Αυτοφροντίδα

Άγχος: Tips αυτοβοήθειας για τις περιόδους αυξημένου άγχους [vid]

Άγχος: Tips αυτοβοήθειας για τις περιόδους αυξημένου άγχους [vid]

Άγχος: Τι να κάνετε όταν το άγχος δεν σας αφήνει να ηρεμήσετε και οι ανησυχίες διαδέχονται η μία την άλλη

Το να ζείτε με άγχος μπορεί να είναι πολύ δύσκολο, αλλά υπάρχουν βήματα που μπορείτε να κάνετε για να αυτο-βοηθηθείτε. Για συμβουλές σχετικά με την αντιμετώπιση των κρίσεων πανικού, ανατρέξτε εδώ.

  • Μιλήστε σε έναν άνθρωπο που εμπιστεύεστε

Το να μιλήσετε με κάποιον που εμπιστεύεστε για ό,τι σας αγχώνει μπορεί να είναι μεγάλη ανακούφιση. Σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και το να ξέρουμε ότι έχουμε κάποιον που θέλει να μας ακούσει και νοιάζεται για μας είναι από μόνο του ενδυναμωτικό και ανακουφιστικό. Εάν δεν είστε σε θέση να επικοινωνήσετε με κάποιο πρόσωπο από το περιβάλλον σας, είναι σημαντικό να θυμάστε πως μπορείτε να απευθυνθείτε σε ειδικές γραμμές ψυχολογικής υποστήριξης ή σε κάποιον/α ειδικό.

  • Προσπαθήστε να διαχειριστείτε τις ανησυχίες σας

Το άγχος μπορεί να το κάνει πολύ δύσκολο να σταματήσετε να ανησυχείτε. Μπορεί να έχετε ανησυχίες που δεν μπορείτε να ελέγξετε. Ή μπορεί ακόμη και να αισθάνεστε ότι πρέπει να συνεχίσετε να ανησυχείτε γιατί φαίνεται χρήσιμο – ή ότι μπορεί να συμβεί κάτι άσχημο εάν σταματήσετε τις σκέψεις.

Τι μπορείτε να κάνετε σε αυτήν την περίπτωση:

  • Αφιερώστε έναν συγκεκριμένο χρόνο για να επικεντρωθείτε στις ανησυχίες σας. Μερικοί άνθρωποι αναφέρουν ότι βοηθάει να ορίσουν ένα χρονόμετρο.
  • Γράψτε τις ανησυχίες σας και κρατήστε τις σε ένα συγκεκριμένο μέρος – για παράδειγμα, μπορείτε να έχετε ένα σημειωματάριο για τις ανησυχίες σας ή μπορείτε να τις γράψετε σε χαρτιά που στην συνέχεια αποθηκεύετε σε έναν φάκελο ή ακόμη και ένα βάζο.

 

  • Αναπνεύστε αργά και με συνείδηση

Οι ασκήσεις αναπνοής μπορούν να σας βοηθήσουν να ανταπεξέλθετε και να νιώσετε περισσότερο υπό έλεγχο. Reminder: “Αναπνεύστε … θυμηθείτε πάντα να αναπνέετε. Πάρτε χρόνο για να εισπνεύσετε. Είναι το πιο απλό πράγμα, αλλά ξεχνιέται σε κρίσεις πανικού”.

Μπορεί το mindfulness να σας βοηθήσει;

Η συνειδητότητα είναι ένας τρόπος να δώσετε την πλήρη προσοχή σας στην παρούσα στιγμή. Μερικοί άνθρωποι αναφέρουν σημαντιές βελτιώσεις ως προς την αντιμετώπιση ορισμένων διαταραχών άγχους, μετά από ασκήσεις διαλογισμού, τεχνικές αναπνοής, τραγούδια matra και άλλες εμπειρίες που ανακουφίζουν το νευρικό σύστημα, μέσα από την εστίαση στο παρόν.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

5 tips που θα σας βοηθήσουν να τα βγάλετε πέρα με το άγχος

Το mindfulness μας διδάσκει να είμαστε στο παρόν και να μην προσκολλόμαστε στις ανήσυχες σκέψεις

5 απλοί τρόποι για να απαλλαγείτε από το στρες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η αυτοφροντίδα ως βασικό κλειδί στη διαχείριση του άγχους

Άγχος αυτοφροντίδα: Να θυμάστε ότι το να αφιερώνετε χρόνο για μικρές πράξεις αυτο-φροντίδας κατά τη διάρκεια της ημέρας θα κρατήσει τη διάθεσή σας πιο ισορροπημένη και θα αναπληρώσει τα αποθέματα της ενέργειάς σας.

Αντιμετωπίστε το σύμπλεγμα ανωτερότητας

Σύμπλεγμα ανωτερότητας: Πολλοί άνθρωποι χωρίς να το κατανοούν πλήρως συμπεριφέρονται ναρκισσιστικά, εκφράζοντας αυτό που ονομάζεται σύμπλεγμα (ή σύνδρομο) ανωτερότητας.

Όταν η αυτοφροντίδα, γίνεται μέσο για την διαχείριση του άγχους

Αυτοφροντίδα Άγχος: Η σημασία ενός καλού ύπνου στην ψυχική υγεία είναι καθοριστική. Και ολοένα και περισσότερες μελέτες δεικνύουν ότι μία καλή ρουτίνα πριν τον ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα και περισσότερο.