Ψυχική Υγεία

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Τα οφέλη της ζωής κοντά στο νερό [vid]

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Τα οφέλη της ζωής κοντά στο νερό [vid]

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Η παραμονή στο θαλασσινό τοπίο και εν γένει σε "χώρους μπλε" έχει αποδεδειγμένα οφέλη για την υγεία μας, σωματική και ψυχική. Δείτε στο κείμενο που ακολουθεί πώς η ζωή κοντά στο νερό μπορεί να σας ανταμείψει με υγεία.

Δεν είναι μυστικό ότι η ζωή κοντά στη θάλασσα – και εν γένει το υδάτινο στοιχείο – έχει πολλά να προσφέρει στην ανθρώπινη εμπειρία. Η όμορφη θέα, οι γραφικές διαδρομές και οι διασκεδαστικές δραστηριότητες είναι μόνο ορισμένες από τις εμπειρίες που αποκομίζει κανείς ζώντας δίπλα στο νερό. Ωστόσο, η διαμονή δίπλα στη θάλασσα και τα υδάτινα τοπία έχει επίσης σημαντικά οφέλη για την υγεία. Δείτε πώς η θάλασσα είναι ένας θεραπευτικός τόπος:

  • Αναπνέετε φρέσκο ​​αέρα

Ο αέρας που εκτίθεται στο νερό – και ειδικά το θαλασσινό νερό – φορτίζεται με μια καλή ποσότητα αρνητικών ιόντων, αυτός ο καθαρός αέρας βοηθά το σώμα σας να απορροφήσει οξυγόνο. Ο καθαρός αέρας είναι γνωστό ότι βοηθά στην ισορρόπηση της σεροτονίνης, μιας ορμόνης που καταπολεμά τα συμπτώματα του άγχους και του στρες. Ο καθαρός αέρας της θάλασσας είναι ξεκάθαρα μια υγιής επιλογή για το μυαλό, το σώμα και την ψυχή.

  • Ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Η αυξημένη χαλάρωση και το μειωμένο στρες σημαίνουν με την σειρά τους ενισχυμένο ανοσοποιητικό σύστημα. Ένα ενισχυμένο ανοσοποιητικό σύστημα μας βοηθά να αντιμετωπίσουμε καλύτερα την ανάπτυξη ασθενειών και ανεπιθύμητων εμποδίων στην υγεία, ψυχική και σωματική.

  • Έχει θεραπευτικές δράσεις

Το νερό μπορεί να είναι πολύ θεραπευτικό για μια μεγάλη γκάμα παθήσεων, φυσικών και ψυχικών. Η συμμετοχή σε απλές δραστηριότητες – όπως για παράδειγμα το κολύμπι, το ψάρεμα ή το περπάτημα – μπορεί να μειώσει το άγχος και να καταπολεμήσει τα συμπτώματα του PTSD. Εάν βιώνετε άγχος ή κατάθλιψη, το νερό μπορεί να είναι ένας τόπος θεραπείας για εσάς.

  • Έχει συνδεθεί με την μακροζωία

Το να ζεις δίπλα στο νερό και ειδικά τη θάλασσα μπορεί πραγματικά να προσθέσει επιπλέον μέρες υγεία στη ζωή σου. Επιπλέον, ακόμη και η ελαφριάς έντασης σωματική δραστηριότητα, όπως για παράδειγμα το περπάτημα κατά μήκος της παραλίας για 20 μόλις λεπτά της ώρας μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής, σύμφωνα με επιστημονικά δεδομένα.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ομορφιά επιδερμίδα : Προϊόντα που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται με μέτρο

Σαπούνι Παπάγιας : Τι είναι και ποια τα οφέλη του στην επιδερμίδα

Η αερόβια άσκηση "φάρμακο" για τις αυτοάνοσες παθήσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το κολύμπι ως μέσο θεραπείας για άτομα με PTSD

Κολύμβηση: Η κολύμβηση προάγει τη διαδικασία που είναι γνωστή ως νευρογένεση του ιππόκαμπου. Η νευρογένεση του ιππόκαμπου είναι η αναγέννηση νέων εγκεφαλικών κυττάρων σε περιοχές του εγκεφάλου που ατροφούν κάτω από παρατεταμένες περιόδους στρες.

Το multitasking οδηγεί τα παιδιά σε περισσότερο άγχος

Multitasking άγχος παιδιά: Σε αντίθεση με τον συνολικό χρόνο πολυμέσων, το multitasking των μέσων σχετίζεται με πιο συχνή συμπεριφορά παρόμοια με τη ΔΕΠΥ, όπως αξιολογείται από τους δασκάλους τους.

Ποιες σχέσεις κινδυνεύουν από το folie à deux

Folie à deux σχέσεις: Οι Γάλλοι επινόησαν για πρώτη φορά τη φράση για να περιγράψουν την περίπτωση της Margaret και του Michael, ενός παντρεμένου ζευγαριού. Οι γιατροί δεν ήξεραν ποιος από τους δύο ξεκίνησε τον κύκλο της ψύχωσης. Όμως μπήκαν σε έναν βρόχο ανατροφοδότησης που ενίσχυε ο ένας τις αυταπάτες του άλλου.

Πώς επηρεάζει η φιλία την ψυχολογία;

Φιλικές σχέσεις: Ένας φίλος μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικά σημαντικό στήριγμα, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να προσφέρει χαρά, ευτυχία και πολύ γέλιο, που ως γνωστόν, είναι το καλύτερο φάρμακο.

Η άσκηση οφελεί το σώμα, την εγκεφαλική λειτουργία και συναισθηματική ευεξία των παιδιών σας

Αθλητισμός παιδιά: Ανακαλύψτε πώς η σωματική δραστηριότητα μπορεί να βελτιώσει τη σωματική υγεία, τη λειτουργία του εγκεφάλου και τη διάθεση του παιδιού σας.

Πώς λειτουργεί η σχέση όταν ο ένας σύντροφος πάσχει από ψυχικό νόσημα;

Γάμος ψυχική υγεία: Σε κάθε περίπτωση, η κατάσταση όταν υπάρχει ψυχική ασθένεια γίνεται περίπλοκη, με τον σύζυγο που δεν πάσχει να μπαίνει συνήθως στην θέση του φροντιστή, από μόνος του. Γι’ αυτό και πλέον στην ψυχοθεραπεία θεωρείται δεδομένο ότι χρειάζεται βοήθεια εξίσου και ο σύντροφος που δεν πάσχει.

Μερικοί τρόποι που το κολύμπι σας ενδυναμώνει ψυχικά

Κολύμβηση: Η συμμετοχή σε μια ομάδα κολύμβησης στην πισίνα ή απλώς το να κολυμπάτε με παρέα στη θάλασσα, μπορεί όχι μόνο να είναι ευεργετικό για την υγεία σας, αλλά και για την προσωπικότητά σας και την κοινωνική σας ζωή. Έχοντας μια ομάδα ανθρώπων στο πλευρό σας που είναι έτοιμοι να σας στηρίξουν, ενισχύετε το αίσθημα του ανήκειν, και νιώθοντας πιο ασφαλείς, αυξάνετε την αυτοπεποίθησή σας. Η υποστήριξη και η ενθάρρυνση από τους άλλους είναι γνωστό ότι συμβάλουν στην καλή ψυχική κατάσταση.

25 Νοεμβρίου: Παγκόσμια ημέρα κατά της βίας των γυναικών

25 Νοεμβρίου: Σε περιόδους κρίσεων, οι αριθμοί αυξάνονται, όπως φαίνεται κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 και των πρόσφατων ανθρωπιστικών κρίσεων, των συγκρούσεων και των κλιματικών καταστροφών.