Ψυχική Υγεία

Θάλασσα Θεραπεία PTSD: Ο Ωκεανός έχει τη δύναμη να θεραπεύσει το σώμα και την ψυχή [vid]

Θάλασσα Θεραπεία PTSD: Ο Ωκεανός έχει τη δύναμη να θεραπεύσει το σώμα και την ψυχή [vid]

Θάλασσα Θεραπεία PTSD: Σε μια κοινωνία που συχνά βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη συνταγογράφηση φαρμάκων για την ανακούφιση των παθήσεων της ψυχής, είναι εύκολο να ξεχνάμε ότι μερικές φορές η καλύτερη θεραπεία προέρχεται από τις πιο αγνές πηγές: τη Μητέρα Γη.

Ο ωκεανός είναι αναμφίβολα μια από τις μεγαλύτερες φυσικές δύναμεις της Γης. Αποτελώντας το 70% της συνολικής επιφάνειας του πλανήτη, ο ωκεανός φιλοξενεί μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο άγρια ζώα επί Γης. Τα νερά του μπορούν να φτάσουν στα ψυχρά βάθη των 36.000 ποδιών. Η απόλυτη ομορφιά του μπορεί να συντρίψει και να εμπνεύσει. Ο ωκεανός έχει επίσης τη δύναμη να θεραπεύσει. Γι΄αυτό όταν μπαίνετε στα νερά του αισθάνεστε αναζωογονημένοι και ασφαλείς.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένα σχετικά νέο πρόγραμμα θεραπείας που αξιοποιεί τις ευεργετικές ιδιότητες του ωκεανού έχει μεγάλη επιτυχία σε άτομα που πάσχουν από Μετατραυματική Διαταραχή Στρες (PTSD) και άλλες ψυχικές ασθένειες.

Δύο λόγια για το PTSD

Σημειώνεται ότι, το PTSD είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα προβλήματα υγείας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως είναι το κόστος θεραπείας στο σύστημα των βετεράνων. Οι δύο πιο συνηθισμένες θεραπείες είναι:

  • η θεραπεία παρατεταμένης έκθεσης, η οποία περιλαμβάνει επανειλημμένη επανεξέταση της τραυματικής εμπειρίας και
  • η θεραπεία με γνωστική επεξεργασία, η οποία αναλύει τον τρόπο με τον οποίον ένας ασθενής ανταποκρίνεται σε συμβάντα στη μεταπολεμική του ζωή

Καμία τεχνική, ωστόσο, δεν λειτουργεί για όλους. Αμέτρητες εναλλακτικές μέθοδοι έχουν δοκιμαστεί για την ανακούφιση του PTSD – από την ύπνωση έως τη θεραπεία διαμέσου της τέχνης και της γιόγκα – με ρυθμούς επιτυχίας που ποικίλλουν.

Η Θάλασσα στο πλευρό της επιστήμης της ψυχικής υγείας

Ο Nick Caddick, ψυχολόγος στο Πανεπιστήμιο Loughborough στο Ηνωμένο Βασίλειο, πέρασε ενάμισι χρόνο μελετώντας τις επιδράσεις του σέρφινγκ στους Βρετανούς στρατιώτες. «Η τακτική άσκηση του σέρφινγκ ήταν απαραίτητη για τη διακοπή του κύκλου των συμπτωμάτων PTSD που διαφορετικά θα παρέμεναν μια συνεχής ή αδιάκοπη πηγή ταλαιπωρίας», έγραψε ο ίδιος σε ένα κείμενό του που δημοσιεύθηκε το 2015.

Οι ίδιοι οι βετεράνοι περιγράφουν τη Θεραπεία του Ωκεανού ή Θαλασσοθεραπεία ως έναν τρόπο να διαφύγει το μυαλό τους από τις φρικαλεότητες που στοιχειώνουν τις αναμνήσεις τους.

“Στο πεδίο της μάχης κοιτάζετε προς τα αριστερά σας και κοιτάζετε προς τα δεξιά σας και πάντα ανησυχείτε για τον αδερφό σας. Στο surfing, κοιτάζετε προς τα αριστερά σας και κοιτάζετε προς τα δεξιά σας, και είστε εκεί έξω με τους αδελφούς σας. Και όμως διασκεδάζετε”, εξήγησε ο βετεράνος Λούις Σκοτ.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Άνοιγμα του τουρισμού με αυστηρά μέτρα στις 14 Μαΐου

Καραντίνα ψυχική υγεία: : Ο κορωνοϊός διαταράσσει τον ύπνο

Θάλασσα: Ένας εξαιρετικός σύμμαχος στην καλή υγεία του οργανισμού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το mindfulness αυξάνει την ικανότητα εστίασης της προσοχής

Mindfulness Οφέλη Εγκέφαλος: Πολλά έχουν γραφτεί για τα οφέλη της πρακτικής του mindfulness. Έρευνες δεικνύουν ότι η συνειδητότητα μπορεί να αντισταθμίσει το άγχος, να ανακουφίσει τον χρόνιο πόνο, ακόμη και να βελτιώσει πτυχές της διάθεσης, της σκέψης και της μνήμης. Αλλά πώς λειτουργεί η συνειδητότητα; Προάγει το mindfulness πραγματικά ανιχνεύσιμες αλλαγές στον εγκέφαλο;

Παράνοια : Αυταπάτη η εκδήλωση μίας αλήθειας

Παράνοια : Μια νέα ανασκόπηση υποδηλώνει ότι η παράνοια μπορεί να αποτελεί μέρος μιας κανονικά λειτουργούσας ψυχολογίας που έχει ως στόχο τον εντοπισμό και την αποφυγή κοινωνικών απειλών

ψυχική υγεία : Οι τομείς που επηρεάζει

ψυχική υγεία : Όταν δεν έχουμε ομαλή ψυχική υγεία τότε επηρεάζονται πολλοί και διάφοροι τομείς στην ζωή μας . Σε αυτό το άρθρο σας αναλύουμε τους τομείς αυτούς αλλά και τα σημάδια που μαρτυρούν ότι νοσείτε ψυχικά.

Απλές συμβουλές για να βοηθήσετε το παιδί σας να αντιμετωπίσει το φόβο του για τη θάλασσα

Θάλασσα: Ενώ κανείς θα περίμενε ότι μετά από 9 μήνες στο υδάτινο περιβάλλον της μήτρας το μικρό σας θα έχει μια έμφυτη αγάπη για το νερό, αυτό φαίνεται ότι δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Τι μπορείτε να κάνετε, λοιπόν, ώστε να βοηθήσετε το μικρό σας να ξεπεράσει το φόβο του για το νερό;

ΠΟΥ : Η δράση του στην ψυχική υγεία

ΠΟΥ : Αυτή η Ειδική Πρωτοβουλία του ΠΟΥ επιδιώκει να διασφαλίσει την καθολική κάλυψη της υγείας που περιλαμβάνει πρόσβαση σε ποιοτική και προσιτή φροντίδα για ψυχικές συνθήκες.

Τι είναι η αθλητική ψυχολογία και πώς βοηθά στη νίκη

Αθλητική ψυχολογία: Οι μελέτες δείχνουν πως οι αθλητές που εστιάζουν στην προσπάθεια και όχι στο αποτέλεσμα, απολαμβάνουν περισσότερο το άθλημά τους, έχουν λιγότερες απουσίες από τις προπονήσεις και προσεγγίζουν τον αγώνα ως πρόκληση και όχι ως απειλή. Έχουν μάλιστα, περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσουν τον αθλητισμό για περισσότερα χρόνια. Ειδικά, το στοιχείο του να αντιλαμβάνεται ο αθλητής τον αγώνα ως μια ωραία πρόκληση αντί για μια απειλή, είναι που συμβάλλει τα μέγιστα στην επίτευξη της αυτοπεποίθησης, της συγκέντρωσης και της σωματικής απόδοσης που τελικά θα τον βοηθήσουν να έχει την υψηλότερη δυνατή επίδοση.

Που οφείλει η θάλασσα τις καταπραϋντικές της δράσεις

Θάλασσα και Ψυχική Υγεία: Οι καταπραϋντικές δράσεις της θάλασσας είναι γνωστές από αρχαίων χρόνων. Μια βόλτα στην παραλία έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να ηρεμίσει το νου μας και να μας ανακουφίσει από ορισμένα ψυχικά συμπτώματα.