Σεξουαλική Υγεία

Σεξ: Tips για καλύτερη σεξουαλική ευεξία

Σεξ: Tips για καλύτερη σεξουαλική ευεξία

Σεξ: Η σεξουαλική ευεξία είναι ένα έργο σε εξέλιξη. Δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές για να βελτιώσετε τη σεξουαλική σας ευεξία

Η σύνταξη ενός στέρεου ορισμού της σεξουαλικής ευεξίας είναι ένα δύσκολο έργο, καθώς κάθε κοινωνία, πολιτισμός και άτομο έχει διαφορετική αντίληψη για το τι σημαίνει να είσαι σεξουαλικά «καλά». Για να μην αναφέρουμε, υπάρχουν αμέτρητοι μύθοι, παρανοήσεις και περιττά ταμπού που σχετίζονται με το σεξ που έχουν συμβάλει σε μια ανακριβή ή ανθυγιεινή κατανόηση της σεξουαλικότητας. Αυτές οι ανθυγιεινές και ανενημέρωτες αρνητικές συσχετίσεις της σεξουαλικής ευεξίας είναι επιβλαβείς για τις σχέσεις, τη γενική ποιότητα ζωής και τη γενική ευεξία.

Πώς ορίζετε τη σεξουαλική ευεξία;

Με τον ίδιο τρόπο που η διατήρηση μιας καθαρής κατάστασης υγείας ή η αποφυγή μιας απρογραμμάτιστης εγκυμοσύνης δεν σας καθιστά αυτόματα σεξουαλικά υγιείς, το να έχετε μια σεξουαλικά μεταδιδόμενη ασθένεια δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να είστε και σεξουαλικά υγιείς.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η σεξουαλική ευεξία είναι μια κατάσταση σωματικής, συναισθηματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας που αφορά τη σεξουαλικότητα. Δεν είναι απλώς η απουσία ασθένειας, δυσλειτουργίας ή αναπηρίας.

Η σεξουαλική ευεξία είναι ένας κρίσιμος παράγοντας για τη σωματική και συναισθηματική μας υγεία. Η σεξουαλικότητά μας είναι ένα υγιές και φυσικό μέρος αυτού που είμαστε. Είναι μια οικεία έκφραση των συναισθημάτων και των προσωπικών μας πεποιθήσεων και μας βοηθά να συνδεθούμε με τους ανθρώπους γύρω μας. Κατανοώντας και αυξάνοντας τη σεξουαλική μας ευεξία, εναρμονίζουμε τη σωματική μας υγεία με τα συναισθήματά μας και ενισχύουμε τη γενική μας υγεία.

Πώς μπορείτε να είστε σεξουαλικά υγιείς;

Η σεξουαλική ευεξία είναι η κατανόηση ότι το σεξ δεν είναι μόνο σεξουαλική επαφή ή αυνανισμός. Σχετίζεται με τη γενική ευεξία μας, το πώς νιώθουμε στο δέρμα μας και πόσο συνδεδεμένοι είμαστε με τον/τους σύντροφό μας. Η σεξουαλική ευεξία αποτελείται από διάφορους παράγοντες, όπως:

  • Αναγνωρίζουμε και σεβόμαστε τα σεξουαλικά δικαιώματα που όλοι μοιραζόμαστε.
  • Πρόσβαση σε πληροφορίες σεξουαλικής υγείας, εκπαίδευση και φροντίδα.
  • Να κάνετε ασφαλές σεξ και να αναζητάτε φροντίδα όταν χρειάζεται.
  • Βιώνετε τη σεξουαλική ευχαρίστηση, ικανοποίηση και οικειότητα όταν το επιθυμείτε.
  • Επικοινωνία σχετικά με τη σεξουαλική υγεία με άλλους, συμπεριλαμβανομένων των σεξουαλικών συντρόφων και των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης.

Για τους περισσότερους από εμάς, η σεξουαλική ευεξία είναι ένα έργο σε εξέλιξη. Δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές για να βελτιώσετε τη σεξουαλική σας ευεξία:

  • Αυνανισμός: Ο αυνανισμός σάς επιτρέπει να εξερευνήσετε το σώμα σας και, όταν το κάνετε μαζί με έναν σύντροφο, μπορεί να αυξήσει την οικειότητα ενώ μαθαίνετε περισσότερα ο ένας για τον άλλον. Ομοίως, ο αυνανισμός βοηθά στην αύξηση της αυτοεκτίμησης και της αυτοπεποίθησης του σώματος.
  • Άσκηση: Η άσκηση όχι μόνο αυξάνει τη ροή του αίματος και τα επίπεδα ενέργειας τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες, αλλά μειώνει επίσης το άγχος, το οποίο είναι ο πιο κοινός δολοφόνος της λίμπιντο.
  • Να είστε πλήρως παρόντες: Η πλήρης επίγνωση κατά τη διάρκεια μιας σεξουαλικής επαφής αυξάνει την ευχαρίστηση, την οικειότητα και τη σύνδεση. Αυξήστε την επίγνωσή σας για το τι αισθάνεται ο σύντροφός σας και σκεφτείτε σκόπιμα και σκόπιμα τη συμπεριφορά σας σε μια σεξουαλική κατάσταση.
  • Επισκεφθείτε τον γιατρό: Δεν υπάρχει τίποτα επαίσχυντο στο να φροντίζετε επαγγελματίες γιατρούς για τυχόν προβλήματα ή να απαντούν σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε. Κάντε τακτικά εξετάσεις και ελέγξτε τι συμβαίνει εκεί κάτω.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

6 Tips για να ενισχύσετε την σεξουαλικότητά σας

Πώς η νυχτερινή βάρδια επηρεάζει τη σεξουαλική ζωή και τη σεξουαλική υγεία σας

Τι σημαίνει να είσαι σεξουαλικά καταπιεσμένος;

Έξι προληπτικές συμβουλές για να αποφύγετε τα επείγοντα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κάντε το σεξ πιο συναρπαστικό μετά τα 50

Σεξ άνω των 50: Εδώ είναι 7 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε το σεξ συναρπαστικό και ικανοποιητικό για εσάς και τον σύντροφό σας.

Χαμηλή σεξουαλική ορμή & «διαταραγμένος» ύπνος συνέπειες της μακράς Covid

Long Covid: Όλα αυτά τα συμπτώματα μπορεί να είναι εξουθενωτικά και να επηρεάσουν την καθημερινότητά σας και μπορεί να χρειαστούν εβδομάδες ή μήνες ή μερικές φορές χρόνια για να ανακάμψετε.

Θα μπορούσε η αλλαγή του κολπικού μικροβιώματος να αντιμετωπίσει την κολπική ξηρότητα και το επώδυνο σεξ κατά την εμμηνόπαυση;

"Αυτή η μικρή μελέτη δείχνει ότι τόσο η συστηματική ορμονοθεραπεία όσο και η οσπεμιφαίνη βελτιώνουν τα σημάδια της αιδοιοκολπικής ατροφίας και προκαλούν ευνοϊκές αλλαγές στο κολπικό μικροβίωμα, με διαφορετικές επιδράσεις στη σύνθεση των κολπικών βακτηρίων.