Fitness

Γυμναστική άσκηση ύπνος: Ποια είδη γυμναστικής μας βοηθούν να κοιμηθούμε ευκολότερα

Γυμναστική άσκηση ύπνος: Ποια είδη γυμναστικής μας βοηθούν να κοιμηθούμε ευκολότερα

Η εκγύμναση και η ενδυνάμωση των μυών σε όλο το σώμα μπορεί πραγματικά να οδηγήσει στον καλύτερο ύπνο.

Γυμναστική άσκηση ύπνος: Αν αναρωτιέσαι γιατί δεν κοιμάσαι καλά ή αρκετά το τελευταίο διάστημα, η απάντηση είναι πολύ πιο απλή απ’ ό,τι φαντάζεσαι. Στην πραγματικότητα, πέρα από το άγχος, η έλλειψη κούρασης ή άσκησης ίσως είναι ένας πολύ βασικός λόγος. Στην πρότερη “κανονικότητα” ήσουν σπίτι-γραφείο-βόλτα-μπαρ και όσο να πεις αυτό στο τέλος της ημέρας έφερνε μία θέληση για ύπνο και ξεκούραση. Τώρα που περνάς το μεγαλύτερο κομμάτι της ημέρας στο σπίτι, χωρίς να κινείσαι αρκετά, έχασες και την επιθυμία σου να κοιμηθείς. Ένας τρόπος να “κουράσεις” λίγο περισσότερο τον εαυτό σου, ώστε να απολαύσεις και πάλι τον ύπνο σου, είναι μέσω της γυμναστικής. Συγκεκριμένα, θα βρεις παρακάτω 4 είδη γυμναστικής που είναι ιδανικά αν θες να βελτιώσεις άμεσα την ποιότητα του ύπνου σου.

Το σχοινάκι

Θυμάσαι που όταν ήσουν μικρή περνούσες ατέλειωτες ώρες στη γειτονιά παίζοντας σχοινάκι και μετά γυρνούσες και έκανες τον καλύτερο ύπνο; Γιατί, λοιπόν, να μην επιστρέψεις σε αυτήν την τόσο καλή συνήθεια; Το σχοινάκι ενδείκνυται πλέον ως μία από τις αποτελεσματικότερες μορφές γυμναστικής. Φρόντισε να μετράς τις επαναλήψεις που κάνεις και να αφιερώσεις 15′-20′ της ημέρας σε αυτό.

Η κολύμβηση

Ίσως έχεις παρατηρήσει ότι τους καλοκαιρινούς μήνες -αν εξαιρέσεις τη ζέστη- ο ύπνος σου είναι πολύ καλύτερος. Τώρα, λοιπόν, που ο καιρός έχει ήδη βελτιωθεί και οι περισσότεροι έκαναν ήδη τις πρώτες βουτιές, μπορείς να το δοκιμάσεις κι εσύ. Αν αφιερώσεις λίγη ώρα στο κολύμπι, το σώμα σου θα εξασκηθεί αρκετά κι έτσι το βράδυ θα μπει ευκολότερα σε sleep mode.

Το kickboxing

Θα μπορούσαμε να προτείνουμε ένα απλό πρόγραμμα cardio, σε αυτήν την περίπτωση, αλλά μας ενδιαφέρει και η εκτόνωσή σου. Το kickboxing, είναι ένας υγιής τρόπος να απαλλαχθείς από το στρες και την ένταση της ημέρας, βελτιώνοντας αναπόφευκτα και τον ύπνο σου. Δοκίμασέ το για 2-3 μέρες μέσα στην εβδομάδα και σίγουρα θα δεις άμεση βελτίωση.

Γυμναστική με λάστιχα αντίστασης

Η εκγύμναση και η ενδυνάμωση των μυών σε όλο το σώμα μπορεί πραγματικά να οδηγήσει στον καλύτερο ύπνο. Αν δεν μας πιστεύεις, δοκίμασε να εντάξεις μερικές ασκήσεις με λάστιχα γυμναστικής στα εβδομαδιαία sessions σου. Για να ανταποκριθεί το σώμα σε αυτού του είδους τις ασκήσεις, καταβάλλει μεγαλύτερη προσπάθεια. Ως αποτέλεσμα εξαντλείται περισσότερο και άρα χρειάζεται μεγαλύτερη ξεκούραση το βράδυ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Η Σημασία του Αθλητισμού στην Υγιή Εγκεφαλική Λειτουργία

Η άθληση μπορεί να μακρύνει τη ζωή σας

Αυξήστε την αθλητική σας απόδοση με μια κούπα καφέ

Πώς να χτίσεις θανατηφόρο κορμί στη θάλασσα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα Οφέλη του Αθλητισμού στην Παιδική Ηλικία

Αθλητισμός Παιδιά: Η συμμετοχή σε μια αθλητική ομάδα κι εν γένει ο αθλητισμός, βοηθά το παιδί σας να παραμείνει ενεργό, να εξασκείται και να μαθαίνει, να βελτιώνει τις κοινωνικές δεξιότητες και τη συγκέντρωσή του και να αναπτύσσει ένα χόμπι που μπορεί να απολαμβάνει για μια ζωή.

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Το ποδήλατο είναι το καλύτερο μεταφορικό μέσο για το σώμα σου

Ποδήλατο: Μετά τη δεκαετία του ’60 σιγά σιγά έγινε μια στροφή των ανθρώπων σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που είχε να κάνει με τη σωματική άσκηση αλλά και το σωστό τρόπο διατροφής. Μέσα σε αυτό τον τρόπο, το ποδήλατο έπαιξε αλλά και εξακολουθεί να παίζει ολοένα και πιο πολύ σημαντικό, ενδεχομένως και πρωτεύοντα ρόλο.

Πώς θα αντισταθμίσετε την αδράνεια της καραντίνας

Μόλις 5' σωματικής κίνησης ανά μία ώρα αρκούν για να αντισταθμίσουν τις συνέπειες της αδράνειας που επιφέρουν οι περιορισμοί της καραντίνας, υποστηρίζουν οι επιστήμονες σε νέα τους μελέτη