίατροι υποστηρίζουν ότι η σύσταση αυτή είναι παραπλανητική, καθώς μπορεί να παροτρύνει τους ανθρώπους να ασκούνται ελάχιστα.

Οι επιστήμονες τονίζουν τώρα ότι οι ενήλικοι πρέπει να εμπλουτίζουν τις συνήθεις δραστηριότητές τους, όπως είναι ο καθημερινός περίπατος και οι οικιακές εργασίες, με οργανωμένες ασκήσεις.

Σε αυτές καλό είναι να συμπεριλαμβάνονται μεγάλης έντασης τρέξιμο και μέτριας έντασης ασκήσεις, όπως και γρήγορο περπάτημα, καθώς και άλλες δραστηριότητες, επί παραδείγματι οι ασκήσεις με βάρη, για τη διατήρηση ή και αύξηση της μυϊκής δύναμης και της αντοχής.

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η περισσότερη άσκηση μπορεί να έχει ακόμη μεγαλύτερα οφέλη.

Ωστόσο, οι έρευνες έχουν δείξει ότι η υπερβολική άσκηση μπορεί να έχει βλαπτικές επιπτώσεις στο σώμα.

Πράγματι, οι αθλίατροι υπογραμμίζουν ότι συνιστάται σε ορισμένες κατηγορίες του πληθυσμού, όπως οι έγκυοι και οι άνθρωποι άνω των 65, να ασκούνται ελαφρώς λιγότερο και να τροποποιήσουν το είδος των φυσικών τους δραστηριοτήτων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Tα 4 είδη γυμναστικής που βελτιώνουν την ποιότητα ύπνου

Πώς θα αντισταθμίσετε την αδράνεια της καραντίνας

Μείνε fit και υγιής χωρίς συνδρομή γυμναστηρίου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.

Τι είναι η διαταραχή κοινωνικού άγχους και πως μπορείς να την ξεπεράσεις οριστικά

Κοινωνικό Άγχος: Η αυτοπεποίθηση είναι μια ιδιότητα που πολλοί από εμάς θα θέλαμε να έχουμε σε μεγαλύτερο βαθμό – ειδικά όταν βρισκόμαστε σε ένα νέο μέρος ή με μια ομάδα ανθρώπων που δεν γνωρίζουμε πολύ καλά. Για ορισμένους, αυτή η εσωτερική σιγουριά φαίνεται να έρχεται φυσικά. Αλλά τι συμβαίνει με τους υπόλοιπους;

Αυτοφροντίδα: Οι διάφοροι τύποι που χωρίζετε

Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα, είναι μία έννοια η οποία βρίσκετε σε όλους τους χώρους και που πρέπει να μάθουμε να την αναγνωρίζουμε και εισχωρούμε στην καθημερινότητα μας για να επιτύχουμε την ευτυχία μας.

Το να είστε δίπλα στο νερό είναι καλό για το σώμα και μυαλό σας

Θάλασσα Οφέλη: Το να ξοδεύουμε χρόνο μέσα και γύρω από τα υδάτινα περιβάλλοντα έχει αποδειχθεί με ότι οδηγεί σε σημαντικά υψηλότερα ψυχικά και σωματικά οφέλη συγκριτικά με τους πράσινους χώρους.

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να την πετύχεις

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε σε καθημερινή βάση την αυτοφροντίδα σας και εσάς θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ καλύτερα στην καθημερινότητα σας. Επίσης για να μπορέσετε να το επιτύχετε θα πρέπει πρώτα να βρείτε τις ανάγκες σας και να τα εφαρμόζεται σε καθημερινή βάση. Σου παρουσιάζουμε κάποιες από τις συμβουλές που […]