ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Θάλασσα Κολύμπι Γυμνισμός: Νιώσε άνετα με το σώμα σου

Θάλασσα Κολύμπι Γυμνισμός: Νιώσε άνετα με το σώμα σου

Θάλασσα Κολύμπι Γυμνισμός: Οι άνθρωποι που συμμετέχουν σε γυμνές δραστηριότητες έχουν καλύτερη εικόνα του σώματος τους, αυξημένη αυτοεκτίμηση και απολαμβάνουν τη ζωή του περισσότερο σύμφωνα με έρευνα.

‘Oσο τρομακτική κι αν σας φαίνεται η ιδέα να βγάλετε το μαγιό σας, οι έρευνες δείχνουν ότι ο γυμνισμός βελτιώνει τη σχέση σας με το σώμα σας. Σύμφωνα με μια ερευνητική εργασία που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Happiness, «διαπιστώθηκε ότι η αυξημένη συμμετοχή σε γυμνές δραστηριότητες δημιουργεί μεγαλύτερη ικανοποίηση και απόλαυση της ζωής – κάτι που συνδέεται άμεσα με την πιο θετική εικόνα του σώματος μας και την καλύτερη αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση».

Προσθέστε σε αυτό τη συναρπαστική αίσθηση του να είστε πραγματικά παρόντες στη φύση, μια σπάνια εμπειρία για τους περισσότερους από εμάς. Έτσι ίσως να έχετε απλώς μια πετυχημένη συνταγή για να αισθάνεστε πιο υγιείς, πιο mindful και πιο ευτυχισμένοι. Εάν δεν είστε αρκετά τυχεροί ώστε να έχετε στη διάθεσή σας μια πισίνα, μια απομονωμένη ακτογραμμή, ή ακόμα και έναν απομακρυσμένο κολπίσκο, υπάρχουν πολλές παραλίες γυμνιστών που μπορείτε να δοκιμάσετε. 

Άλλα οφέλη του γυμνισμού:

Ο ύπνος χωρίς ρούχα μπορεί να οδηγήσει σε βελτιωμένη ποιότητα ύπνου. Σύμφωνα με το National Sleep Foundation των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, “μια μικρή πτώση της θερμοκρασίας μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να κοιμηθεί, βοηθώντας σας να νιώσετε υπνηλία και να κοιμηθείτε ευκολότερα”. 

Μία επιστημονική μελέτη που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι που συμμετείχαν σε φυσιολατρικές γυμνές δραστηριότητες είχαν καλύτερη εικόνα του σώματος τους, αυξημένη αυτοεκτίμηση και αίσθημα ικανοποίηση ζωής από εκείνους που δεν το έκαναν. 

Ακόμα και τα εξαιρετικά άνετα παντελόνια της γιόγκα, μπορούν να βλάψουν την υγεία του δέρματος σας. Με την πάροδο του χρόνου, μπορεί να οδηγήσουν σε δερματικές λοιμώξεις όπως θυλακίτιδα και εξανθήματα. Το γυμνό αντιθέτως μπορεί να βοηθήσει το δέρμα σας να αναπνέει εξασφαλίζοντας καλύτερη υγρασία και συνολική εμφάνιση του δέρματος.

Η λήψη ηλιοφάνειας μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα βιταμίνης D στο σώμα σας. Σύμφωνα με το Harvard School of Public Health, η βιταμίνη D μπορεί να βελτιώσει την υγεία των οστών, να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα, να καταπολεμήσει τον καρκίνο και πολλά άλλα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αναζωογόνησε σώμα και πνεύμα με μια βουτιά στη θάλασσα

Ο ύπνος μετά το σεξ χωρίς εσώρουχα προστατεύει από μολύνσεις

Μυστικά ομορφιάς

Κιλά καλοκαιριού: πως θα διατηρήσετε σταθερό το βάρος σας

Καλοκαίρι, εμμηνόπαυση και υγεία του ουροποιητικού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιες παθήσεις υγείας προκαλούνται από το σπλαχνικό λίπος;

Σπλαχνικό λίπος: Η διαχείριση των επιπέδων του σπλαχνικού λίπους σε ένα ασφαλές εύρος είναι εξαιρετικά σημαντική, όχι μόνο για να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης επικίνδυνων παθήσεων για την υγεία σας, αλλά και για τη γενική σας ευημερία.

Πόσο νερό χρειάζεστε καθημερινά και πώς το χρησιμοποιεί το σώμα σας;

Υγεία νερό: Το νερό χρησιμεύει κυριολεκτικά σε κάθε κύτταρο του οργανισμού μας! Άλλωστε το μεγαλύτερο μέρος του σώματος μας αποτελείται από νερό! Καταναλώστε λοιπόν αρκετό, αν θέλετε να παραμείνετε υγιείς. 

Η σχέση μεταξύ ασθενών και νοσηλευτών επηρεάζει τη θεραπεία

Νοσηλευτές ασθενείς: Οι νοσηλευτές ψυχικής υγείας υπερασπίζονται εδώ και καιρό τη σχέση νοσηλευτή-ασθενούς ως εργαλείο που επιτρέπει την οικοδόμηση εμπιστοσύνης, την ενσυναίσθηση και τη συμπόνια στο πλαίσιο της θεραπευτικής επικοινωνίας.

Οι θαυματουργές ιδιότητες του καρότου και στα φύλλα του

Φύλλα καρότου: Όλοι γνωρίζουμε για τις εξαιρετικές ιδιότητες του καρότου, καθώς και για τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό μας. Εξίσου υγιεινά όμως είναι και τα φύλλα καρότου, τα οποία συχνά παραβλέπουμε.

Η χορήγηση από του στόματος ανοσοθεραπείας με φιστίκια σε παιδιά ηλικίας 1 έως 3 ετών προκαλεί ύφεση της αλλεργίας στο ένα πέμπτο.

Ενώ υπάρχει θεραπεία για τις αλλεργίες στα φιστίκια, εγκρίνεται μόνο σε ηλικίες 4 ετών και άνω και προστατεύει από τυχαία έκθεση σε μικρές ποσότητες φιστικιών.