Αυτοφροντίδα

Άσκηση: Γιατί η γυμναστική το φθινόπωρο είναι η καλύτερη επιλογή;

Άσκηση: Γιατί η γυμναστική το φθινόπωρο είναι η καλύτερη επιλογή;

Άσκηση: Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να παραμείνετε σε φόρμα αυτό το φθινόπωρο.

Το φθινόπωρο είναι η καλύτερη εποχή για να ανανεώσετε την προπόνησή σας και να προετοιμαστείτε για τις επερχόμενες διακοπές. Μην αφήσετε τη μετάβαση των εποχών να σας βγάλει εκτός πορείας. Ο προγραμματισμός για τις εποχιακές αλλαγές, η εύρεση υποστήριξης και κινήτρων στα ομαδικά μαθήματα φυσικής κατάστασης και η αποδοχή διασκεδαστικών εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων που συνδυάζονται με τη νέα σεζόν θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε σε φόρμα όλο το χρόνο. Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να παραμείνετε σε φόρμα αυτό το φθινόπωρο.

10 Συμβουλές για Φθινοπωρινή Γυμναστική

1. Εκμεταλλευτείτε τον καιρό και απολαύστε το φθινόπωρο. Το φθινόπωρο είναι απόλαυση για τις αισθήσεις: δροσερός, καθαρός αέρας, φύλλα που αλλάζουν χρώματα, συλλογή κολοκύθας και μήλου. Αυτοί οι επόμενοι μήνες είναι εξαιρετικοί για άσκηση σε εξωτερικούς χώρους και για να απολαύσετε τον καιρό. Το περπάτημα, το τζόκινγκ, η ποδηλασία και η πεζοπορία είναι όλες εξαιρετικές φθινοπωρινές δραστηριότητες. Κάτι που μας βοηθάει να φτάσουμε στην επόμενη συμβουλή…

2. Κατευθυνθείτε προς τα μονοπάτια. Τα μονοπάτια σας προσφέρουν νέα σκηνικά που θα κάνουν την προπόνησή σας να μην μοιάζει τόσο με προπόνηση. Πάρτε έναν φίλο και βρείτε ένα νέο μονοπάτι για να το δείτε αυτό το Σαββατοκύριακο.

3. Ντυθείτε για τον καιρό. Καθώς ο καιρός συνεχίζει να γίνεται πιο δροσερός, οι άνθρωποι τείνουν να θέλουν να μείνουν σε εσωτερικούς χώρους. Διατηρήστε τον εαυτό σας ενεργό και απολαύστε την ύπαιθρο προσέχοντας τι φοράτε. Στρώστε και επενδύστε σε ρούχα που απομακρύνουν την υγρασία και αναπνέουν (π.χ. Dri-Fit). Μπορεί να νιώθετε κρύο στην αρχή, αλλά καθώς κινείστε το σώμα σας θα ζεσταθεί. Επομένως, είναι σημαντικό να μην φοράτε πάρα πολλές στρώσεις. Η σωστή ενδυμασία και τα αξεσουάρ που σας κρατούν ακόμα ζεστούς, αλλά δεν είναι ογκώδη, θα κάνουν τη γυμναστική σε εξωτερικούς χώρους πολύ πιο ευχάριστη.

4. Αποφύγετε τα γλυκά των γιορτών. Δεν σκοπεύουμε να βρέξουμε την αποκριάτικη παρέλαση με καραμέλες που πλησιάζει. Ωστόσο, σύμφωνα με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας, ο μέσος, μη παχύσαρκος ενήλικας κερδίζει περίπου μισό κιλό το χρόνο στις γιορτές.

5. Κάψτε τις θερμίδες σας. Ένα άτομο 150 κιλών μπορεί να κάψει περίπου 270 θερμίδες για 60 λεπτά. Βάλτε μικρούς στόχους και παρακολουθήστε την ώρα να περνά γρήγορα, ενώ καίτε λίπος.

6. Δοκιμάστε νέα ομαδικά μαθήματα γυμναστικής στο γυμναστήριό σας. Το να βρείτε το κίνητρό σας κατά τους πιο δροσερούς μήνες τείνει να είναι περισσότερο μια πρόκληση. Βρείτε μια ποικιλία ομαδικών μαθημάτων γυμναστικής που σας αρέσουν και δεσμευτείτε να τα παρακολουθείτε μερικές ημέρες κάθε εβδομάδα. Η ομαδική φυσική κατάσταση παρέχει ενθάρρυνση και κίνητρο για να εμφανιστείτε, να σας συνεχίσει και να ξέρετε ότι κάνετε κάτι σπουδαίο για τον εαυτό σας.

7. Να ζυγίζεστε τακτικά. Με τον ψυχρότερο καιρό έρχονται πιο ογκώδη ρούχα και τα πιο ογκώδη ρούχα τείνουν να κρύβουν την αύξηση βάρους. Καταπολεμήστε αυτήν την παράβλεψη ζυγίζοντας τον εαυτό σας τακτικά (αλλά όχι πολύ τακτικά για να το φοράτε, γίνετε εμμονή με το νούμερο. Να είστε εμμονή με το βάρος που νιώθετε μετά την προπόνηση!). Για να έχετε την πιο ακριβή ανάγνωση, ζυγίστε τον εαυτό σας την ίδια ώρα της ημέρας.

8. Διαφοροποιήστε τις προπονήσεις σας. Η διαφοροποίηση των προπονήσεων σας θα σας βοηθήσει να έχετε κίνητρο. Μην ακολουθείτε την ίδια διαδρομή κάθε μέρα που τρέχετε. Δοκιμάστε μια νέα διαδρομή και απολαύστε νέο τοπίο. Δοκιμάστε νέα μαθήματα προπόνησης σε γυμναστήρια της γειτονιάς σας και θα αποκτήσετε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων.

9. Προπόνηση στο σπίτι. Καθώς οι μέρες γίνονται πιο σύντομες και οι διακοπές είναι στον ορίζοντα, μερικές φορές αισθάνεστε αδύνατο να κάνετε προπόνηση. Θυμηθείτε ότι μόνο 15-20 λεπτά είναι καλύτερα από μηδέν λεπτά. Μπορείτε να κάνετε μια γρήγορη προπόνηση στο YouTube στο σαλόνι σας ή να κάνετε ένα γρήγορο τρέξιμο στη γειτονιά.

10. Εκμεταλλευτείτε τα φθινοπωρινά προϊόντα. Οι αγροτικές αγορές και τα παντοπωλεία θα είναι γεμάτα από τα πιο φρέσκα προϊόντα του φθινοπώρου. Η παραγωγή που είναι εντός της εποχής είναι γεμάτη γεύση και εύκολη στο πορτοφόλι σας. Τι προϊόντα είναι της εποχής; Χειμερινές κολοκύθες, κολοκύθες, μήλα, γλυκοπατάτες και σύκα — για να αναφέρουμε μόνο μερικά!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ανακαλύψτε τρόπους για να είστε πάντα υγιείς!

Νέος τρόπος αξιολόγησης των διατροφικών συνηθειών

Πόσα βήματα κάνετε την ημέρα;

Αισθάνεστε κουρασμένοι μετά την άθλησή σας;

Η ώρα της ημέρας που ασκείστε μπορεί να κάνει τη διαφορά στα οφέλη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί δεν μπορώ να μυρίσω το άρωμά μου;

Ο εγκέφαλός σας το επεξεργάζεται και αποφασίζει αν είναι ενδιαφέρον ή όχι. Αν χρησιμοποιείτε ένα άρωμα συνεχώς, η αντίδραση δεν είναι τόσο έντονη και οι οι υποδοχείς σας θα είναι λιγότερο ευαίσθητοι σε αυτό.

Πώς η αρωματοθεραπεία θα βελτιώσει την καθημερινότητά σας;

Αρωματοθεραπεία: Η αρωματοθεραπεία προσφέρει μια φυσική και ευέλικτη προσέγγιση για την υγεία και την ευεξία, αξιοποιώντας τη δύναμη των αιθέριων ελαίων φυτικής προέλευσης για την προώθηση της ισορροπίας και της αρμονίας στο σώμα, το μυαλό και το πνεύμα.

Πρέπει όλοι να επιδιώκουμε 5 μικρά διαλείμματα άσκησης μέσα στην ημέρα;

Μόνο τρεισήμισι λεπτά έντονης δραστηριότητας την ημέρα, όπως η αναρρίχηση σκαλοπατιών, μπορεί να μειώσει τον συνολικό κίνδυνο καρκίνου κατά 17-18%, σε σύγκριση με το να μην κάνει κάποιος έντονη δραστηριότητα.

Συμβουλές για ασθενείς που υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση

Αιμοκάθαρση ασθενείς: Τα νεφρά μας κάνουν τη σημαντική δουλειά της απομάκρυνσης των άχρηστων προϊόντων και της περίσσειας υγρών από το σώμα μας. Εάν τα νεφρά σταματήσουν να λειτουργούν σωστά, μπορεί να συσσωρευτούν τοξίνες και άχρηστα προϊόντα στο σώμα μας.

Τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία η σιωπή

Οι ήρεμες στιγμές μπορούν να οδηγήσουν σε βελτιωμένη πνευματική εστίαση, μειωμένα επίπεδα στρες, καλύτερο ύπνο, συναισθηματική θεραπεία και ενισχυμένη σύνδεση με τη διαίσθηση κάποιου.