Ψυχική Υγεία

Θετικός στον κορωνοϊό: Πώς να χειριστείτε τον αντίκτυπο στην ψυχική υγεία της απομόνωσης;

Θετικός στον κορωνοϊό: Πώς να χειριστείτε τον αντίκτυπο στην ψυχική υγεία της απομόνωσης;

Θετικός στον κορωνοϊό: Το να μπορούμε να προσεγγίζουμε τους αγαπημένους μας, τους φίλους μας, την οικογένειά μας είναι σημαντικό να μειωθεί το αίσθημα της απομόνωσης.

Οι ειδικοί μοιράζονται συμβουλές για το πώς να χειριστείτε τον αντίκτυπο στην ψυχική υγεία της απομόνωσης μετά από ένα θετικό τεστ COVID-19. Όσοι είναι θετικοί στην COVID πρέπει να απομονώνονται. Το αίσθημα της απομόνωσης μπορεί να επηρεάσει την ψυχική ευεξία. “Είναι πολύ συνηθισμένο να αισθάνεσαι πυρετό”, δήλωσε η Υπεύθυνη Ποιότητας Φροντίδας και Στρατηγικής της Santa Barbara County Behavioral Wellness, Suzanne Grimmesey. “Είναι επίσης σύνηθες να νιώθεις απογοήτευση, θυμό, άγχος, ανησυχία για τον οικονομικό αντίκτυπο”.

Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι για να χειριστείτε καλύτερα την απομόνωση. “Το να μπορούμε να προσεγγίζουμε τους αγαπημένους μας, τους φίλους μας, την οικογένειά μας”, δήλωσε η Shannon Jensen της SLO County Behavioral Health Department “Νομίζω ότι είναι σημαντικό να μειωθεί η απομόνωση”. Το θέμα είναι να είστε απασχολημένοι μαθαίνοντας κάτι νέο. Είτε πρόκειται για μαγειρική, ζωγραφική, διαλογισμό και πολλά άλλα.

“Είναι εύκολο να αισθανόμαστε ότι δεν έχουμε τον έλεγχο των πραγμάτων όταν οι κατευθυντήριες γραμμές μας λένε ότι πρέπει να παραμείνουμε σε καραντίνα”, είπε η Γκρίμεσι. “Έτσι πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτό που μπορούμε να ελέγξουμε. Ακούστε τα δέντρα να φυσούν, αναπνεύστε αυτόν τον καθαρό αέρα, ακούστε τα πουλιά να τραγουδούν και μην αλληλεπιδράτε με άλλους”, είπε ο Jensen-Best. “Και καλό είναι να έχεις αυτές τις στιγμές βγαίνοντας έξω από το σπίτι σου. Και οι δύο κομητείες λένε ότι η καραντίνα είναι προσωρινή και η αυτοφροντίδα είναι σημαντική.

“Είναι σημαντικό, νομίζω, να θυμόμαστε πάντα τον μακροπρόθεσμο αντίκτυπο οποιουδήποτε τραυματικού γεγονότος”, είπε η Γκρίμεσι. “Αυτό που σίγουρα μπορεί να είναι η διάγνωση και μετά η απομόνωση. Τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα προέρχονται από την εμπειρία μας από την εκδήλωση. όχι το ίδιο το γεγονός”.“Επίσης, είναι τόσο σημαντικό να γνωρίζουν οι άνθρωποι ότι μπορούν να απευθυνθούν σε παρόχους ψυχικής υγείας”, είπε ο Jensen-Best. “Εξακολουθούμε να είμαστε διαθέσιμοι μέσω τηλεϊατρικής. έχουμε ακόμα πράγματα όπως ανοιχτές γραμμές. που είναι σπουδαίοι πόροι”.

Αντιμετώπιση άγχους φροντίδας

Καθώς εσείς ή το αγαπημένο σας πρόσωπο αναρρώνετε, αναζητήστε συναισθηματική υποστήριξη. Μείνετε συνδεδεμένοι με άλλους μέσω γραπτών μηνυμάτων, τηλεφωνικών κλήσεων ή βιντεοδιασκέψεων. Μοιραστείτε τις ανησυχίες σας. Αποφύγετε πολλές ειδήσεις για τον COVID-19. Ξεκουραστείτε και επικεντρωθείτε σε ευχάριστες δραστηριότητες, όπως το διάβασμα, η παρακολούθηση ταινιών ή το παιχνίδι διαδικτυακών παιχνιδιών.

Καθώς φροντίζετε ένα αγαπημένο σας πρόσωπο που είναι άρρωστο με COVID-19, μπορεί να αισθανθείτε και εσείς άγχος. Μπορεί να ανησυχείτε για την υγεία σας και την υγεία του άρρωστου ατόμου. Αυτό μπορεί να επηρεάσει την ικανότητά σας να τρώτε, να κοιμάστε και να συγκεντρώνεστε, καθώς και να επιδεινώσει χρόνια προβλήματα υγείας. Μπορεί επίσης να αυξήσει τη χρήση αλκοόλ, καπνού ή άλλων ναρκωτικών. Εάν έχετε μια πάθηση ψυχικής υγείας, όπως άγχος ή κατάθλιψη, συνεχίστε τη θεραπεία σας. Επικοινωνήστε με το γιατρό σας ή τον επαγγελματία ψυχικής υγείας εάν η κατάστασή σας επιδεινωθεί.

Για να φροντίσετε τον εαυτό σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Διατηρήστε μια καθημερινή ρουτίνα, συμπεριλαμβανομένου του ντους και του ντυσίματος.
  • Κάντε διαλείμματα από τις ειδήσεις για την COVID-19, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Τρώτε υγιεινά γεύματα και μείνετε ενυδατωμένοι.
  • Ασκηθείτε.
  • Κοιμηθείτε πολύ.
  • Αποφύγετε την υπερβολική χρήση αλκοόλ και καπνού.
  • Τεντωθείτε, αναπνεύστε βαθιά ή κάντε διαλογισμό.
  • Επικεντρωθείτε σε ευχάριστες δραστηριότητες.
  • Συνδεθείτε με άλλους και μοιραστείτε πώς νιώθετε.

Η φροντίδα του εαυτού σας μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το άγχος. Θα σας βοηθήσει επίσης να μπορέσετε να υποστηρίξετε την ανάρρωση του αγαπημένου σας προσώπου.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Oi νέες οδηγίες των CDC των ΗΠΑ για μείωση της απομόνωσης πυροδοτούν τις περισσότερες συζητήσεις

Μειώνεται σε 5 ημέρες η καραντίνα για τους ασυμπτωματικούς ασθενείς Covid

Μειώνεται από 10 σε 5 ημέρες η καραντίνα, αλλάζουν τα πρωτόκολλα για ασυμπτωματικούς

Μια πραγματική πανδημία ψυχικής υγείας έρχεται

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η άσκηση ανακουφίζει τα συμπτώματα κατάθλιψης & άγχους

Αθλητισμός: Τα συμπτώματα κατάθλιψης και άγχους συχνά βελτιώνονται με την άσκηση. Ακολουθούν μερικές ρεαλιστικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε και να παραμείνετε κινητοποιημένοι.

Διαδικτυακός εκφοβισμός και αυτοκτονία στην πρώιμη εφηβεία

Διαδικτυακός εκφοβισμός: Οι νέοι έφηβοι που γίνονται στόχοι διαδικτυακού εκφοβισμού είναι πιο πιθανό να αναφέρουν σκέψεις και απόπειρες αυτοκτονίας, μια συσχέτιση που υπερβαίνει τη σχέση μεταξύ αυτοκτονίας και παραδοσιακού εκφοβισμού - εκτός διαδικτύου, σύμφωνα με νέα έρευνα από το Lifespan Brain Institute (LiBI) του Νοσοκομείου Παίδων της Φιλαδέλφειας. (CHOP) και το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια. Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν σήμερα στο JAMA Network Open.

Τι σημαίνει το Deadnaming και πως επηρεάζει ψυχικά την αλλαγή φύλου;

Deadnaming: Η αλλαγή των ονομάτων είναι συχνά ένα κομβικό σημείο στη διαδικασία της εξόδου για τρανς άτομα και άτομα με διαφορετικό φύλο, και η συζήτηση γύρω από τη σημασία ενός ονόματος στην ταυτότητα κάποιου είναι καθολική. 

Τα ταξίδια μπορούν να προσφέρουν πραγματικά οφέλη για την ψυχική υγεία

Ταξιδιωτική θεραπεία: Οι ιατροί μπορούν να συστήσουν θεραπείες άνοιας όπως μουσικοθεραπεία, άσκηση, γνωστική διέγερση, θεραπεία αναπόλησης, αισθητηριακή διέγερση και προσαρμογές στις ώρες γευμάτων και στο περιβάλλον του ασθενούς, ενώ όλα αυτά τα βρίσκουμε συχνά στις διακοπές.

ΠΟΥ: Η ψηφιακή παρέμβαση ψυχικής υγείας αποτελεσματική στη μείωση της κατάθλιψης μεταξύ προσφύγων

ΠΟΥ: Έχει υπολογιστεί ότι το 22% των εκτοπισμένων, πληγέντων από τον πόλεμο Σύριων στον Λίβανο υποφέρουν από μέτρια έως σοβαρά συμπτώματα κατάθλιψης. Αν και η κατάθλιψη και άλλες κοινές ψυχικές διαταραχές είναι η κύρια αιτία αναπηρίας, η συντριπτική πλειοψηφία των εκτοπισμένων δεν λαμβάνουν θεραπεία.

Οι παιδίατροι συνιστούν να ελέγχονται όλοι οι έφηβοι για κίνδυνο αυτοκτονίας

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων διαπίστωσαν ότι το 44% των εφήβων ένιωθαν απελπισία ή επίμονη θλίψη τούς πρώτους μήνες του 2021 και το 55% δήλωσε ότι υπέστη συναισθηματική κακοποίηση στο σπίτι, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε την 1η Απριλίου.

Πώς συνδέεται η ψυχολογία των παιδιών με των γονιών;

Ψυχολογία: Η ψυχική υγεία γονέων και παιδιών συνδέεται με πολλούς τρόπους. Οι γονείς που έχουν τις δικές τους προκλήσεις ψυχικής υγείας, μπορεί να έχουν μεγαλύτερη δυσκολία να φροντίσουν το παιδί τους σε σύγκριση με τους γονείς που περιγράφουν την ψυχική τους υγεία ως καλή.