Σεξουαλική Υγεία

Άγχος σεξουαλικής επίδοσης: Συμβουλές διαχείρισης

Άγχος σεξουαλικής επίδοσης: Συμβουλές διαχείρισης

Άγχος σεξουαλικής επίδοσης: Εάν βιώνετε άγχος σεξουαλικής επίδοσης, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να επισκεφτείτε έναν ειδικό, με τον οποίον θα νιώθετε αρκετά άνετοι να συζητήσετε για τη σεξουαλική σας ζωή. Εφόσον βεβαιωθείτε πως αιτία του άγχους που βιώνετε σχετικά με το σεξ δεν είναι κάποιο ορισμένο ιατρικό ζήτημα, μπορείτε να δοκιμάστε τις ακόλουθες προσεγγίσεις που έχουμε συλλέξει για εσάς για να σας βοηθήσουν να επιστρέψετε στην υγιή και απολαυστική ζωή του έρωτα.

Εάν βιώνετε άγχος σεξουαλικής επίδοσης, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να επισκεφτείτε έναν ειδικό, με τον οποίον θα νιώθετε αρκετά άνετοι να συζητήσετε για τη σεξουαλική σας ζωή. Για παράδειγμα, εάν επισκεφτείτε έναν γιατρό, αυτός θα σας κάνει ορισμένες εξετάσεις προκειμένου να βεβαιωθείτε ότι η αιτία των σεξουαλικών προβλημάτων δεν είναι κάποια κατάσταση υγείας ή η λήψη φαρμακευτικής αγωγής.

Κατά τη διάρκεια της εξέτασης, ο γιατρός σας θα ρωτήσει για το σεξουαλικό σας ιστορικό για να μάθει πόσο καιρό βιώνετε άγχος σεξουαλικής επίδοσης και τι είδους σκέψεις παρεμβαίνουν στη σεξουαλική σας ζωή. Τα φάρμακα και άλλες θεραπείες μπορούν να βοηθήσουν στη διαχείριση της στυτικής δυσλειτουργίας και άλλων σεξουαλικών προβλημάτων που έχουν φυσικές αιτίες. 

Εάν αιτία του άγχους που βιώνετε σχετικά με το σεξ δεν είναι κάποιο ορισμένο ιατρικό ζήτημα, μπορείτε να δοκιμάσετε τις ακόλουθες προσεγγίσεις:

1. Συζητήστε με έναν θεραπευτή

Συναντηθείτε με έναν σύμβουλο ή θεραπευτή που έχει εμπειρία στη θεραπεία σεξουαλικών προβλημάτων. Η θεραπεία μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε και, στη συνέχεια, να μειώσετε ή να απαλλαγείτε από τα ζητήματα που προκαλούν το σεξουαλικό σας άγχος. Εάν ανησυχείτε για την πρόωρη εκσπερμάτωση, για παράδειγμα, μπορείτε να δοκιμάσετε μερικές τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε περισσότερο έλεγχο.

2. Προτιμήστε να είστε ανοιχτοί με τον/την σύντροφό σας

Η συζήτηση με τον/την σύντροφό σας για το άγχος σας μπορεί να σας βοηθήσει να ανακουφίσετε μερικές από τις ανησυχίες σας. Όταν προσπαθείτε να βρείτε μια λύση μαζί ως ζευγάρι, έχετε περισσότερες πιθανότητες να βελτιώσετε τη σεξουαλική σας σχέση.

3. Γνωριστείτε ξανά με τον/την σύντροφό σας, δοκιμάζοντας άλλους τρόπους οικειότητας

Μάθετε πώς να νιώθετε οικεία χωρίς απαραίτητα να επιδιώκετε την σεξουαλική συνεύρεση. Δώστε στον σύντροφό σας ένα αισθησιακό μασάζ ή κάντε ένα ζεστό μπάνιο μαζί. Δοκιμάστε να αυνανιστείτε μαζί, ώστε να μην χρειάζεται πάντα να αισθάνεστε πιεσμένοι να κάνετε σεξ.

4. Ασκηθείτε

Η γυμναστική και εν γένει η εντατική σωματική δραστηριότητα βελτιώνει την αντοχή σας στο κρεβάτι.

5. Αποσπάστε τον εαυτό σας

Δοκιμάστε να βάλετε αισθησιακή μουσική ή μια ερωτική ταινία ως background, ενώ κάνετε έρωτα. Σκεφτείτε κάτι που σας διεγείρει. Αποσπώντας το μυαλό σας από τη σεξουαλική σας επίδοση μπορείτε να μάθετε να απομακρύνετε τις ανησυχίες που σας εμποδίζουν να απολαύσετε το σεξ.

6. Να είστε υπομονετικοί και να δείχνετε κατανοήση στον εαυτό σας

Μην τιμωρείτε τον εαυτό σας για την εμφάνιση ή την σεξουαλική σας ικανότητα. Αναζητήστε βοήθεια προκειμένου να διαχειριστείτε το άγχος σεξουαλικής επίδοσης και να επιστρέψετε σε μια υγιή και απολαυστική σεξουαλική ζωή.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Είναι καλύτεροι εραστές οι άνδρες χορτοφάγοι;

Εάν νοσήσει ένα άνδρας από κορωνοϊό επηρεάζεται η στύση

Αυτή είναι η φυσιολογική συχνότητα για τη σεξουαλική επαφή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η καλή σεξουαλική ζωή μπορεί να είναι συνταγή για ευτυχία

Σεξ οφέλη υγεία: Μείωση του άγχους, άνοδος της λίμπιντο και αυξημένη οικειότητα μεταξύ συντρόφων, είναι ορισμένα μόνο από τα οφέλη του σεξ στη συναισθηματική μας υγεία. Και με τη σειρά τους τα συναισθηματικά οφέλη της σεξουαλικής επαφής είναι μόνο το ήμισυ της ιστορίας. Το σεξ προάγει τη σωματική σας υγεία, επίσης. Στην πραγματικότητα, η σεξουαλική σας δραστηριότητα μπορεί να οδηγήσει σε πολλά μακροχρόνια οφέλη για την υγεία.

Πατήστε το κουμπί της σεξουαλικής σας επαναφοράς

Σεξ επανεκκίνηση: Όποιος και αν είναι ο λόγος, μερικές φορές αυτό που χρειάζεστε είναι να πατήσετε το κουμπί επαναφοράς. Όπως όλα τα άλλα στη ζωή μας, το σεξ είναι κάτι στο οποίο μπορούμε να εργαστούμε και να αναπτυχθούμε και να το κάνουμε όλο και καλύτερο καθώς το σώμα, η ζωή και τα γούστα μας μεταμορφώνονται.

Τι οδηγεί σε "σεξουαλική ξηρασία" την σχέση σας;

Χαμηλή libido: Ένα βλέμμα, ένα άγγιγμα ή ακόμα και μία μυρωδιά και ο εγκέφαλός μας τρελαίνεται, μέχρι να κατακτηθεί το αντικείμενο του πόθου μας, ξανά και ξανά. Και αυτό συνήθως κρατάει κάποιο καιρό, πολλές φορές κρατάει και αρκετό καιρό.

Sex tips για καλύτερο σεξ και μεγαλύτερη απόλαυση

Σεξ: Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από την Jamea, οι άνθρωποι που είναι περίεργοι και ανοιχτοί σε νέες εμπειρίες γενικά τείνουν να αναφέρουν υψηλότερα επίπεδα σεξουαλικής ικανοποίησης. Να είστε ανοιχτοί σε νέες ιδέες και μην φοβάστε να δοκιμάσετε νέα πράγματα με τον/την σύντροφό σας.

Τι είναι ο φετιχισμός και πώς συνυπάρχει σε μία υγιή σεξουαλική σχέση;

Σεξ φετίχ: Ο φετιχισμός είναι τυπικό χαρακτηριστικό της ανθρώπινης σεξουαλικότητας. Ωστόσο, η φετιχιστική διέγερση μπορεί να αποδειχθεί πρόβλημα όταν παρεμβαίνει στην κανονική σεξουαλική ή κοινωνική λειτουργία ή όταν η σεξουαλική διέγερση είναι αδύνατη χωρίς το αντικείμενο φετίχ.

Όταν ο φόβος για το σεξ γίνεται εμπόδιο

Ερωτοφοβία: Ο όρος ερωτοφοβία δεν είναι τόσο νέος όσο νομίζουμε. Είναι η φοβία που έχουν ορισμένοι άνθρωποι και αφορά καταστάσεις οι οποίες έχουν να κάνουν με την σεξουαλικότητα και την σεξουαλική ζωή του ατόμου.

Πώς να ξεπεράσετε το άγχος που σχετίζεται με τον αυνανισμό

Άγχος Αυνανισμός: Το άγχος από τον αυνανισμό μπορεί να πηγάζει από την ενοχή. Τα αισθήματα ενοχής γύρω από τον αυνανισμό μπορεί να συνδέονται με πνευματικές, πολιτισμικές ή θρησκευτικές απόψεις, που θεωρούν τον αυνανισμό ως ανήθικο ή «βρώμικο».