Σεξουαλική Υγεία

Σεξ Διατροφή: Διατροφικά tips που ενισχύουν την σεξουαλική σας υγεία [vid]

Σεξ Διατροφή: Διατροφικά tips που ενισχύουν την σεξουαλική σας υγεία [vid]

Σεξ Διατροφή: Η καλή λειτουργία των νεύρων, τα υγιή επίπεδα ορμονών και η ανεμπόδιστη ροή του αίματος προς την πυελική περιοχή είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη σεξουαλική σας απόδοση και επιθυμία. Για να διατηρήσετε τα πολύπλοκα αυτά συστήματα ενεργά και υγιή, ένα κλείδι είναι και η καθημερινή σας διατροφή.

Υπάρχουν αναφορές ότι η διατροφή και ορισμένα τρόφιμα επηρεάζουν τη σεξουαλική ορμή και επιθυμία. Η καλή λειτουργία των νεύρων, τα υγιή επίπεδα ορμονών και η ανεμπόδιστη ροή του αίματος προς την πυελική περιοχή είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη σεξουαλική σας απόδοση, σύμφωνα με πηγές στο διαδίκτυο. Για να διατηρηθούν αυτά τα συστήματα σε ισορροπημένη λειτουργία χρειάζεται να υιοθετήσετε μια διατροφή πλούσια σε όσπρια, δημητριακά ολικής αλέσεως και άλλους σύνθετους υδατάνθρακες, άφθονα φρούτα και λαχανικά.

Ιδιαίτερα σημαντική είναι τα τρόφιμα πλούσια σε φλαβονοειδή, ενώσεις που βρίσκονται σε φυτικά τρόφιμα και ροφήματα. Μια μελέτη 50.000 ανδρών, που δημοσιεύθηκε το 2016 στο επιστημονικό περιοδικό The American Journal of Clinical Nutrition, δείχνει ότι η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φλαβονοειδή μπορεί να βελτιώσει τη στυτική λειτουργία. Από τους κύριους τύπους φλαβονοειδών, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι ακόλουθοι τρεις είχαν το μεγαλύτερο όφελος: ανθοκυανίνες, φλαβονόνες και φλαβόνες, που βρίσκονται σε βατόμουρα και φράουλες, κεράσια, σταφύλια, μήλα, αχλάδια, και εσπεριδοειδή.

  • Βιταμίνη Ε και σεξουαλική υγεία

Πολλοί ειδικοί πιστεύουν ότι η σεξουαλική λειτουργία είναι πιθανό να διαταραχθεί εάν υπάρχει ανεπάρκεια βιταμίνης Ε στον οργανισμό. Η βιταμίνη Ε βρίσκεται σε έλαια, ξηρούς καρπούς, σπόρους, πράσινα λαχανικά κα. Μερικές μικρές μελέτες, συμπεριλαμβανομένης μιας που δημοσιεύθηκε το 2019, στο περιοδικό Advances in Integrative Medicine, υποδηλώνουν ότι η βιταμίνη Ε συνδέεται με την καλή στυτική λειτουργία. Ειδικότερα, μετά από έξι εβδομάδες λήψης συμπληρώματος βιταμίνης Ε και ginseng, άνδρες με στυτική δυσλειτουργία εμφάνισαν βελτίωση, εν συγκρίσει με ομάδα που συμμετείχε στην μελέτη και έλαβε εικονικό φάρμακο.

Στις περισσότερες πρόσφατες έρευνες, η βιταμίνη Ε δεν συνδέεται άμεσα με τη σεξουαλική λειτουργία, αλλά αποτελεί δείκτη. Εάν τα επίπεδα βιταμίνης Ε σας είναι χαμηλά, πιθανότατα αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την απορρόφηση λίπους, που σημαίνει ότι δεν μπορείτε να αφομοιώσετε λίπος ή να απορροφήσετε λίπος. Αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τη σεξουαλική λειτουργία.

Η κόπωση και η κατάθλιψη είναι επίσης συνήθεις ένοχοι σεξουαλικών δυσλειτουργιών. Οι δύο τους συνδέονται συχνά και και μπορεί να βοηθηθούν από την τακτική άσκηση, η οποία διεγείρει την παραγωγή ενδορφινών (χημικές ουσίες στον εγκέφαλο που αυξάνουν τη διάθεση).

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η έλλειψη σιδήρου μπορεί να είναι υπεύθυνη για την κόπωση. Μια διατροφή που περιλαμβάνει κρέας, ψάρια και οστρακοειδή, ξηρούς καρπούς και σπόρους, όσπρια, δημητριακά, φυλλώδη λαχανικά και αποξηραμένα φρούτα μπορεί να βοηθήσει στην ανανέωση των αποθεμάτων σιδήρου.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μιλάμε ανοιχτά για τον HPV - Η Πρόληψη είναι στο Χέρι μας

Μόλις 10 λεπτά περπάτημα προωθούν τη δημιουργική και καινοτόμο σκέψη

Διατροφή : 3 Τροφές για υγιή οργανισμό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιοι οι κίνδυνοι που υπάρχουν αν κάνετε πρωκτικό σεξ χωρίς προφυλακτικό;

Πρωκτικό σεξ: Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν προφυλακτικά για να αποφύγουν την ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη ή λοιμώξεις ή ασθένειες που μπορούν να μεταδοθούν κατά τη διάρκεια του σεξ.

Απολαύστε το σεξ μετά από καιρό

Σεξ: Προσεγγίζοντας τη διαδικασία με ανοιχτό πνεύμα, περιέργεια και προθυμία για σύνδεση, τα ζευγάρια μπορούν να ανακαλύψουν ξανά την οικειότητα και να ενισχύσουν τον δεσμό τους με ουσιαστικούς τρόπους.

Η υπεριώδης ακτινοβολία ενισχύει τη γονιμότητα σε γυναίκες ηλικίας 30-40 ετών

Η έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία του ήλιου θα πρέπει να γίνεται πάντα με μέτρο και απαιτείται περαιτέρω έρευνα για να καθοριστεί εάν αυτή η έκθεση όντως βοηθά στη γονιμότητα και πόση έκθεση χρειάζεται.