ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Θαλασσινό αλάτι: Τα πιθανά του οφέλη στην υγεία [vid]

Θαλασσινό αλάτι: Τα πιθανά του οφέλη στην υγεία [vid]

Θαλασσινό αλάτι: Η λήψη αρκετού νατρίου, ανεξάρτητα από το είδος του αλατιού από το οποίο προέρχεται, είναι σημαντική για την ενυδάτωση και την αρτηριακή πίεση. Ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι το θαλασσινό αλάτι μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πέψη και να βελτιώσει τα προβλήματα του δέρματος όταν προστίθεται στα μπάνια.

Δεδομένου ότι το χλωριούχο νάτριο (αλάτι) έχει αρκετές σημαντικές λειτουργίες στο σώμα, είναι απαραίτητο να το καταναλώνουμε από τρόφιμα για να διατηρήσουμε τη βέλτιστη υγεία. Μερικοί άνθρωποι ισχυρίζονται ότι το θαλασσινό αλάτι, συγκεκριμένα, έχει αρκετά επιπλέον οφέλη συγκριτικά με το κοινό επιτραπέζιο αλάτι. Ωστόσο, τα περισσότερα από αυτά δεν υποστηρίζονται από ισχυρή επιστημονική έρευνα.

Ακολουθούν μερικοί από τους πιο συνηθισμένους ισχυρισμούς σχετικά με το θαλασσινό αλάτι.

  • Ενυδάτωση, αρτηριακή πίεση και άλλα

Γενικά, το αλάτι μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε επαρκή επίπεδα ενυδάτωσης και αρτηριακής πίεσης. Δεδομένου ότι το νάτριο παίζει ζωτικό ρόλο στην ισορροπία των υγρών, το να μην το παίρνουμε αρκετό μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση, ειδικά κατά τη διάρκεια άσκησης υψηλής έντασης.

Η σωστή ισορροπία υγρών στο σώμα είναι επίσης σημαντική για τη διατήρηση υγιών επιπέδων αρτηριακής πίεσης.

Η κατανάλωση θαλασσινού αλατιού μπορεί να σας βοηθήσει να ικανοποιήσετε τις ανάγκες σας σε νάτριο, αλλά μπορείτε επίσης να πάρετε νάτριο από μια ποικιλία άλλων τροφίμων.

  • Πέψη

Μερικοί πιστεύουν ότι η κατανάλωση θαλασσινού αλατιού αναμεμειγμένου με χλιαρό νερό βοηθά στην πέψη. Το χλωρίδιο είναι απαραίτητο για την παραγωγή οξέος στο στομάχι και το χλωριούχο νάτριο (αλάτι) διευκολύνει την απορρόφηση και τη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών στο έντερο αφού έχουν διασπαστεί κατά την πέψη.

Μια μελέτη εξέτασε τις επιπτώσεις του πόσιμου αλμυρού νερού σε 54 ενήλικες που προετοιμάζονταν για κολονοσκόπηση. Όσοι έκαναν συγκεκριμένες στάσεις γιόγκα και έπιναν 2 φλιτζάνια (480 ml) νερό με 4,5 γραμμάρια αλάτι είχαν κενώσεις πριν από τη διαδικασία.

Ωστόσο, δεν είναι σαφές σε ποιο βαθμό το αλμυρό νερό από μόνο του βοηθά στη βελτίωση της υγείας του εντέρου.

Ενώ η κατανάλωση θαλασσινού αλατιού αναμεμειγμένου με νερό μπορεί να βοηθήσει στην πέψη σε ορισμένες περιπτώσεις, πίνοντας πολύ αλατόνερο μπορεί να σας οδηγήσει στην κατανάλωση υπερβολικού αλατιού. Η λήψη επαρκούς νατρίου από άλλες πηγές είναι πιθανώς αρκετή για να υποστηρίξει την κανονική πέψη.

  • Υγεία και φλεγμονή του δέρματος

Το μπάνιο με θαλασσινό αλάτι πιστεύεται ότι μειώνει την ξηρότητα και τη φλεγμονή του δέρματος. Επίσημοι φορείς για την υγεία συνιστούν την προσθήκη 1 φλιτζανιού αλάτι στο νερό του μπάνιου για την ανακούφιση του ερεθισμένου από το έκζεμα δέρμα.

Ωστόσο, δεν είναι σαφές πώς και αν τα λουτρά με αλάτι βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής του δέρματος, καθώς και εάν το θαλασσινό αλάτι, ειδικότερα, ασκεί συγκεκριμένες επιδράσεις.

Μια μελέτη σε άτομα με ξηρό δέρμα διαπίστωσε ότι το μπάνιο σε διάλυμα αλατιού που προέρχεται από τη Νεκρά Θάλασσα συνέβαλε στην αύξηση της ενυδάτωσης του δέρματος και στη μείωση της τραχύτητας, σε σύγκριση με το μπάνιο σε νερό βρύσης.

Τούτου λεχθέντος, οι ερευνητές απέδωσαν τα θετικά αποτελέσματα στην ποσότητα μαγνησίου στο διάλυμα της Νεκράς Θάλασσας – όχι στην περιεκτικότητα σε αλάτι.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αγχολυτικό και αναλγητικό, το λουτρό με θαλασσινό αλάτι είναι ένα must για τη ρουτίνα περιποιήσής σου

Μια πρέζα θαλασσινού αλατιού μπορεί να κάνει θαύματα στο δέρμα σας

2 τρόποι να χρησιμοποιήσεις το θαλασσινό αλάτι στη ρουτίνα ομορφιάς σου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς επηρεάζει η άσκηση την καρδιαγγειακή υγεία

Αθλητισμός: Η άσκηση έχει μακροπρόθεσμα καρδιαγγειακά οφέλη. Αυτά περιλαμβάνουν μειωμένο καρδιακό ρυθμό ανάπαυσης, βελτιωμένη ικανότητα αναπνοής, μειωμένη αρτηριακή πίεση σε κατάσταση ηρεμίας, αυξημένη καύση θερμίδων που θα βοηθήσει στην απώλεια βάρους και μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

"Κλειδιά" συμβατής διαχείρισης του στρες

Δεν παίρνουμε τα πράγματα προσωπικά. Ένα ομολογουμένως δύσκολο εγχείρημα, ειδικά αν είστε ευαίσθητοι, αλλά να θυμάστε πως όταν οι άλλοι σας εκφράζουν θυμό, συνήθως δεν αφορά άμεσα εσάς, αλλά κάτι το οποίο ταλαιπωρεί εκείνους προσωπικά.

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο

Στη νέα έρευνα σύμφωνα με τον Δρ Ζαχαρίου η ερευνητική ομάδα εστίασε σε συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά και όχι σε μια συγκεκριμένη διατροφή. Επρόκειτο για συστατικά που είτε συμβάλλουν στην αποβολή του πλεονάζοντος σιδήρου από τον εγκέφαλο είτε καταπολεμούν την επιβαρυντική του δράση.

Μυστικά για να τονώσετε τη λίμπιντό σας

Η μειωμένη λίμπιντο δεν αποτελεί απαραίτητα πρόβλημα, αν όμως κάποιος θέλει να ενισχύσει τη σεξουαλική του επιθυμία, μπορεί να δοκιμάσει διάφορες φυσικές μεθόδους που έχουν αποδειχθεί αρκετά αποτελεσματικές

Τα ποσοστά παχυσαρκίας ενηλίκων αυξάνονται, ανέφεραν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) την Τετάρτη

Η παχυσαρκία είναι μια κοινή, χρόνια ασθένεια που αυξάνει τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2, καρδιακές παθήσεις, ορισμένους καρκίνους και επιδείνωση της ψυχικής υγείας, σημειώνουν τα CDC. Η παχυσαρκία αυξάνει επίσης τον κίνδυνο σοβαρής κρίσης της νόσου COVID-19 μετά από ιογενή λοίμωξη.

Η μείωση της ζάχαρης στα συσκευασμένα τρόφιμα θα μπορούσε να αποτρέψει 2,48 εκατ. καρδιαγγειακά νοσήματα

ΗΠΑ Μελέτη: Ένα νέο μοντέλο υγείας και οικονομίας δείχνει σαφώς γιατί είναι επιτακτικό οι παρασκευαστές τροφίμων να μειώσουν την ποσότητα της προστιθέμενης ζάχαρης στα προϊόντα τους.

Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο: Πώς θα δείτε εάν είστε δικαιούχοι-Βήμα βήμα η διαδικασία της αίτησης

Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο: Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν εντός του έτους (αφού πρώτα ακυρώσουν ήδη υπάρχουσα υποβληθείσα αίτηση).