ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Vegan Διατροφή: Μπορεί να συνδέεται με υψηλότερο κίνδυνο καταγμάτων

Vegan Διατροφή: Μπορεί να συνδέεται με υψηλότερο κίνδυνο καταγμάτων

Vegan Διατροφή: Μπορεί να συνδέεται με υψηλότερο κίνδυνο καταγμάτων. Ερευνητές έχουν ανακαλύψει ότι οι χορτοφάγοι με χαμηλότερη πρόσληψη ασβεστίου και πρωτεϊνών είχαν 43% υψηλότερο κίνδυνο, κατά μέσο όρο, να βιώσουν κατάγματα από τα άτομα που έτρωγαν κρέας.

Η διαμήκης μελέτη που έφτασε σε αυτό το εύρημα εμφανίζεται στο περιοδικό BMC Medical. Σύμφωνα με τη μελέτη, μεταξύ των συμμετεχόντων  που ακολουθούσαν χορτοφαγική διατροφή, υπήρξαν περίπου 20 ακόμα περιπτώσεις καταγμάτων ανά 1.000 άτομα για περίοδο 10 ετών. Συγκεκριμένα, οι χορτοφάγοι  αντιμετώπισαν υψηλότερο κίνδυνο καταγμάτων στους γοφούς και τα πόδια, καθώς και άλλα κατάγματα της κύριας θέσης, όπως η κλείδα, τα πλευρά και οι σπόνδυλοι.

Είναι η πρώτη περιεκτική μελέτη για τους κινδύνους τόσο των συνολικών όσο και των ειδικών καταγμάτων σε άτομα διαφορετικών ομάδων διατροφής“, αναφέρει η επικεφαλής συγγραφέας και επιδημιολόγος διατροφής στο Υπουργείο Υγείας Πληθυσμού του Νάφφιλντ στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Χορτοφάγοι και pescatarians – άτομα που δεν τρώνε κρέας αλλά τρώνε ψάρια- είχε επίσης υψηλότερο κίνδυνο να διατηρήσει κατάγματα ισχίου από τους ανθρώπους που έτρωγαν κρέας, σύμφωνα με τη μελέτη. Ωστόσο, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η συνεκτίμηση του δείκτη μάζας σώματος (ΒΜΙ), του διατροφικού ασβεστίου και των διατροφικών πρωτεϊνών μείωσε εν μέρει τον κίνδυνο καταγμάτων στις ομάδες αυτές.

Ωστόσο, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η συνεκτίμηση του δείκτη μάζας σώματος (ΒΜΙ), του διατροφικού ασβεστίου και των διατροφικών πρωτεϊνών μείωσε εν μέρει τον κίνδυνο καταγμάτων στις ομάδες αυτές. Οι ερευνητές ανέλυσαν δεδομένα από σχεδόν 55.000 άνδρες και γυναίκες που ζούσαν στο Ηνωμένο Βασίλειο και είχαν συμφωνήσει να συμμετάσχουν στην Οξφόρδη συνιστώσα της Ευρωπαϊκής Προοπτικής Έρευνας για τον Καρκίνο και τη Διατροφή (EPIC) για να εξετάσουν πώς η διατροφή επηρεάζει τον κίνδυνο καταγμάτων. Από τους συμμετέχοντες, σχεδόν 30.000 έτρωγαν κρέας, περίπου 8.000 ήταν pescatarians, περισσότεροι από 15.000 ήταν χορτοφάγοι, και σχεδόν 2.000 ήταν χορτοφάγοι κατά τη στιγμή της πρόσληψής τους μεταξύ 1993 και 2001.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Μύθοι και αλήθειες για την χορτοφαγία

Πώς να χάσεις 4 κιλά μέχρι τα Χριστούγεννα

Τι κερδίζω αν γίνω Vegan και τι χάνω;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Δοκιμές του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης για την αξιολόγηση των ανοσολογικών αντιδράσεων από την επαναμόλυνση με τον ιό του κορωνοϊού

"Η διατήρηση του ρυθμού της επιστημονικής έρευνας και ανάπτυξης, μέσω κρίσιμων μελετών όπως αυτή, παραμένει ο μόνος τρόπος που θα μπορέσουμε πραγματικά να ξεπεράσουμε αυτήν την πανδημία και να την ελέγξουμε".

Το αντιιικό φάρμακο κορωνοϊού δείχνει υπόσχεση σε χάμστερ, και μπαίνει σε δοκιμές σε ανθρώπους

"Αυτά τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι η θεραπεία με MK-4482 θα μπορούσε ενδεχομένως να μετριάσει τις εκθέσεις υψηλού κινδύνου στον SARS-CoV-2 και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη θεραπεία της καθιερωμένης λοίμωξης SARS-CoV-2 μόνη της ή πιθανώς σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες", λέει η συνοδευτική έκδοση από το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας NIH.

Ο κορωνοϊός δεν περνά τον αιματοεγκεφαλικό φραγμό αλλά σκοτώνει τους νευρώνες με έμμεσο τρόπο

Κορωνοϊός Εγκέφαλος: Η μεγαλύτερη παθολογοανατομική μελέτη που έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα σε νεκρούς της πανδημίας δείχνει ότι ο κορωνοϊός δεν εισέρχεται στον εγκέφαλο, παρόλα αυτά όμως προκαλεί σοβαρές βλάβες που ίσως εξηγούν τα νευρολογικά συμπτώματα πολλών ασθενών.

Ο οργασμός σχετίζεται με τη γυμναστική

Οργασμός: Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι συνολικά οι τέσσερις στις δέκα γυναίκες είχαν βιώσει ερωτική ικανοποίηση ή οργασμό κατά τη διάρκεια της γυμναστικής τουλάχιστον 11 φορές στη ζωή τους.

Κουρκουμίνη: Ο φυσικός σας σύμμαχος στην προστασία του θυρεοειδούς

Κουρκουμάς Οφέλη Θυρεοειδής: Μάθετε πώς ο κουρκουμάς σας ωφελεί και συμβάλει στη διατήρηση της καλής συνολικής υγείας, προλαμβάνοντας και μειώνοντας τα συμπτώματα των επιπλοκών του θυρεοειδούς.

Φυτικές πηγές που μας δίνουν την απαραίτητη πρωτεΐνη

Σύμφωνα με την Αμερικανική Διαιτητική Εταιρία, ο μέσος ενήλικας χρειάζεται μόνο 0.8 g πρωτεΐνης ανά κιλό. Έτσι, ένα άτομο 59 κιλών για παράδειγμα χρειάζεται το πολύ 47g πρωτεΐνης την ημέρα – λιγότερη δηλαδή απ’ όση νομίζαμε.

Τα άτομα σε αυτήν την ομάδα αίματος έχουν τον μικρότερο κίνδυνο θρόμβωσης

Πρόσφατη μελέτη αναφέρει πως υπάρχει ένας ενδιαφέρων σύνδεσμος που μπορεί να βοηθήσει στην εξήγηση της σχέσης μεταξύ των τύπων αίματος και των θρομβώσεων: Τα άτομα με ομάδα αίματος 0 έχουν χαμηλότερο παράγοντα von Willebrand (VWF), μια πρωτεΐνη που είναι υπεύθυνη για τον σχηματισμό θρόμβων αίματος. Ωστόσο, αυτή είναι μόνο μια από τις πιθανές εξηγήσεις.