Ψυχική Υγεία

Τσάκρα : Τα οφέλη τους στην ψυχική υγεία

Τσάκρα : Τα οφέλη τους στην ψυχική υγεία

Τσάκρα : Τα τσάκρα πιστεύεται ότι είναι κέντρα ενέργειας σαν τροχούς που διανέμονται σε όλο το σώμα σας και επηρεάζουν την ευημερία και την αντίληψη.

Τα τσάκρα πιστεύεται ότι είναι κέντρα ενέργειας σαν τροχούς που διανέμονται σε όλο το σώμα σας και επηρεάζουν την ευημερία και την αντίληψη. Το τρίτο τσάκρα ματιών, επίσης γνωστό ως Ajna, θεωρείται το έκτο τσάκρα στο σώμα. Αυτό το τσάκρα λέγεται ότι βρίσκεται στο κέντρο του κεφαλιού σας, παράλληλα με τη μέση των φρυδιών σας. Πιστεύεται ότι συνδέεται με την αντίληψη, την ευαισθητοποίηση και την πνευματική επικοινωνία.

Μερικοί λένε ότι όταν είναι ανοιχτό, το τσάκρα του τρίτου ματιού μπορεί να παρέχει σοφία και διορατικότητα, καθώς και να εμβαθύνει την πνευματική σας σύνδεση. Αν και δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να υποστηρίζουν αυτούς τους ισχυρισμούς, πολλές παραδόσεις και πολιτισμοί τονίζουν τη σημασία του τσάκρα του τρίτου ματιού.

Τι είναι το τσάκρα τρίτου ματιού;

Το τρίτο μάτι τσάκρα πιστεύεται ότι σχετίζεται με:

  • σαφήνεια
  • συγκέντρωση
  • φαντασία
  • διαίσθηση
  • πνευματική αντίληψη
  • καθολική σύνδεση

Ο ρόλος του τρίτου ματιού στην ψυχική υγεία

  • Ενώ απαιτείται περισσότερη έρευνα σχετικά με το πώς το τρίτο μάτι μπορεί να μας επηρεάσει πνευματικά και συναισθηματικά, μια μελέτη του 2016 υποδηλώνει ότι ο μικρότερος όγκος των επίφρων μπορεί να σχετίζεται με διαταραχές της διάθεσης όπως η σχιζοφρένεια.
  • Ο ρόλος του τρίτου ματιού έχει επίσης συζητηθεί στην παραψυχολογία ή τη μελέτη ανεξήγητων ψυχικών φαινομένων. Μερικοί πιστεύουν ότι, όταν είναι ανοιχτό, το τρίτο μάτι λειτουργεί ως πόρτα για πνευματική επικοινωνία.

Αυτό λέγεται ότι περιλαμβάνει:

  • τηλεπάθεια
  • μαντική ικανότητα
  • διαυγές όνειρο
  • αστρική προβολή
  • αντίληψη της αύρας
Πώς να ανοίξετε το τρίτο μάτι σας
  • Ορισμένες παραδόσεις τονίζουν την ανάγκη να ανοίξετε και να εναρμονίσετε όλα τα άλλα τσάκρα σας πριν ανοίξετε το τρίτο μάτι.
  • Αυτό λέγεται ότι καθιερώνει τη γείωση και την ικανότητα που απαιτείται για τον χειρισμό των γνώσεων της ανώτερης συνείδησης. Διαφορετικά, ορισμένοι πιστεύουν ότι το άνοιγμα του τρίτου ματιού θα μπορούσε να αποσταθεροποιήσει.
  • Εάν αισθάνεστε έτοιμοι να ανοίξετε το τσάκρα του τρίτου ματιού, η Covington προτείνει τις ακόλουθες μεθόδους:
  • Ενεργοποιήστε το τρίτο σας μάτι.
  • Συμπληρώστε τη διατροφή σας.
  • Εφαρμόστε αιθέρια έλαια.
  • Δοκιμάστε να κοιτάξετε τον ήλιο.
  • Πρακτική διαλογισμού και ψαλμωδίας.
  • Χρησιμοποιήστε κρύσταλλα.

Ακολουθεί βίντεο για τα τσάκρα

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Σεξουαλική ζωή : Τα οφέλη της στην στην περίοδο

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να αγαπήσετε το σώμα σας

Botox μαλλιών : Όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζετε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νευρώσεις : Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά τους

Νευρώσεις :  Η νεύρωση ήταν, μια διαγνωστική ψυχολογική διαταραχή που παρεμβαίνει στην ποιότητα ζωής χωρίς να διαταράξει την αντίληψη ενός ατόμου για την πραγματικότητα.

Οι έφηβες σημείωσαν σημαντικές αυξήσεις στις επισκέψεις του τμήματος έκτακτης ανάγκης για ύποπτες απόπειρες αυτοκτονίας σύμφωνα με τα CDC.

Οι ενήλικες που εργάζονται από το σπίτι, περνούν περισσότερο χρόνο με τα παιδιά, μπορεί να έχουν καλύτερα αναγνωρισμένες αυτοκτονικές συμπεριφορές παιδιών και είχαν μεγαλύτερη δυνατότητα να μεταφέρουν παιδιά στο νοσοκομείο, επεσήμαναν οι ερευνητές.

Πέντε λόγοι που η γιόγκα μπορεί να προάγει την ψυχική σας υγεία

Γιόγκα και ψυχική υγεία: Η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει το μυαλό να ηρεμήσει και να ανακουφίσει το άγχος και τις ανησυχίες που πλήττουν την καθημερινότητα. Τα οφέλη της όμως μπορούν να επεκταθούν και σε πιο σοβαρά ψυχολογικά ζητήματα.

Η σωματική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης

Κατάθλιψη: Η μελέτη, που διεξήχθη από το Γενικό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης και δημοσιεύτηκε χτες στην επιστημονική επιθεώρηση «Depression and Anxiety» έδειξε ότι ακόμα και αν υπάρχουν ορισμένα γονίδια που αυξάνουν την πιθανότητα ενός ανθρώπου να εμφανίσει κατάθλιψη, η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας μπορεί να αντισταθμίσει τον κίνδυνο.

Οι σύντροφοι των ατόμων με σχιζοφρένεια και διπολική διαταραχή συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα ψυχικής υγείας

Η μελέτη μας δείχνει ότι υπάρχει ανάγκη για αυξημένη προσοχή σε ορισμένες οικογένειες όπου ο ένας ή και οι δύο γονείς έχουν ψυχική διαταραχή. Υπάρχει ανάγκη για εξειδικευμένες και στοχευμένες προσπάθειες για τις οικογένειες, ήδη από πολύ νωρίς στη ζωή του παιδιού.

Θάλασσα: Ένας τόπος γαλήνης και ηρεμίας

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Δίπλα στις ανέκδοτες αναφορές περί των οφελών της θάλασσας - και ειδικότερα της κολύμβησης - στην ψυχική υγεία και ευεξία, οι έρευνες δεικνύουν του λόγου το αληθές: η τακτική κολύμβηση ή ακόμη και η απλή παραμονή μας στο νερό της θάλασσας μπορούν να ανακουφίσουν από προκλήσεις ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένων του στρες και της κατάθλιψης.