ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Χρόνιος πονοκέφαλος: Τι να κάνετε εάν υποφέρετε από χρόνιους πονοκεφάλους [vid]

Χρόνιος πονοκέφαλος: Τι να κάνετε εάν υποφέρετε από χρόνιους πονοκεφάλους [vid]

Χρόνιος πονοκέφαλος: Πλάι στην ιατρική παρακολούθηση, η φροντίδα του εαυτού σας μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη και ανακούφιση των χρόνιων καθημερινών πονοκεφάλων.

Δεν είναι λίγα τα άτομα που υποφέρουν από χρόνιους παροξυσμούς πονοκεφάλου στη σύγχρονη εποχή. Με τον όρο «πονοκέφαλος» περιγράφονται οι κρίσεις πόνου που εντοπίζονται στην περιοχή του κεφαλιού. Εάν υποφέρετε από χρόνιους πονοκεφάλους, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας, προκειμένου να σας καθοδηγήσει στην κατάλληλη για εσάς θεραπεία. Μην υποτιμάται τον πονοκέφαλο, καθώς μπορεί να οφείλεται σε παθολογική οργανική βλάβη.

Τι να κάνετε για να προλάβετε έναν πονοκέφαλο:

  • Αποφύγετε τις αιτίες που πυροδοτούν τους πονοκεφάλους

Το να κρατάτε ένα ημερολόγιο πονοκεφάλου μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τι προκαλεί τους πονοκεφάλους σας, ώστε να μπορείτε να αποφύγετε τις προκλήσεις (triggers). Συμπεριλάβετε λεπτομέρειες για κάθε πονοκέφαλο, όπως πότε ξεκίνησε, τι κάνατε εκείνη τη στιγμή και πόση ώρα διήρκησε.

  • Αποφύγετε την υπερβολική χρήση φαρμάκων

Η λήψη φαρμάκων για τον πονοκέφαλο, συμπεριλαμβανομένων των φαρμάκων χωρίς ιατρική συνταγή, περισσότερες από δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να αυξήσει την ένταση και τη συχνότητα των πονοκεφάλων σας. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας σχετικά με τους τρόπους αντιμετώπισης του πόνου.

  • Κοιμηθείτε επαρκώς

Ο μέσος ενήλικας χρειάζεται επτά έως οκτώ ώρες ύπνου τη νύχτα. Είναι καλύτερο να κοιμάστε και να ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε μέρα. Συζητήστε με το γιατρό σας, εάν αντιμετωπίζετε θέματα που σας κρατούν ξύπνιους/ες τη νύχτα ή διαταρράσουν τον ύπνο σας.

  • Μην παραλείπετε γεύματα

Τρώτε υγιεινά γεύματα περίπου τις ίδιες ώρες καθημερινά. Αποφύγετε τρόφιμα ή ποτά, όπως αυτά που περιέχουν καφεΐνη, που φαίνεται να σχετίζονται αρνητικά με την εκδήλωση πονοκεφάλου.

  • Ασκηθείτε τακτικά

Η τακτική αερόβια σωματική δραστηριότητα μπορεί να βελτιώσει τη σωματική και ψυχική σας ευεξία και να μειώσει το άγχος. Με την έγκριση του γιατρού σας, επιλέξτε δραστηριότητες που σας αρέσουν – όπως το περπάτημα, το κολύμπι ή την ποδηλασία. Για να αποφύγετε τους τραυματισμούς, ξεκινήστε αργά.

  • Περιορίστε το άγχος

Το άγχος είναι μια κοινή αιτία πρόκλησης ή επιδείνωσης του χρόνιου πόνου και των πονοκεφάλων. Για το να το αντιμετωπίσετε καλύτερα, οργανωθείτε με τέτοιο τρόπο ώστε να απλοποιήσετε το πρόγραμμά σας. Επιπλέον, μπορείτε να δοκιμάσετε τεχνικές μείωσης του στρες, όπως η γιόγκα, το τάι τσι ή ο διαλογισμός.

  • Μειώστε την καφεΐνη

Ενώ ορισμένα φάρμακα για τον πονοκέφαλο περιλαμβάνουν την καφεΐνη ως έκδοχο, επειδή μπορεί να είναι επωφελής για τη μείωση του πόνου, σύμφωνα με άλλες πηγές, η καφεΐνη μπορεί επίσης να επιδεινώσει τους πονοκεφάλους. Προσπαθήστε να ελαχιστοποιήσετε ή να αποφύγετε την καφεΐνη.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τα μυστικά μακροζωίας των ιθαγενών του Αμαζονίου

Το ταξίδι του Ασθενούς με Σπάνιο Νόσημα για τη Διάγνωση

Βασίλης Κικίλιας: Αύριο ανοίγει η πλατφόρμα για τους 25-29 με όλα τα διαθέσιμα εμβόλια

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι συνέπειες του χρόνιου στρες στην υγεία

Άγχος Συνέπειες: Το άγχος είναι παντού και για κάθε άνθρωπο σημαίνει διαφορετικά πράγματα. Και ενώ το λίγο άγχος είναι εντάξει - ένας βαθμός άγχους είναι και ωφέλιμος - το πολύ άγχος μπορεί να σας κουράσει και να έχει επιπτώσεις στην υγεία σας, τόσο ψυχική όσο και σωματική.

H άσκηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης χρόνιας νόσου

Αθλητισμός: Έχει αποδειχθεί ότι η τακτική άσκηση βελτιώνει την ευαισθησία των ατόμων στην ινσουλίνη, αυξάνει την υγεία της καρδιάς, ενώ μπορεί επίσης να μειώσει τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης και τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα.