Αυτοφροντίδα

Ανοσοποιητικό αυτοφροντίδα: Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα μέσα από στοχευμένες συνήθειες

Ανοσοποιητικό αυτοφροντίδα: Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα μέσα από στοχευμένες συνήθειες

Ανοσοποιητικό αυτοφροντίδα: Ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προστατευθεί κανείς από ιογενείς ασθένειες (συμπεριλαμβανομένου του κοινού κρυολογήματος, της γρίπης και του κορωνοϊού) είναι η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Η αυτοφροντίδα και το ανοσοποιητικό σας σύστημα είναι αλληλένδετα. Οι καλές συνήθειες που κρατούν το μυαλό σας υγιές, μπορούν επίσης να κρατήσουν το σώμα σας υγιές. Με την ανοσία να βρίσκεται στο επίκεντρο αυτή την στιγμή, είναι λογικό να αναζητούμε περισσότερους τρόπους για να διατηρήσουμε τον εαυτό μας υγιή από μέσα προς τα έξω. Οι ειδικοί λένε ότι η αυτοφροντίδα και οι υγιεινές συνήθειες είναι πραγματικά ο καλύτερος τρόπος για να φροντίσετε τον εαυτό σας. Υπάρχουν αρκετά προϊόντα που εμπορεύονται ως “ανοσο-ενισχυτικά”. Ωστόσο η επιστήμη πίσω από αυτά τα προϊόντα είναι ανεπαρκής για να υποστηρίξει κάποιο από αυτά. Ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προστατευθεί κανείς από ιογενείς ασθένειες (συμπεριλαμβανομένου του κοινού κρυολογήματος, της γρίπης και του κορωνοϊού) είναι η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

  • Ασκηθείτε τακτικά: Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη, αλλά η τήρηση μιας τακτικής ρουτίνας άσκησης έχει μια γενική θετική επίδραση στο σώμα. Η άσκηση αποδεικνύεται ευεργετική για την υγεία του ανοσοποιητικού καθώς και για τη βελτίωση της κυκλοφορίας, η οποία μπορεί να βοηθήσει το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος να λειτουργήσει επίσης πιο αποτελεσματικά.
  • Βγείτε έξω: Απλά το να βγαίνετε έξω για λίγα λεπτά την ημέρα μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στη συνολική σας ευεξία.Μελέτες έχουν συνδέσει τη βιταμίνη D που μπορεί να λάβετε από μια υγιή βόλτα στον ήλιο και πολλούς άλλους παράγοντες με ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα. Έτσι μπορείτε να απολαμβάνετε πράγματα με τα οποία είστε παθιασμένοι, όπως να ακούτε μουσική και να λαμβάνετε τον ήλιο, σημειώνοντας ότι στον πυρήνα τους, είναι μια εξαιρετική μέθοδος αυτοφροντίδας.
  • Μιλήστε με φίλους: Δεν είναι απλά διασκεδαστικό να μιλάτε με τους φίλους και την οικογένειά σας και να συμμετέχετε σε κοινωνικές δραστηριότητες, αλλά μπορεί πραγματικά να είναι καλό για το σώμα και το μυαλό σας. Ο αντίκτυπος της κοινωνικής απομόνωσης είναι τεράστιος και ένα υποκειμενικό αίσθημα μοναξιάς έχει βρεθεί ότι είναι τόσο επικίνδυνο για το σώμα όσο το κάπνισμα. Περνώντας χρόνο με τα αγαπημένα σας πρόσωπα, δίνετε στον εαυτό σας αυτή την ώθηση ευτυχίας που μπορεί να βοηθήσει τη στάση σας και τον εγκέφαλό σας.
  • Κοιμηθείτε καλά: Γνωρίζετε ήδη ότι ο ύπνος είναι ένα κρίσιμο μέρος της υγείας σας. Οι άνθρωποι χρειάζονται διαφορετικές ποσότητες ύπνου σε διαφορετικά σημεία της ζωής τους, αλλά μια πλήρης νύχτα ύπνου είναι γενικά επτά έως εννέα ώρες για τους ενήλικες. Δεν χρειάζεστε όμως αρκετές ώρες μόνο, αλλά χρειάζεστε και καλή υγιεινή ύπνου. Αυτό σημαίνει να έχετε ποιοτικό ύπνο κάθε βράδυ σε σταθερό πρόγραμμα. Ο κακός ύπνος συνδέεται με πολλά προβλήματα υγείας, όπως η άνοια και άλλες γνωστικές ανησυχίες. Επιπλέον, όταν δεν κοιμάστε αρκετά, το σώμα σας δεν έχει αρκετό χρόνο για να επανορθωθεί και να προετοιμαστεί για να ξεκινήσει τη νέα μέρα, επομένως μπορεί να αντιμετωπίσετε ομίχλη του εγκεφάλου που σας επιβραδύνει.
  • Διαλογιστείτε: Ο διαλογισμός μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε το ζεν σας. Όμως το πιο σημαντικό, μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε το καθημερινό σας άγχος. Το άγχος έχει συνδεθεί με τη φλεγμονή, η οποία αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, μας κάνει ευαίσθητους σε λοιμώξεις και επηρεάζει την ψυχική και σωματική υγεία. Με λίγα μόνο λεπτά διαλογισμού την ημέρα, μπορείτε να επιβραδύνετε το μυαλό σας. Οι ασκήσεις αναπνοής, όπως η εξάσκηση της κοιλιακής αναπνοής, χρειάζονται μόλις λίγα δευτερόλεπτα και δημιουργούν μια απίστευτη αίσθηση ηρεμίας στο σώμα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης εγκρίνουν την ανάμειξη και την αντιστοίχιση εμβολίων την Τρίτη

Ζεστή χειμωνιάτικη σούπα με μπρόκολο

Άσκηση: To ενδοκανναβινοειδές σύστημα συνεργάζεται με την μικροχλωρίδα του εντέρου για αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα

Μελέτη δείχνει πώς η βιταμίνη D θα μπορούσε να σταματήσει τη φλεγμονή των πνευμόνων στη νόσο COVID-19

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Χρήσιμα tips από την επέμβαση στην ανάρρωση

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Η υστερεκτομή ορισμένες φορές είναι αναπόφευκτη. Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς και την πορεία της ανάρρωσης από μια τέτοια χειρουργική επέμβαση.

Πώς να κάνετε διαλογισμό

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός αφορά επίσης την καλλιέργεια μιας πιο ήπιας, πιο συμπονετικής στάσης. Λέγεται συχνά ότι η πραγματική απόδειξη της αποτελεσματικότητας του διαλογισμού είναι όταν παρατηρείτε ότι έχετε γίνει λιγότερο αντιδραστικοί σε περισπασμούς στην καθημερινή ζωή, όταν δεν κάνετε διαλογισμό.

Η δύναμη των εναλλακτικών θεραπειών στην καθημερινότητά σας

Ρέικι: Το Ρέικι είναι μια τεχνική ενεργειακής θεραπείας που προάγει τη χαλάρωση, μειώνει το στρες και το άγχος μέσω του απαλού αγγίγματος και βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν ενεργειακά ισορροπημένοι σωματικά, συναισθηματικά, διανοητικά και πνευματικά. 

Απαλλαγείτε από τους πόνους της πλάτης με μερικά tips αυτοφροντίδας

Πλάτη πόνος: Όπως καταλαβαίνουμε η αυτοφροντίδα για πόνους στην πλάτη ακόμα και χρόνιους είναι μονόδρομος. Ξεκλέψτε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας και φροντίστε τον όσο το δυνατόν καλύτερα για να αποκτήσετε μια ποιότητα ζωής που θα ζήλευαν πολλοί.