Αυτοφροντίδα

Αρωματικά κεριά: Αιθέρια έλαια και αρώματα για στιγμές χαλάρωσης

Αρωματικά κεριά: Αιθέρια έλαια και αρώματα για στιγμές χαλάρωσης

Αρωματικά κεριά: Χαλαρώστε απολαμβάνοντας το ιδιαίτερο άρωμα των κεριών, που γαληνεύουν την ψυχή σας και σας προσφέρουν αυτή τη μοναδική αίσθηση αυτοφροντίδας που χρειάζεστε.

Όλοι γνωρίζουμε ότι διαφορετικά αρώματα και έλαια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διαφορετικούς σκοπούς. Κάθε άρωμα που αναβλύζει από διαφορετικά βότανα και λουλούδια βοηθά τον κάθε άνθρωπο σε διαφορετικές πτυχές της ζωής του. Ανάψτε ένα τέτοιου είδους κερί την επόμενη φορά που θα κάνετε διαλογισμό. Σίγουρα θα νιώσετε αναζωογονημένοι και γεμάτοι ενέργεια. Εναλλακτικά, απλά ανάψτε ένα κερί μετά από μια κουραστική μέρα. Έτσι θα καταφέρετε να απαλλαγείτε από την ένταση και να ξεχάσετε τις ανησυχίες σας. Διαβάζοντας την παρακάτω λίστα θα βρείτε πέντε από τα πιο χαλαρωτικά αρώματα που θα σας απαλλάξουν από οτιδήποτε αγχώδες.

ΛΕΒΑΝΤΑ

Η λεβάντα είναι ικανή να σας βοηθήσει εάν υποφέρετε από ήπια αϋπνία και παρέχει την δυνατότητα ποιοτικότερου ύπνου. Αυτό το υπέροχο άρωμα που αναβλίζει από την λεβάντα μελετήθηκε διεξοδικά και οι μελέτες έδειξαν ότι βοηθά στη μείωση του άγχους και της κατάθλιψης, καθώς και στη διέγερση των εγκεφαλικών οδών που συνδέονται με τη συναισθηματική απόκριση και τις αναμνήσεις μας.

YLANG YLANG

Το αιθέριο έλαιο Ylang Ylang αναβλίζει ένα γλυκό λουλουδάτο άρωμα το οποίο εξάγεται από το λουλούδι ενός τροπικού δέντρου που βρίσκεται στη Νοτιοανατολική Ασία. Το άρωμα Ylang Ylang έχει αποδειχθεί ότι χαλαρώνει και μειώνει την αρτηριακή πίεση σε πολλές μικρές μελέτες. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι το Ylang Ylang ηρεμούσε το νευρικό σύστημα, οδηγώντας σε ήπιο καρδιακό ρυθμό και αρτηριακή πίεση.

ΓΙΑΣΕΜΙ

Το άρωμα του γιασεμιού με τα ευαίσθητα λευκά πέταλά του, αναβλίζει μια γλυκιά μυρωδιά που βοηθά σημαντικά κατά τη διάρκεια του ύπνου. Οι άνθρωποι που εισέπνευσαν το άρωμα ενώ κοιμόντουσαν παρουσίασαν μεγαλύτερη ηρεμία στη διάρκεια του ύπνου, λιγότερη κίνηση και συνολικά καλύτερη ποιότητα ύπνου. Παραδόξως, τα αποτελέσματά του ήταν ακόμη πιο ισχυρά από αυτά της λεβάντας!

ΧΑΜΟΜΗΛΙ

Το χαμομήλι είναι αυτό το μικροσκοπικό λουλούδι που μοιάζει με μαργαρίτα. Όταν ο ανθός του στεγνώσει, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τσάι. Το τσάι χαμομηλιού έχει ηρεμιστική δράση για παιδιά που είναι ευερέθιστα ή για ενήλικες που δυσκολεύονται να κοιμηθούν. Επιπλέον, τα κεφάλια των λουλουδιών, όταν θρυμματιστούν και μαγειρευτούν, παράγουν μπλε λάδι που όταν συνδυάζεται με νερό και αφήνεται στον ατμό, είναι ικανό να ηρεμήσει όσους υποφέρουν από χρόνιο ή περιστασιακό βήχα.

ΣΑΝΤΑΛΟΞΥΛΟ

Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, η πιο σημαντική χρήση του σανταλόξυλου είναι η ηρεμιστική του επίδραση στο νευρικό σύστημα. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι όταν ένα άτομο μυρίσει το άρωμά του, τα εγκεφαλικά κύματα χαλαρώνουν.

Αφεθείτε στη χαλαρωτική μυρωδιά αρωματικών κεριών και απολαύστε τη ζωη

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Kακομάθετε τον εαυτό σας σε ένα beauty spa!

Το εκχύλισμα και οι κόκκοι βανίλιας μπορεί να ωφελήσουν την υγεία μας

Αρωματοθεραπευτική συνταγή για αναζωογόνηση και θρέψη της επιδερμίδας του προσώπου σας

Λάμψτε μέσα και έξω με έλαιο λεβάντας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αντιμετωπίστε το σύμπλεγμα ανωτερότητας

Σύμπλεγμα ανωτερότητας: Πολλοί άνθρωποι χωρίς να το κατανοούν πλήρως συμπεριφέρονται ναρκισσιστικά, εκφράζοντας αυτό που ονομάζεται σύμπλεγμα (ή σύνδρομο) ανωτερότητας.

Όταν η αυτοφροντίδα, γίνεται μέσο για την διαχείριση του άγχους

Αυτοφροντίδα Άγχος: Η σημασία ενός καλού ύπνου στην ψυχική υγεία είναι καθοριστική. Και ολοένα και περισσότερες μελέτες δεικνύουν ότι μία καλή ρουτίνα πριν τον ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα και περισσότερο.

Φροντίστε τον εαυτό σας...μαγειρεύοντάς σας υγιεινά

Αυτοφροντίδα μαγειρική: Εάν θέλουμε να υιοθετήσουμε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τότε η μαγειρική αποτελεί βασικό πυλώνα στις προσπάθειές μας. Πέρα από την εξοικονόμηση χρημάτων, είναι ένα μέσο έκφρασης αλλά και αυτοφροντίδας.

Τι μας προσφέρει η αυτοάμυνα μακροπρόθεσμα;

Αυτοάμυνα: Πολλές φορές παραλύουμε μπροστά σε έναν άγνωστο κίνδυνο, ενώ πρέπει να αντιδράσουμε. Τα μαθήματα αυτοάμυνας βοηθούν στη σωστή αντιμετώπιση επικίνδυνων καταστάσεων, ενισχύοντας παράλληλα την αυτοπεποίθησή μας.

Τεχνικές αυτοβοήθειας για την διαχείριση του άγχους

Αυτοφροντίδα άγχος: Η αναπνοή είναι το κλειδί στη διαχείριση του άγχους. Για να ανακτήσετε τον έλεγχο, όταν τα πράγματα πιέζουν, ξαπλώστε κάπου ήσυχα και τοποθετήστε το ένα χέρι στην καρδιά σας και το ένα χέρι πάνω από το στομάχι σας. Πάρτε μια βαθιά εισπνοή από τη μύτη μετρώντας ως το 7 και εκπνεύστε για 7. Συνεχίστε να κάνετε αυτήν την άσκηση μέχρι να αισθανθείτε ήρεμοι ξανά.

3 βήματα αυτοφροντίδας μετά από έναν τσακωμό

Ζευγάρια καβγάς αυτοφροντίδα: Είναι πολύ συχνό φαινόμενο τα ζευγάρια να τσακώνονται. Η κατάσταση μετά από έναν καβγά θυμίζει εμπόλεμη ζώνη. Πώς να το αντιμετωπίσουμε αναίμακτα;