Αυτοφροντίδα

Άγχος Δουλειά: Διαχειριστείτε το άγχος μέσα από την τεχνική της αποφυγής

Άγχος Δουλειά: Διαχειριστείτε το άγχος μέσα από την τεχνική της αποφυγής

Άγχος Δουλειά: Όταν το επίπεδο άγχους σας υπερβαίνει την ικανότητά σας να το αντιμετωπίσετε, πρέπει να αποκαταστήσετε την ισορροπία μειώνοντας τους στρεσογόνους παράγοντες ή αυξάνοντας την ικανότητά σας να διαχειριστείτε το άγχος ή κάνοντας και τα δύο.

Το υπερβολικό άγχος είναι σαν ένα βαρύ σακίδιο που σέρνουμε παντού και μπορεί να κάνει το ταξίδι της ζωής μας (πι0) δύσκολο. Εκδηλώσεις χαράς, όπως ένας γάμος, αλλά και δυσφορικές καταστάστεις, όπως η υπερβολική εργασία μπορεί να προκαλέσουν άγχος. Όταν το επίπεδο άγχους σας υπερβαίνει την ικανότητά σας να το αντιμετωπίσετε, πρέπει να αποκαταστήσετε την ισορροπία μειώνοντας τους στρεσογόνους παράγοντες ή αυξάνοντας την ικανότητά σας να διαχειριστείτε το άγχος – ή κάνοντας και τα δύο.

Εδώ θα ασχοληθούμε με την τεχνική της αποφυγής ως εργαλείου για την διαχείριση του άγχους

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, μπορείτε να αποφύγετε καταστάσεις που πυροδοτούν πολύ άγχος. Πώς; Για αρχή, μάθετε να προγραμματίζετε – από πριν – και κάντε τις απαραίτητες αλλαγές στο περιβάλλον σας.

  • Πάρτε τον έλεγχο του περιβάλλοντος στα χέρια σας

Εάν το πρωί για να πάτε στη δουλειά είστε μόνιμα παγιδευμένοι/ες σε μποτιλιάρισμα, απλώς επιλέξτε την επόμενη φορά είτε να ξεκινήσετε νωρίτερα ή να ακολουθήσετε τη μακρύτερη αλλά λιγότερο διαδεδομένη διαδρομή. Εάν φτάνοντας στο γραφείο, είστε ήδη με την ψυχή στο σώμα, στο όριο της καθυστέρησης και δεν προλαβαίνετε να πάρετε καφέ, σκεφτείτε προκαταβολικά και ετοιμάστε την κούπα του καφέ σας από το βράδυ, ώστε πριν φύγετε από το σπίτι να χρειαστεί απλώς να προσθέσετε ζεστό νερό και voila πάρτε τον καφέ μαζί σας.

  • Αποφύγετε τους ανθρώπους που σας ενοχλούν

Εάν για παράδειγμα στη δουλειά υπάρχει κάποιος/α συνάδελφος στην παρουσία του οποίου είστε νευρικοί/ες και νιώθετε άβολα, επιλέξτε να καθίσετε μακριά του/της σε μίτινγκς κλπ.

  • Μάθετε να λέτε όχι

Εάν αισθάνεστε ότι οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις που αναλαμβάνετε είναι πολλές και βρίσκετε συχνά τον εαυτό σας να αναρωτιέται εάν είστε “καλόκαρδοι” ή και λίγο “ανόητοι” που δεν μπορείτε να πείτε όχι, είναι η ώρα να μάθετε να το κάνετε. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε πότε διασχίζετε τα προσωπικά σας όρια και πλέον δίνετε περισσότερο απ’ ό, τι θέλετε ή μπορείτε.

  • Ξαναδείτε τη λίστα με τις υποχρεώσεις σας και προτεραιοποιείστε

Επισημάνατε στη λίστα ποιες υποχρεώσεις είναι οι πιο επείγουσες και ποιες είναι σημαντικές. Και κάντε ένα μπαλανσάρισμα μεταξύ αυτών. Για όσες βρίσκονται στη λίστα, αλλά δεν πληρούν ούτε το κριτήριο της σημαντικότητας ούτε και αυτό του επείγοντος, σκεφτείτε απλώς να πείτε: γεια!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Tour στα ελληνικά νησιά κάνει η Demi Moore με την κόρη της Rumer Willis

Γιατί να ενσωματώσετε τα λουτρά με θαλασσινό αλάτι στη ρουτίνα σας

Η άσκηση τονώνει την εμπιστοσύνη σας και το αίσθημα του ανήκειν

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πόσο αποτελεσματικά είναι τα βότανα στην προαγωγή του ύπνου

Αϋπνία αντιμετώπιση: Ορισμένα βότανα μπορούν να προκαλέσουν υπνηλία μειώνοντας τα επίπεδα άγχους ή υποστηρίζοντας φυσιολογικές αλλαγές στο σώμα όπως η χαλάρωση των μυών και η επιβράδυνση του καρδιακού παλμού.

Η γιόγκα ως εργαλείο αυτοβοήθειας για τη διαχείριση της κατάθλιψης

Αθλητισμός κατάθλιψη: Στο πλαίσιο των φαρμακευτικών και άλλων θεραπευτικών προσεγγίσεων, η θεραπεία με γιόγκα μπορεί να βοηθήσει τους ασθενείς στη διαχείριση των συμπτωμάτων τους και την ανάρρωση – και σε περιπτώσεις ήπιας κατάθλιψης, μπορεί να είναι το κύριο εργαλείο αυτοβοήθειας που αποτρέπει την επιδείνωση των συμπτωμάτων.

Αναγνωρίστε τα σημάδια του έρπητα και φροντίστε τον εαυτό σας

Έρπης αυτοφροντίδα: Ο έρπης αποτελεί σίγουρα μια ενοχλητική κατάσταση, καθώς ο ιός υπάρχει στον οργανισμό μας εφ' όρου ζωής. Με την αναγνώριση των συμπτωμάτων και την έγκαιρη θεραπεία όμως όλα γίνονται πιο εύκολα.

Βότανα που μειώνουν το άγχος

Άγχος αντιμετώπιση: Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι ορισμένα βότανα μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του άγχους.

Πώς βοηθούν τον ύπνο μας οι ζεστές κάλτσες λίγο πριν ξαπλώσουμε;

Tips για καλό ύπνο: Το σώμα σας λειτουργεί φυσικά για να μειώσει τη θερμοκρασία του πυρήνα σας τη νύχτα για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Ζεσταίνοντας τα πόδια σας, ανοίγετε τα αιμοφόρα αγγεία για να βοηθήσετε να δροσιστεί το υπόλοιπο σώμα.

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.