Αυτοφροντίδα

4 απλά βήματα για να αντιμετωπίσεις ό,τι σε φοβίζει

4 απλά βήματα για να αντιμετωπίσεις ό,τι σε φοβίζει

Ξεκίνα με ό,τι σε τρομάζει/φοβίζει λιγότερο. Μια φοβία που πραγματικά σου τρώει την ψυχή, χωρίς ουσιαστικό λόγο. Και σιγά-σιγά θα καταφέρεις να αντιμετωπίσεις ακόμα πιο δύσκολους φόβους. Το σημαντικό, όμως είναι να παραμείνεις πάντα χαλαρός και ψύχραιμος.

Είναι ένα ανθρώπινο συναίσθημα. Όλοι φοβόμαστε. Αλλά, ακόμα και ο πιο «μικρός» φόβος μπορεί να μας κάνει να αγχωθούμε για ορισμένα πράγματα ή καταστάσεις, για τα οποία προφανώς και θα προτιμούσαμε να μην ανησυχούμε. Η λήψη αποφάσεων, η αποτυχία, η απογοήτευση των άλλων, ο θάνατος ή η μοναξιά είναι πράγματα για τα οποία μόνο στη σκέψη, τρομάζουμε. Ένα ορισμένο επίπεδο ανησυχίας είναι πάντα απολύτως φυσιολογικό, ειδικά για τις δύσκολες καταστάσεις. Ωστόσο, όταν οι φόβοι παρεμποδίζουν την ευτυχία μας, όλα πηγαίνουν λάθος.

 

Αυτά, είναι 4 απλά βήματα για να αντιμετωπίσεις ό,τι σε φοβίζει

Εξοικειώσου με τα συναισθήματά σου

Το πρώτο βήμα για να αντιμετωπίσεις τους φόβους σου, είναι εξοικείωση με όσα αισθάνεσαι. Εάν μάθεις να «διαβάζεις» τα αρνητικά και τα θετικά συναισθήματά  σου και πότε αυτό που νιώθεις είναι πραγματικά φόβος ή αγωνία, τότε θα καταφέρεις σε μεγάλο βαθμό να το αντιμετωπίσεις.

Εντόπισε τις καταστάσεις που πυροδοτούν φόβο

Σε αυτό το βήμα, χρειάζεται να σκεφτείς τις καταστάσεις που πυροδοτούν το φόβο σου. Όποιες κι αν είναι αυτές. Βάλ’τα όλα κάτω με τη σειρά, από τις πιο μικρές συγκινήσεις μέχρι τους μεγάλους φόβους. Μερικές φορές, υπάρχει μόνο μία κατάσταση που φοβάται κανείς.

Μάθε να εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου

Αυτό το βήμα, είναι σημαντικό για κάθε στιγμή της ζωής σου. Αν δεν εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου, πώς θα φτάσεις ένα βήμα πιο κοντά σε αυτό που ονειρεύεσαι; Ακόμα κι όταν μια κατάσταση σου προκαλεί φόβο, πρέπει να εμπιστεύεσαι τις δυνατότητές σου. Προφανώς, κανείς δεν είναι τέλειος.

Δοκίμασε να εκτεθείς στους φόβους σου

Ξεκίνα με ό,τι σε τρομάζει και σε φοβίζει λιγότερο. Μια φοβία που πραγματικά σου τρώει την ψυχή, χωρίς ουσιαστικό λόγο. Και σιγά-σιγά θα καταφέρεις να αντιμετωπίσεις ακόμα πιο δύσκολους φόβους. Το σημαντικό, όμως είναι να παραμείνεις πάντα χαλαρός και ψύχραιμος.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μύθους για την κατάθλιψη που πρέπει να απορρίψουμε

Αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να κοιμάσαι με βρεγμένα μαλλιά

Πώς μπορείτε να αλλάξετε τον τρόπο σκέψης σας;

Πώς να εξασκήσετε την ουδετερότητα του σώματος;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί δεν μπορώ να μυρίσω το άρωμά μου;

Ο εγκέφαλός σας το επεξεργάζεται και αποφασίζει αν είναι ενδιαφέρον ή όχι. Αν χρησιμοποιείτε ένα άρωμα συνεχώς, η αντίδραση δεν είναι τόσο έντονη και οι οι υποδοχείς σας θα είναι λιγότερο ευαίσθητοι σε αυτό.

Πώς η αρωματοθεραπεία θα βελτιώσει την καθημερινότητά σας;

Αρωματοθεραπεία: Η αρωματοθεραπεία προσφέρει μια φυσική και ευέλικτη προσέγγιση για την υγεία και την ευεξία, αξιοποιώντας τη δύναμη των αιθέριων ελαίων φυτικής προέλευσης για την προώθηση της ισορροπίας και της αρμονίας στο σώμα, το μυαλό και το πνεύμα.

Πρέπει όλοι να επιδιώκουμε 5 μικρά διαλείμματα άσκησης μέσα στην ημέρα;

Μόνο τρεισήμισι λεπτά έντονης δραστηριότητας την ημέρα, όπως η αναρρίχηση σκαλοπατιών, μπορεί να μειώσει τον συνολικό κίνδυνο καρκίνου κατά 17-18%, σε σύγκριση με το να μην κάνει κάποιος έντονη δραστηριότητα.

Συμβουλές για ασθενείς που υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση

Αιμοκάθαρση ασθενείς: Τα νεφρά μας κάνουν τη σημαντική δουλειά της απομάκρυνσης των άχρηστων προϊόντων και της περίσσειας υγρών από το σώμα μας. Εάν τα νεφρά σταματήσουν να λειτουργούν σωστά, μπορεί να συσσωρευτούν τοξίνες και άχρηστα προϊόντα στο σώμα μας.